Hvor er hifi lektyren?Ser jo bare bil blad og noe slanke lektyre på bordetHarbeth P3ESR vs Rega RS1 på Dared Saturn. Her går den mer åpne, kvikke RS1 av med seieren. P3ESR blir noe behagelig og mer sedat. Trenger en mer spretten forsterker med noe mer mos for å komme til sin rett. Får da ikke mer morro en hva man gjør det til selv ikke sant?
Vis vedlegget 443718
Mvh
BB
Pokker! Her må man være mer kritisk når man tar bilde forstår jeg Hifi lektyren forblir i butikken. Jeg lytter til musikk fremfor å lese hva andre skriver og mener om akkurat det samme.Hvor er hifi lektyren?Ser jo bare bil blad og noe slanke lektyre på bordet
Hehe, helt riktigWelcome to the Dark Side? >
Ian Dury neste på spillelista?Vis vedlegget 444149
Det skulle ikke mer til nei, før man var hensatt til de gamle gode dager. Da vi natt til første mai helst skulle sitte inne og se på NattRock på NRK TV (selvsagt, var eneste kanal jo) i stedet for å gå ut og slåss mot klassefiendene i politiet. Planen funket sånn måtelig.
Vis vedlegget 444148
Hvordan er lyden på den der?Ikke noe dårlig forslag, legger den på minnet.
Etter bind 1 er det sjølsagt bind 2 som står for tur.
Vis vedlegget 444173
Tenker du på toern vrs enern? Har ikke sammenlignet dem særlig foreløpig, eneren har jeg ikke hatt i hus mange dagene, men ingen av dem er spesielt audiofile, nei. Samtidig er innholdet så lysende at står man ikke opp på alle to og rister alle lemmer, sitter man der på ræva og bare gaper av fascinasjon. Du får komme innom og høre, eller så kan du sikkert låne dem ei uke eller tre.Hvordan er lyden på den der?Ikke noe dårlig forslag, legger den på minnet.
Etter bind 1 er det sjølsagt bind 2 som står for tur.
Stemningsfullt og velkjent. Fredelig hverdagsopplevelse.
Mange fine trær hos deg, ikke så fine hos meg. Et falt ned i går, tatt med seg en vintage Seafire speedbåt og motor + kanskje skader på huset Båten er så liten, beregnet til barnebarna, 10 fot, at den ikke synes under treet.Vis vedlegget 444328 Vis vedlegget 444329 Vis vedlegget 444330
Mens vi venter på solen spilles det vinyl.
Om jeg tør være så fri..... så kan det se ut som om dette er et noe livstrett tre som eieren burde ha observert og stedt til hvile tidligere..? Kjipt uansett da.Mange fine trær hos deg, ikke så fine hos meg. Et falt ned i går, tatt med seg en vintage Seafire speedbåt og motor + kanskje skader på huset Båten er så liten, beregnet til barnebarna, 10 fot, at den ikke synes under treet.Vis vedlegget 444328 Vis vedlegget 444329 Vis vedlegget 444330
Stemningsrapport fra Indre Enfold
Vis vedlegget 444341
HVA? OAS medlem med HORN? Kjører du på dispensasjon? Tøffe saker uansett.Noe stort er på vei
Vis vedlegget 444362
Endelig, endelig, endelig er mine nye høyttalere klar for å bli sendt - det gir god stemning det
Det ser spennende ut, men hva er det ?Noe stort er på vei
Vis vedlegget 444362
Endelig, endelig, endelig er mine nye høyttalere klar for å bli sendt - det gir god stemning det
Klikk på signaturen hans...
Det er nok riktig det, men treet står/sto 2-3 meter utenfor min eiendom, regulert til branngate av kommunen, skal ikke røres?? Prøvde å få kjøpt arealet av eieren for ca. 25-30 år siden, for å unngå utbygging, men kommunen sa nei. Lurer egentlig på hvem som har ansvaret?Om jeg tør være så fri..... så kan det se ut som om dette er et noe livstrett tre som eieren burde ha observert og stedt til hvile tidligere..? Kjipt uansett da.Mange fine trær hos deg, ikke så fine hos meg. Et falt ned i går, tatt med seg en vintage Seafire speedbåt og motor + kanskje skader på huset Båten er så liten, beregnet til barnebarna, 10 fot, at den ikke synes under treet.Vis vedlegget 444328 Vis vedlegget 444329 Vis vedlegget 444330
Stemningsrapport fra Indre Enfold
Vis vedlegget 444341