Er i grunn enig i det, , så jeg kan kjøpe øl til 105kr for 0.4 siden jeg ikke går for diamant . Men det går mest i Tuborg Grøn frA Kiwi da..Seidel blir for søtt i lengden…
Sist redigert:
|
Forstår frustrasjonen om manglende tilbakemelding.
Bestillte og betalte PTG/II hos TapeConnection i Århus. Kjørte derut fysisk, og siden den ikke var på lager
spurte jeg så klart om leveringstid. Den skal være her om en uke, var svaret. 1½ måned senere stadig ingenting.
Aldrig noen frivillig oppdatering. Hver gang nytt svar med utsatt levering, når man ringte.
Måtte avlyse kjøpet, og måtte ringe 3 ganger for å få pengene tilbake.
Akkelis i Göteborg hadde den på lager. Fikk faktura, betalte, og den blev sennt med DHL. 4 dager til levering.
Bestillingsvare hos TapeConnection?.......... Aldrig mer !!!
Kan dette stemme da? Fikk beskjed fra Mala i dag at den kommer inn om en ukes tid. Bestilte for noen dager siden.PTG er utsolgt fra fabrikken , 6mnd til neste batch om den kommer i det hele tatt,( kanskje nye modeller i stedet..)
Jeg kan anbefale Thakkeraudio. Købt AT 2 gange ved ham. Billige og hurtig levering.Forstår frustrasjonen om manglende tilbakemelding.
Bestillte og betalte PTG/II hos TapeConnection i Århus. Kjørte derut fysisk, og siden den ikke var på lager
spurte jeg så klart om leveringstid. Den skal være her om en uke, var svaret. 1½ måned senere stadig ingenting.
Aldrig noen frivillig oppdatering. Hver gang nytt svar med utsatt levering, når man ringte.
Måtte avlyse kjøpet, og måtte ringe 3 ganger for å få pengene tilbake.
Akkelis i Göteborg hadde den på lager. Fikk faktura, betalte, og den blev sennt med DHL. 4 dager til levering.
Bestillingsvare hos TapeConnection?.......... Aldrig mer !!!
Kan dette stemme da? Fikk beskjed fra Mala i dag at den kommer inn om en ukes tid. Bestilte for noen dager siden.
Thank you for coming back to me.
Due to the lifespan of the tooling, it is normal that after a few years revisions to a model range are considered. Any new products will be announced as soon as they become available.
Flere europeiske webb sjapper har den.Dritt, jeg holdt på å bestille en PTG/ll til for en god stund tilbake - nå kan det være for sent....
Mange europeiske trekker fra europeisk moms, og legger til den norske.Og japanske...... billige endda...
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=Audio+Technica+AT-33PTG/II&_sacat=293&_sop=15
https://www.ebay.com/itm/1450497395...Rz/t8GGLgPbuo7FrVNO9+AyA==|tkp:Bk9SR9aqhJ6AYg
Endda med fri frakt![]()
Uhhhhh... det blir mye å sjekke utSkal til Japan neste år, muligens sjekke ut der.
Den har 1:10 og 1:33320 er vist ikke noe å skryte av, 340 er 1:10 etter det jeg leser, er det ikke litt lite?
320 er vist ikke noe å skryte av
Ptg og sa er svært like, dersom ein har lite tid.PTG er utsolgt fra fabrikken , 6mnd til neste batch om den kommer i det hele tatt,( kanskje nye modeller i stedet..)
«Det finnes bare én geometri, vår.»Vis vedlegget 919101
Begge ser smashing ut i et AT-LH15/OCC-hodeskall. Look Ma, no Mutter!
Meget intressant måte å ordlegge seg. Man kan tolke dette på flere måter, men en versjon kan være at presisjon synker jo lenger et produkt er i produksjon på samme verktøysett.Due to the lifespan of the tooling, it is normal that after a few years revisions to a model range are considered. Any new products will be announced as soon as they become available.
Det kan jo forklare prisdifferanse. Men jeg kan ikke huske sett at AT forteller om dette i sitt salgsmateriale. Finnes det noe kilde for dette?<snip>...førstesorteringsmotor på Sa. Pick your poison.