Hvis du snakker om mine tær så føles de ikke spesielt ømme ut =)
Ja, Transporter måler state of the art, det samme gjør Creative X-fi ExtremeMusic lydkortet mitt. På den annen side måler stort sett alle bedre cdspillere mer enn bra nok. Sånn sett kunne jeg ikke brydd meg mindre.
Jeg har spilt på den litt til idag morges, og kan vel egentlig ikke merke noen stor forskjell.
Den er *tilsynelatende" bedre enn min eksisterende løsning på endel hifi-parametre, men når det kommer til stykket, så er den kanskje ikke det likevel.. Det som teller hos meg er PRaT, musikalitet, "ekte luft" rundt stemmer og instrumenter, og det å få ting til å høres troverdig ut. Min erfaring er at det blir mer fokus på hifi-parametre når disse tingene ikke er i orden. Forskjellen kan best beskrives som den gangen man var liten og var i godtebutikken. Nabobarna titter apatisk inn vinduet mens du var mesker deg med all smågodtet.. tror neppe noen hadde byttet plass med disse barna frivillig nei
Ellers bruker jeg balansert ut i fullbalansert kjede, og den matcher følsomheten til effekttrinnene så å si 100% uten at jeg må bruke attenuate-funksjonen (som ikke er tilgjengelig når man bruker balansert ut, uansett). Inngangsimpedansen er også veldig høy.
Men selfølgelig, det må være noe galt med anlegget mitt, siden Transporter er så ærlig og ufeilbarlig ;D