- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Hadde også Primare cdspiller, og Sugden er nok noe mer oppløst, men var i grunnen godt fornøyd med Primaren. Synes jeg fikk litt lite for pengene.Lyngen skrev:Jeg føler meg ganske så sikker på det Dag, og det samme sier testere og butikkinnehaverne som selger dem. Det beste med den er etter min menig den transparente og transientvillige lyden. Den trøkker godt i bassen også. Diskanten er behersket i dem, nesten en tanke mye. Mulig CD spilleren er mer varmtlydende? Har sammelignet den engang med Jungson som jeg hadde før (den var varm/myk).dag1234 skrev:Jo, LV og Sugden er jo en god kombinasjon, tror jeg.Lyngen skrev:A21SE er ikke varm eller spesielt tilgivende i klangen. Det er vel Living Voice?dag1234 skrev:Har hatt min forsterker i snart to år nå. For det meste veldig fornøyd. Liker den varme og gode lyden og den uanstrengte måten den leverer sakene på. Aldri hatt antyding til å være sliten av den. Liker det saklige, no bullshit utseende, og.
Men jeg har aldri tenkt noe annet enn at a21se er både varm og klangfull. Hadde tidligere en Primare a31, og det var stor forskjell. Skrik og gnikk i diskanten, nå er det mye mer oppløst og uanstrengt. Har hørt Nad på LV, og det var heller ingen god match. Det finnes sikkert varmere forsterkere men for meg er dette veldig lettflytende og sømløst.
Hva er "transientvillige lyden"?