Ja. MMRoberten skrev:Har Masterclass integrert riaatrinn ? .......
Jeg fikk skiftet én intern kabel i min etter ca 5 år og særdeles mye bruk. Prisen jeg betalte var ca 1900,- og i følge reparatøren ville ikke skaden oppstå igjen, og at det er eldre modeller som hadde én kabel som ikke tålte varmen. Ikke de nye.JLmorten skrev:Har fått et tilbud på en Sugden A21SE som eg er sykt fristet til og slå til på. Men har blitt fortalt av en forhandler at desse nyeste Sugdene de siste årene ikke tåler varmen som er i de, og at de må skifte alt av interne kabler etter 3-6 år. og at dette var så dyrt at det ikke var lønnsomt :'( :'( :'( :'( :'(
Kan noen bekrefte eller avbekrefte dette?
Er jo sykt fristet til kjøpte den A21se`en
Forhandlere sier så mye, og det finnes alltid historier om ting som går galt med dyre hifi-apparater. Gjelder alle merker.JLmorten skrev:Men har blitt fortalt av en forhandler at desse nyeste Sugdene de siste årene ikke tåler varmen som er i de, og at de må skifte alt av interne kabler etter 3-6 år. og at dette var så dyrt at det ikke var lønnsomt :'( :'( :'( :'( :'(
Kan noen bekrefte eller avbekrefte dette?
...............
Se Roberten, handlingens mann!Roberten skrev:Aiai, MM er hånd i hanske for mine Beogram 4000 og Beogram 8000.
Hadde de bare kommet like fort inn som de går ut igjen...ottone skrev:Se Roberten, handlingens mann!Roberten skrev:Aiai, MM er hånd i hanske for mine Beogram 4000 og Beogram 8000.
Pengegaloppen ja, jeg kan vitterlig høre hvordan det klinger ;D
"Hvis du lytter kan du høre hvor det klinger..." ....hos Robertendag1234 skrev:Hadde de bare kommet like fort inn som de går ut igjen...ottone skrev:Se Roberten, handlingens mann!Roberten skrev:Aiai, MM er hånd i hanske for mine Beogram 4000 og Beogram 8000.
Klingende visa, det er tidens melodi.ottone skrev:"Hvis du lytter kan du høre hvor det klinger..." ....hos Robertendag1234 skrev:Hadde de bare kommet like fort inn som de går ut igjen...ottone skrev:Se Roberten, handlingens mann!Roberten skrev:Aiai, MM er hånd i hanske for mine Beogram 4000 og Beogram 8000.
Lyttet hurtigst til IA4 på noen Harbether hos Maxwell. Låt riktig så potent. Ikke lang og kjent nok seanse til å mene veldig mye i detalj, men husker attacket og friskheten (i positiv mening). Vitalt og kontant.Ludo skrev:Det ligger en MasterClass IA4 på børsen nå, er det noen som har erfaringer med noe sånt?
Jeg tror ikke det har vist seg noen her inne som har (hatt) eller har hørt disse.pengesluk skrev:Noen som har/har hørt de store mono forsterkerne??
Jepp,Bia hadde dem store Masterclass mono blokkene en periode.pengesluk skrev:Noen som har/har hørt de store mono forsterkerne??
Javisst, husker nå at det var nevnt. Har hørt om dem for en stund siden.motoren skrev:Jepp,Bia hadde dem store Masterclass mono blokkene en periode.pengesluk skrev:Noen som har/har hørt de store mono forsterkerne??
Varmt,nydelig og stål kontroll 8)
mvh
Høres ut som mitt anlegg det der ;D.soundscape skrev:Skulle jeg bygget det ultimate anlegget rundt denne forsterkeren ville jeg nok allikevel gått for et par gode stativhøyttalere med "en mellomtone til å dø for" - samt en rask aktiv sub til å sparke fra i bunnen. Da kan man få et system som kan måle seg med veldig mye i high-end sjiktet til en hyggelig pris. (Hvis man da i tillegg kjøper brukt.)
Havde den 41-duo i 7 år, god riaa, passede til Snell EII' og senere med Dynaudio Coniture 1.4 og 1.8 ;D bagefter opgraderede jeg til 51-duo, det lød dobbelt så godt 8)TerjeR skrev:Har et gammelt Sugden Signature 41 forsterkersett (byttet ut forforsterkeren), men litt nysgjerrig på om noen har erfaring med denne og hva den matcher bra mot.
jeg har ikke hørt de side om side, har dog blitt fortallt at SE versjonen er noe lysere enn den andre og at på f.eks de ht jeg hadde så ville antagelig AL passet bestEr det noen som kan si noe om de soniske forskjellene mellom A21 AL Series 2 og A21 SE?
Jeg kan heller ikke bidra med noe A/B sammenlikning av de 2 heller, men...jeg har ikke hørt de side om side, har dog blitt fortallt at SE versjonen er noe lysere enn den andre og at på f.eks de ht jeg hadde så ville antagelig AL passet bestEr det noen som kan si noe om de soniske forskjellene mellom A21 AL Series 2 og A21 SE?
det er vel alt jeg kan bidra med dessverre
Det gjelder vel først og fremst Sugden Mystro, og kanskje noen modeller som er utgått ?2x25 watt klasse A skal ikke kimses av det, har dog hørt og lest at de mindre sugden ikke er ren klasse A...
Det er en fantastisk pris for denne forsterkeren. Det var vel en demo-modell?A21AL Series 2 kan i disse dager kjøpes ny, over disk for kr. 13.700,-. ......
Nope - ikke demo-pris - New in boxDet er en fantastisk pris for denne forsterkeren. Det var vel en demo-modell?A21AL Series 2 kan i disse dager kjøpes ny, over disk for kr. 13.700,-. ......
Hvis det gis denslags rabatter er det gode nyheter for oss kunder, men kanskje ikke på lang sikt.
nope, ikke ifølge de jeg snakket med, som tidligere har solgt sugden...Det gjelder vel først og fremst Sugden Mystro, og kanskje noen modeller som er utgått ?2x25 watt klasse A skal ikke kimses av det, har dog hørt og lest at de mindre sugden ikke er ren klasse A...
Ren Klassse A er vel en definisjonssak, men Sugden A21al skal være så ren som noen.
det gjør den^Den markedsføres, omtales og selges som "Pure Class A".