"Økte kostnader" er i grunn nok i seg selv? Alle andre priser stiger også jevnt og trutt, og i følge økonomiekspertene skal det være på den måten. Spotify er konge på brukergrensesnitt, og matet gjennom en god DAC låter det mer enn plausibelt nok. 129,- for ubegrenset forbruk av all verdens musikk i en hel måned er faktisk latterlig billig.De som har "ventet" på Spotify hifi har vel gitt opp for lengst? Den siste dråpen som fikk begeret til å renne over for min del (har vært stamkunde hos Spotify siden det kom) var når de skrudde opp prisene uten noen spesiell grunn .... man skal betale mer for 'ingenting'? Nei takk, nok tull for min del.
Da handler vel ikke du mat i butikken lenger heller du da?Den siste dråpen som fikk begeret til å renne over for min del (har vært stamkunde hos Spotify siden det kom) var når de skrudde opp prisene uten noen spesiell grunn .... man skal betale mer for 'ingenting'? Nei takk, nok tull for min del.
Og lønningene...?Jeg ønsker meg tilbake til 1981, da en liter melk kostet 3 kroner. Det var tider det.
1kg jarlsbergost : 20kr.Jeg ønsker meg tilbake til 1981, da en liter melk kostet 3 kroner. Det var tider det.
Det er uansett I-landsproblemer.Tja... handler om å holde det en "lover". nå har vel Spotify sakt ganske lenge at de skal få cd-kvalitet.
Det kan en si om det meste... Høy rente, politikere som lyver, dyr strøm, dyre priser i butikken osv, osv. Det har lite å si i forhold til andre som blir bombet til døde. Men nå er det tross alt her vi bor.Det er uansett I-landsproblemer.
Andre blir bombet til døde.
Vi (meg inkludert) klager over Spotify bruker for lang tid på å levere et lovet produkt.
Håpe håpe/ x fingraneVis vedlegget 961507 Har nettopp installert Blue OS 4.0, og det ser ut som Spotify nå streamer hi-res på Noden min?
Dette. Teori og implementasjon har konvergert for lenge siden (men i den audiofile verden er selvfølgelig 24/192 det eneste riktige, da med unntak av helanalog vinyl som er nirvana).Spotify proklamerte med at det var tapsfri CD-kvalitet de skulle komme med og ikke hires som Tidal/Qobuz/Apple tilbyr. Så spørsmålet er vel om man får 16/44,1 eller 24/44,1. I mine øyne uvesentlig så lenge det er CD-kvalitet.
Vis vedlegget 961655
Hm... Ganske sikker på at den bare har vist 16 bit tidligere !?
Vis vedlegget 961656
Sånn det er hos meg også, og har vært likt før også. Så det er ingen endring på WiiM enda i alle fall.
Jeg bruker kun Spotify sin egen app og kjører Spotify Connect. Jeg finner ikke info om signalkvalitet i Spotify appen, men alt i den forbindelse står på max.Kan det være at Wiim henger litt etter med å implementere noe i sitt Spotify-interface?
-Er det også kun 320 kbps om dere kjører Spotify sin egen app, og velger Wiim som avspiller (aka kjører Spotify Connect)?
Eg vasa rundt i appen på Windows, men der fann eg absolutt ingenting om kvalitet.Jeg bruker kun Spotify sin egen app og kjører Spotify Connect. Jeg finner ikke info om signalkvalitet i Spotify appen, men alt i den forbindelse står på max.
WiiM har egentlig ikke noe eget interface for Spotify, siden når man går til Spotify i WiiM-appen så blir man sendt til Spotify sin egen app.Kan det være at Wiim henger litt etter med å implementere noe i sitt Spotify-interface?
-Er det også kun 320 kbps om dere kjører Spotify sin egen app, og velger Wiim som avspiller (aka kjører Spotify Connect)?