Hei,virker som denne ikkje virker lengre http://spotify.mikromann.net/ Skulle nemlig vise noen kor lett det va å få tilgang men det gikk ikkje.Noen som har en annen oppskrift?
mvh Filip
mvh Filip
Fin listeBrasse skrev:Bra liste her: spotify:user:sistenlaylist:5gbs2TR36r7vRiKQkIBOBN
739 av 1001 album du må høre før du dør (tatt fra boka ved samme navn).
Har 1 Invite igjen hvis du ikke har fått enda send meg en Pm med din Mail adresse.F.E. skrev:Hei,virker som denne ikkje virker lengre http://spotify.mikromann.net/ Skulle nemlig vise noen kor lett det va å få tilgang men det gikk ikkje.Noen som har en annen oppskrift?
mvh Filip
Kanskje det er styrt slik at det er mer reklame i prime time? Dvs etter jobb-tid? Jeg har bare betalversjon (medlem av den eksklusive klubben av 40.000 betalende så har ikke noen erfaring med reklamefrekvensen selv)totte skrev:Jeg har gratisversjonen av Spotify. Senest i går var det masse reklame til stadighet, men i dag har jeg spilt fra klokken 9 og har ennå ikke hørt noe, hverken egenreklame eller Lotta eller den Helvetes svensken som har fått gi ut plate. Vet noen hvorfor? Er dette noe de gjør for at man skal få smaken på reklamefri streaming og dermed betale for premium? Det kan være at det virker.
Nei, reklamen er grusom i kontortiden til vanlig. Takk fror at du er blant dem som sørger for å opprettholde tilbudet.nb skrev:Kanskje det er styrt slik at det er mer reklame i prime time? Dvs etter jobb-tid? Jeg har bare betalversjon (medlem av den eksklusive klubben av 40.000 betalende så har ikke noen erfaring med reklamefrekvensen selv)totte skrev:Jeg har gratisversjonen av Spotify. Senest i går var det masse reklame til stadighet, men i dag har jeg spilt fra klokken 9 og har ennå ikke hørt noe, hverken egenreklame eller Lotta eller den Helvetes svensken som har fått gi ut plate. Vet noen hvorfor? Er dette noe de gjør for at man skal få smaken på reklamefri streaming og dermed betale for premium? Det kan være at det virker.
Bare hyggelig - lett verdt en hundrings i måneden eller hva det nå er, men jeg abonnerer ikke for lengre tidsrom så lenge det er usikkerhet til hva som blir Den Store Tjenesten.totte skrev:Nei, reklamen er grusom i kontortiden til vanlig. Takk fror at du er blant dem som sørger for å opprettholde tilbudet.
Er dette en tendens også med andre artister? Noen som vet hvorfor Boberns musikk er fjernet?65finger skrev:Hele katalogen til Bob Dylan som var tilgjengelig på Spotify er nå borte![]()
http://getsatisfaction.com/spotify/topics/where_has_the_bob_dylan_catalogue_gone#reply_1280894Unfortunately there are certain rights issues not resolved with this artists at this time. We hope to resolve this in the future and get his music back onto Spotify.
Tipper de la ut hele katalogen hans, og spurte etterpå......Brasse skrev:http://getsatisfaction.com/spotify/topics/where_has_the_bob_dylan_catalogue_gone#reply_1280894Unfortunately there are certain rights issues not resolved with this artists at this time. We hope to resolve this in the future and get his music back onto Spotify.
Funker dette greit? Har tenkt å bestille selv men har ikke kommet så langt. Har så mange prosjekter: 3-4 DIY høyttalere, modding av Klipsch, modding av AN dac, montere treramme på MAE SET1, rydding av hifi rom og innkjøp av sovestoler etter at sofa er solgt, ny ZP90 med en eller annen mod etc etcMinutten skrev:Da var Sonos klienten klar : http://www.spotify.com/no/blog/
http://www.sonos.com/music/partners/spotify/Default.aspx?rdr=true&LangType=1053
-Minutten
Sjekk slutten på youtube vedlegget litt lenger opp. (Ja, 320ogg)ralex skrev:Har prøve å lete, men noen som kan bekrefte hvilke bitrate man får? Er det samme som med premium på Macen? altså 320k, Ogg5?
