De gjør det, men A21s2 er for liten..dog vil den vekke RB! Du har for store basselementer i "Skapet" til å få selv 25 w klasse A til å kontrollere dem! Se å få i et eldre Masterclassett istedet...det er kraftig nok..
Hei har brukt Sugden a21 s2 på mine Klipsch Chorus II over ett år nå og er veldig fornøyd med den,på vinyl bruker jeg en Project 5-1 og ett ASR mini basis mkII.Det er en bra match i mine ører.Hei.
Har lest igjennom denne tråden, og har ikke mindre lyst på en Sugden a21 serie 2.
Vurderer Cornwall lll til vinyl, og prøver å finne en forsterker som passer til disse. Blir kanskje kjøpt en forsterker som kan brukes på vinyl med RB81/RF63, da Cornwall først kommer når kino kan bygges. Kan Sugden anbefales? Serie 2 er vel ganske ny uten så mange anbefalinger mot Klipsch annet enn hva leverandør skriver.
Noen som har denne på Klipsch og kan fortelle litt om den?
Trur sugden ville vert ein bra matsh men kansje med ein større versjon som denne Norsk Hi-Fi Center, KrokstadelvaHva tror dere om Sugden A21 AI Series 2 og Canton? Bra match?
Vis vedlegget 206847
Vis vedlegget 206848
50 watt kl A har krefter i fleng til å dra disse høytalerne uten noe som helst tvil.Jeg har kjøpt meg en sugden masterclass SPA-4 som kommer hjem til meg neste uke en gang.
Jeg lurer på hva dere her på denne tråden tror om denne har nok kraft til og dra klipsch RF-7MKII ? Jeg liker å spille veldig høyt til tider og det med litt røff musikk med bass og trykk.
Hallvar Rostad mente dette ikke skulle være noe problem, men må bare høre her også når jeg oppdaget denne flotte sugden tråden
hvordan opplever du disse lydmessig ?Melder meg inn her med mine masterclass aa monoblokker
De blir nok stående i stuen til å drive chario ursa major.
Ifht Mcintosh så har disse en litt mer tilbaketrukket mellomtone samtidig som de har litt mer i bunn.
blir ikke blokkene veldig varme i det racket ?
Har du sjekket sikringene i forsterkeren? Det sitter vel en eller flere små glass-sikringer der et sted?Kan statisk elektrisitet ødelegge forsterkeren?
Husfruen skulle justere volumet på min A21SE etter å trent på yoga-matte (typisk plast som gir mye statisk el.) og fikk et støt slik at forsterkeren sluttet å virke.
Noen som vet hva som kan ha skjedd, er det noen kondensatorer e.l. som har tatt kvelden?
Og hvordan kan det evt. fikses?