V
vinyl-mannen
Gjest
Heller dette enn å sitte med musikk
Nei da, han er bare litt på en snurr som vanlig.^ Australia?
Bardufoss blir sånn litt opp-ned etter en rotbløyte. Har opplevet det mange ganger når jeg var i militæret i BrigN på Heggelia
Granca: Las Meloneras. Fantastiske maidager i våres (er vel ikke helt på feil side av ekvator, men...).^ Australia?
Flotte bilder, VSP. "Der gutter fortsatte å være gutter, noe mange av oss aldri har sluttet med".Siden vi er inne på Bardufoss. Her er litt Heggelia og Bardufoss fra 1978. Faen, det var tider gitt. Den Leopard stridsvognen overgår alt jeg noen gang har kjørt. Dagens SUV'er blir bare en blek skygge i forhold til disse beistene.
Fine bilder! Var selv oppsatt på panseret personellkjøretøy M113 på Maukstadmoen i Skjold i 1966. Fløy over myrene på HeiaSiden vi er inne på Bardufoss. Her er litt Heggelia og Bardufoss fra 1978. Faen, det var tider gitt. Den Leopard stridsvognen overgår alt jeg noen gang har kjørt. Dagens SUV'er blir bare en blek skygge i forhold til disse beistene.
Vis vedlegget 454537 Vis vedlegget 454538 Vis vedlegget 454539 Vis vedlegget 454540
Vært mye der i ungdommen, velstand.
Det eneste jeg sliter med i varmen er å bli ferdig med en øl før jeg starter på den neste. Disse har større utfordringer....
Vis vedlegget 454838
Det må være fruen som er skeiv da det er hun som har tatt bildetDet eneste jeg sliter med i varmen er å bli ferdig med en øl før jeg starter på den neste. Disse har større utfordringer....
Vis vedlegget 454838
Fankern... er du på sånn skeiv ferie, Gooner?
Hæ... Hvordan klarte du å tilte skjermen min?
Dænsbandet Free Thunder på turné?
Ikke BARE Diamond League hos deg, TT. Skimter et glass med noe rødt i, i nærfeltet. (trenger du en test hos opticus?)
Fargemessig en utrolig flott bildekomposisjon BluesbreakerVis vedlegget 455108
Gatas skrekk, Alfama, Lisboa.