Nei,
Å ri den dagen man saler er vel strengt tatt ikke min sterke side. Hesten har ikke daua enda, men må vel snart få fingeren ut...
Hadde bestemt meg for å pusse opp gangen før jeg gikk videre på baflene. Gangen begynner nå å bli ferdig, men nå skal jeg visst på jobb på mandag så da blir de ikke ferdige i januar heller.
Men for å være helt ærlig har jeg etterhvert fått en meget avslappet holdning til hele hifien. Infinityene fungerer over all forventning, og gjør utsettelsene lettere. Har spillt mye plater i det siste. Snekringen tar jeg når inspirasjonen er på topp.
Har også drevet å lest mye om horn og hornløsninger i det siste. Mye å ta stilling til. Egentlig ikke noe som er av betydning for meg siden jeg deler aktivt, og stort sett har det jeg trenger, men en grei avveksling fra tv og annen styggedom. Har hørt at fotballen er rund, og har selfølgelig bestemt meg for at det er slik med horn og drivere også
Litt eksperimetering det dog tid til. Har prøvd litt delefrekvenser på horna uten å bli særlig klokere av det. De seriøse og de med virkelig erfaring ville sikkert snudd seg i grava når jeg deler 299 driveren helt ned i 270hz - uten å egenlig oppleve noe dramatisk ved det. Nå er det riktig nok meget provisorisk, men jeg er ikke overbevist om at de vedtatte sannheter alltid er sannheter. Til det er det for mye teorier og uttalelser som går på tvers av hverandre. Eneste måten å få ting til å funke på er å prøve, til man finner det som funker...
Mvh