Ok , mange takk for oppklaringen.Det er Spotify som har kødda det til for oss.Ok , synd å si det , men det er jo nesten litt betryggende å se at det er flere som har samme problemet. Da er det ikke jeg som har "kødda" det til...
Du får si fra om du finner ut noe lurt
Triode benytter en Spotify-produsert sak som igjen kaller opp Spotifys servere via et eldre grensesnitt (kommandosystm) som Spotify har tatt ut av drift.
Siste ord er at det jobbes med saken.
Det en kan gjøre er å gå inn på innstillingene til Triode-plugin og fjerne krysset i "show in my apps," og så lagre. Deretter kan du aktivere den offisielle Spotify-pluginen (Triode sin må og være akiv.) Så går du på mysqueezebox.com og aktiverer Spotify der, og til sist legger den til i iPeng.
Det denne app-robatikken gjør, er at du nå styrer Triodes plugin med grensesnittet til den ofisielle pluginen. Nå fungerer søk, mens du da mister bibliotekfunksjonen (Library). For min del ble det til at jeg kan leve uten søk. Å leve uten biblioteket kan jeg ikke...
Johan-Kr
Jeg har gjort det motsatte. Samtlige samlealbum har taggen compilation=1 og ingen har verdi i album artist (denne slettes). Så ligger artistnavnet under artist og platenavnet under Title. Samlealbum grupperes da automatisk under various artists. Dette fungerer også i JRiver mc om noen bruker det.Bare moro å LMSnerde litt, fikk ut fingern for å rydde litt selv også.
Det er mulig å se på samlinger i LMS, men jeg får opp noen album som samlinger og det er irriterende...
Derfor rydder jeg ofte vekk denne tag-en og lar album artist styre det i stedet.
Da kan jeg gruppere "diverse artister" på flere måten enn kun denne compilation-tagen.
Vis vedlegget 365738
"Additional Browse Modes" er ganske kjekk (dersom du har noenlunde orden på tags). Det finnes også en plugin for YouTube som bruker jeg en del til å lytte til foredrag og denslags.Hei, har dere noen plugin som dere bruker via LMS? Hva synes dere er greit å teste ut osv.?
En annen ting, når jeg trykker på tilbakeknappen en gang, så begynner den forrige sangen, kan en sette det opp slik at den heller starter på nytt på den sangen en hører på?
Nei, dette er filen til home server, kjørt på whs 11.Du prøver vel ikke å kjøre .exe-filen på Windows-PCen din i steden for WHS-maskinen? Det ser nesten sånn ut.
tusen takk for svar RoDa. Da skal jeg iallefall forsøke. En slik kabel koster lite uansettJa, men det spørs om DACen funker
Enhanced Digital Output applet for Squeezebox Touch | DAR__KO
Støttede DACer her
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UnnpylzUvFW3oi0ip5ghpuWFfDVcufKCn8k54uhqYKQ/edit#gid=0
Forøvrig er vel Touch sin interne DAC fullt på høyde fortsatt, så lenge man ikke benytter digital volumkontroll?Ja, men det spørs om DACen funker
Støttede DACer her
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UnnpylzUvFW3oi0ip5ghpuWFfDVcufKCn8k54uhqYKQ/edit#gid=0
Dette fungerte ikke. Prøvd alle muligheter og slik jeg oppfatter det er Touch sin USB kun inngang og ikke utgang. Fikk iallefall ikke lyd med korrekt kabelForøvrig er vel Touch sin interne DAC fullt på høyde fortsatt, så lenge man ikke benytter digital volumkontroll?Ja, men det spørs om DACen funker
Støttede DACer her
jeg finner den ikke i listenLagt inn firmwaren som gjør at usb er digital utgang da??
Announce: Enhanced Digital Output app - USB Dac and 192k Digital Ouputjeg finner den ikke i listenLagt inn firmwaren som gjør at usb er digital utgang da??
Har pt 8 sqOK. Ville trodd at du kunne bruke web-grensesnittet, så lenge du sørget for å velge Touch (dersom du har flere spillere).