Trær i en branngate.. Men jeg er redd du fort kan finne ut nå at ansvaret er ditt - du hadde jo ikke behøvd å ha huset ditt i veien for det treet!Det er nok riktig det, men treet står/sto 2-3 meter utenfor min eiendom, regulert til branngate av kommunen, skal ikke røres?? Prøvde å få kjøpt arealet av eieren for ca. 25-30 år siden, for å unngå utbygging, men kommunen sa nei. Lurer egentlig på hvem som har ansvaret?Om jeg tør være så fri..... så kan det se ut som om dette er et noe livstrett tre som eieren burde ha observert og stedt til hvile tidligere..? Kjipt uansett da.Mange fine trær hos deg, ikke så fine hos meg. Et falt ned i går, tatt med seg en vintage Seafire speedbåt og motor + kanskje skader på huset Båten er så liten, beregnet til barnebarna, 10 fot, at den ikke synes under treet.Vis vedlegget 444328 Vis vedlegget 444329 Vis vedlegget 444330
Mens vi venter på solen spilles det vinyl.
Stemningsrapport fra Indre Enfold
Vis vedlegget 444341
Nå er vel ikke dette det verste som kan skje, jeg er mer redd for nedsmelting av driverene mine
Men kom igjen da, el sluko grande, si de bevingede ord så jeg slipperKlikk på signaturen hans...
Trær i en branngate ja, det er jo kommunen Det er ikke bare noen trær, men en hel skog. Ikke meg imot, liker trær og skog, det er derfor jeg kjøpte dette huset og det hjelper på støygulvet---når det ikke blåserTrær i en branngate.. Men jeg er redd du fort kan finne ut nå at ansvaret er ditt - du hadde jo ikke behøvd å ha huset ditt i veien for det treet!Det er nok riktig det, men treet står/sto 2-3 meter utenfor min eiendom, regulert til branngate av kommunen, skal ikke røres?? Prøvde å få kjøpt arealet av eieren for ca. 25-30 år siden, for å unngå utbygging, men kommunen sa nei. Lurer egentlig på hvem som har ansvaret?Om jeg tør være så fri..... så kan det se ut som om dette er et noe livstrett tre som eieren burde ha observert og stedt til hvile tidligere..? Kjipt uansett da.
Nå er vel ikke dette det verste som kan skje, jeg er mer redd for nedsmelting av driverene mine
Det er systemet ja
Vi er ganske romslige i OAS så det går fintHVA? OAS medlem med HORN? Kjører du på dispensasjon? Tøffe saker uansett.Noe stort er på vei
Vis vedlegget 444362
Endelig, endelig, endelig er mine nye høyttalere klar for å bli sendt - det gir god stemning det
Bildet er jo på hode VidarVis vedlegget 444577 God stemning her også
Av ren nysgjerrighet og som tidligere eier av Primare produkter. Hvordan vil du beskrive forskjellen mellom den Xindak Klasse A rørforsterken du selger og det nye Primare settet?Fridag å det bøtter ned utenfor. Da ble valget enkelt om hvordan denne fridagen skal nytes. Ha en flottende dag folks 8) Vis vedlegget 444888
-Og her i solrike Bergen rakk jeg å slå plenen mellom regnbygene. Såvidt.Her sitter en og koser seg med sol i panna, bokstaver for øya og pils på tunge, og så åpner slusene seg. Det regner. Hvem faen er han der «det» som regner! Hvem regner? Drittsekk okke som.
Vis vedlegget 444930