united
Æresmedlem
sure greier
Flott bilde. En venn av meg fikk lov å plukke ned en slik vegg på et bygg som skulle brennes. Han tok bilder, merket av på baksiden av bord han forsiktig lirket fri og brukte dem slik de hadde stått, inntil hverandre, på en stor vegg i stuen. Ble et kunstverk.
Veit ikke. Har ikke råd til å teste.Ser badass ut, men er det innebygd antigravitasjon i TAD?
Ser ut som den ikke har støtte og blir holdt oppe av plata hornet er montert i tenkte jeg på. Altså betrylliumVeit ikke. Har ikke råd til å teste.Ser badass ut, men er det innebygd antigravitasjon i TAD?
Mister jeg denne på tåa, blir det kjøttdeig og jeg blir muligens 10 laken fattigere for membranbytte.
Høy kilo pris på beryllium trur eg.
Løsnese? Betyr det at du mangler ekte nese for god lyd?Hadde nok ikke fått sovet før tidligst torsdag hadde det ikke vært for ølla som veide opp for de
Mye galskap jeg gjerne skulle hørt nede på sentrale østland så må nok ikle meg løsnese og søke audiens hos diverse etterhvert, og dette ser jo ut til å kvalifisere.
Hvordan matcher det med DP og Tannoy?blir ikke litt skarpt i toppen?
Hvor?Tydeligvis ikke samme vær rundtomkring, jeg holder meg inne og bælmer øl her.
Antydning til vind og høljeregn.
SW Liten storm 23.32m/s
02.12.2017 22:55:08
Søraførr, Bodø.Hvor?Tydeligvis ikke samme vær rundtomkring, jeg holder meg inne og bælmer øl her.
SW Liten storm 23.32m/s
Er ofte innom Bodø, ja. Ser ikke bort i fra at vi har hatt en prat. Men kobler ikke helt...Søraførr, Bodø.Hvor?Tydeligvis ikke samme vær rundtomkring, jeg holder meg inne og bælmer øl her.
SW Liten storm 23.32m/s
Og btw, hver gang jeg ser signaturen din så lurer jeg litt på om jeg har snakka med deg her i byen for etpar år siden.
Va butikksjef på Soundgarden de siste par årene før de pakka lekan og begynte å selge playstation i stedet for stereo.Er ofte innom Bodø, ja. Ser ikke bort i fra at vi har hatt en prat. Men kobler ikke helt...
Veldig enig, Valfy;-)Så kom helga hit også, etter en kald dag med overtid.
Hvem trenger dyrt anlegg når man har knitring fra peisen?