Strengt tatt ganske respektabelt. Jeg har brukt Spotify mye til å dykke litt ned i historiske innspillinger (takk til Minutten for mange flotte linker), utover å høre noe som mangler i samlingen. Nyheter er jo også glimrende til tider. I det siste har jeg fått sette meg inn i både Plant og Youngs siste plater, og det har ikke plaget meg å sniklytte. Og det har i det aller siste foregått ved 160 kbps, for jeg har ikke betalt "regningen". Det er klart hørbart at det er forringet på Spotify Free, men jeg overlever det når jeg bare vil høre en god plate som jeg ikke har.Minutten skrev:Sjekk slutten på youtube vedlegget litt lenger opp. (Ja, 320ogg)ralex skrev:Har prøve å lete, men noen som kan bekrefte hvilke bitrate man får? Er det samme som med premium på Macen? altså 320k, Ogg5?
Se der ja. Den snutten hadde jeg ikke hørt på, bare leta på Sonos og Spotify, der var det en annen videoMinutten skrev:Sjekk slutten på youtube vedlegget litt lenger opp. (Ja, 320ogg)ralex skrev:Har prøve å lete, men noen som kan bekrefte hvilke bitrate man får? Er det samme som med premium på Macen? altså 320k, Ogg5?
Sitter akkurat nå med hodetelefoner og sammnligner samme låta på CD/Lossless kontra Spotify og er helt enig i dine betraktninger. Forskjellen er der og jeg kan skille dem i en blind AB test. Uansett er Spotify moro og jeg tror mye av lyttingen i huset (utenom lytterom og hodetelefon oppsettet) vil foregå på SpotifyMinutten skrev:Virker som om problemene er løst, og nå fungerer Spotify + Sonos helt glimrende hos meg.
Når det gjelder lyden så er den tilfredsstillene til mitt bruk, litt dempet dynamikk og et "lite slør" over musikken ved sammenligning med lossless. (Enkelt blir nok ikke fornøyde før det streames direkte fra master diskene, gratis selvfølgelig) Som kilde til å utforske ny og gammel musikk uten å måtte styre med en PC er nok dette blant det beste markedet kan tilby idag, til en relativ lav kostnad.
-Minutten
Nå testet jeg bare flac/Spotify, jeg har litt bedre lyd fra CD en Sonos, men jeg bruker en billig (sikkert plast) optisk kabel fra Sonos og coax fra cdspiller. Tror du i utgangspunktet bare kan bruke en klient om gangen (ellers kunne jo alle bare lånt en konto), ble logget ut før men i det siste har jeg vært pålogget på 4-5 PCer samtidig (hjemme/jobb).hel skrev:Sitter akkurat nå med hodetelefoner og sammnligner samme låta på CD/Lossless kontra Spotify og er helt enig i dine betraktninger. Forskjellen er der og jeg kan skille dem i en blind AB test. Uansett er Spotify moro og jeg tror mye av lyttingen i huset (utenom lytterom og hodetelefon oppsettet) vil foregå på SpotifyMinutten skrev:Virker som om problemene er løst, og nå fungerer Spotify + Sonos helt glimrende hos meg.
Når det gjelder lyden så er den tilfredsstillene til mitt bruk, litt dempet dynamikk og et "lite slør" over musikken ved sammenligning med lossless. (Enkelt blir nok ikke fornøyde før det streames direkte fra master diskene, gratis selvfølgelig) Som kilde til å utforske ny og gammel musikk uten å måtte styre med en PC er nok dette blant det beste markedet kan tilby idag, til en relativ lav kostnad.
-Minutten![]()