A
ANM
Gjest
Leser bare overskriften jeg og diskuterer poengene som er viktige for meg. Men for å svare mer i ånd av trådstarters behov, kan jeg si at det er stor forskjell på apparater som enten skal kobles kablet eller via wifi. Noe er mindre imune mot forstyrrelser en andre. Om de dyreste er best vet jeg ikke, men er en viktig faktor imo.Tråden handler om evt. forskjeller på streamere når trådstarter skal bruke digitalutgangen. Du sier at digitalt nok ikke er perfekt, og jeg svarte at i denne gitte sammenhengen så tror jeg at det er det. Signalet er intakt helt frem til D/A-konverteringen. Ser ikke at jeg heller er OT, men har vel ikke beskyldt deg for det heller?Jeg hører aldri på det digitale signalet.Ja, men en streamer som får digitale lydfiler over en nettverksforbindelse, transkoder disse til f.eks. S/PDIF og sender de videre ut av en digitalutgang er aldri ute av det digitale domenet. Hva som skjer i D/A-konverteringen har jeg ikke sagt noe om. Jeg snakker om det som kommer ut av digitalutgangen på streamere som spiller av et gitt filformat.
Du kom med tilsvar på mitt innlegg, det er ikke jeg som går OT. Om du snakker om noe annet enn meg, snakke med noen andre.;D
Men en krangel om krangelen trenger vi vel ikke.
Det var nok digitalt for meg i dag.