Spotify's bestevenner.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Ah. Takk.

Det burde jeg jo ha gjort først selv også.

Får sjekke de der og håpe det ikke utelukkende er pling-plong "messemusikk" og slikt. ;)

HFS-ernes tips mottas selvsagt fremdeles med takk.
 
Sist redigert:

Haugenial

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.10.2008
Innlegg
691
Antall liker
205
Torget vurderinger
4
Bruker spotify på ipad'n. Skjer ofte at den henger seg opp ved bytte av sang. Må da restarte appen. Noen som har en forklaring? Den kjøres fra ipad via atv til dac.
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Pink Floyd-katalogen er sluppet på Spotify.

Pink Floyd

Ser ut som det er de gode remasterene fra 2011 over hele fjøla.

Skal undersøkes nærmere. :)
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Sikkert. Jeg har ikke akkurat stålkontroll på katalogen der. ;)
 

Evo III

Hertugen av Langhus
Ble medlem
25.12.2009
Innlegg
25.939
Antall liker
51.315
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
78
Bruker spotify på ipad'n. Skjer ofte at den henger seg opp ved bytte av sang. Må da restarte appen. Noen som har en forklaring? Den kjøres fra ipad via atv til dac.
Høres ut som nettverks problemer,hadde det samme helt til jeg satt opp et xtra nettverks punkt. En ruter som kun går til IPad og Apple tv.

O
 

alphamale

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.11.2007
Innlegg
5.715
Antall liker
4.203
Sted
Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
Blåser litt liv i denne tråden jeg, da jeg har støtt på et problem dere lærde kanskje kan hjelpe meg med.

Spotify på min macmini hang seg opp her en dag i offlinemodus og jeg klarer ikke få den til å lystre igjen.
Det som er litt forunderlig er at jeg aldri spiller av musikk i offlinemodus, men det er nå sånn ståa er utrolig nok.

Jeg har restartet maskin-program-avinstalert-innstalert utallige ganger uten at programmet reagerer/lystrer på kommandoer.
Det er også merkelig at når jeg reinstalerer programvaren så logger den seg rett inn på siste avspilling som den hang på og i offlinemodus, akkurat som om ingenting var gjort fra min side mtp. av/re-installering. Må bruke tvungen avslutning for å stoppe programmet, og i "gardinen" står det også at programmet ikke lystrer. Har sjekket hjemmesiden til spotify uten å finne svar. Finner heller ingen å rette spørsmål til utrolig nok......

Kan legge til at spotify fungerer utmerket på min macpro.
Noen som har vært borti lignende?
 
Topp Bunn