Visste ikke om denne tråden. Jeg har en A21Al Series 2 på hjemlån. Den må returneres på tirsdag og det blir trist. Alt annet jeg har hørt låter bare kaldt og klinisk sammenlignet med denne. For en fantastisk forsterker. Da jeg fikk denne, var det som å få nye høyttalere. Musikken blir mye mer levende. Det snakkes om at den selges for 13700? I prislisten jeg har fått står det 21900,- m/riaa trinn 24900,-
Tro om jeg kan få noe avslag her? Jeg vurderer å kjøpe m/riaa trinn, selv om jeg ikke har platespiller. Vurderer å kjøpe det også etterhvert.
Han sendte også med noen kabler, men jeg er usikker på disse. Kostet vel rundt 5000, men kan ikke høre store forskjellen, hvis det er noe forskjell i hele tatt? Den lille forkjellen som eventuelt er, forsvarer uansett ikke den prisen!
Et par spørsmål: det er svak brummelyd av høyttalerne når forsterker står på. Er dette normalt? Den er veldig lav og knapt hørbar med mindre man står nært høyttaleren.
Hvor god er fjernkontrollen? Jeg fikk ikke låne fjernkontroll til forsterkeren. Tenkte å bruke min Logitech Harmony til å justere volumet, men dette fungerer veldig dårlig, for et trinn opp gir en voldsom økning, det blir alt for høyt. Så jeg må hele tiden gå bort til forsterkeren for å finjustere volumet. Fungerer dette bedre med den medfølgende fjernkontrollen?