Surfbrett og digitalteknologi

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Parelius skrev:
Så da kan jeg sette igjen min italienske i gamlebyen, ta elvebåten over til forstaden og stole på apotlenes hester frem til kirken. Høres bra ut. Om nå noen kunne sende meg (pr. pm om ønskelig) en liten oppatering på adresse - så jeg ikke blir gående å høre kirkeklokker den hele kveld -, samt et tidspunkt. Jeg går også ut fra at en må medbringe passende malt til kakene?

Nuvel, bare ikke si noe til Mbare.
Eller...hvis du kjører E6 til avkjørsel 5 så kan du A: parkere bilen her på feltet og sitte på med oss (ikke sikker på hvem oss er ennå), B: vi møter deg og kjører sammen ned til Mbare.
Jeg bor 3-4 minutter i bil fra E6/avkjørsel 5 retning Sarpsborg.
Raka veien ned til Fredrikstad, Østsiden.

/jan

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
Det her ser jo ut til å bli et riktig så festlig lag, må jeg si. Får begynne å tenke på bevertningen.

RolfOzzy: flere av gutta må vel drekke for å holde ut livet, så jeg tenker nok at det handler om det og ikke om å holde ut anlegget mitt. :)

Parelius: du har PM.

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Mbare skrev:
RolfOzzy: flere av gutta må vel drekke for å holde ut livet, så jeg tenker nok at det handler om det og ikke om å holde ut anlegget mitt. :)
Akkurat ::)

/jan

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
JanR skrev:
Mbare skrev:

/jan
Føler deg truffet, JanR?

OT:
Noen som kan svare meg på om jeg trenger kjølepasta til den nye cpu'en som er kommet i posten til meg? Det er iofs et tynt lag med kjølepasta igjen på kjølern, men det er kanskje ikke nok? Og hvor får man tak i sånt i Østfold? (Ja, det var dumt av meg å glemme å bestille det).
/OT

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Mbare skrev:
JanR skrev:
Mbare skrev:

/jan
Føler deg truffet, JanR?
Skulle jeg ? ;)

Mbare skrev:
OT:
Noen som kan svare meg på om jeg trenger kjølepasta til den nye cpu'en som er kommet i posten til meg? Det er iofs et tynt lag med kjølepasta igjen på kjølern, men det er kanskje ikke nok? Og hvor får man tak i sånt i Østfold? (Ja, det var dumt av meg å glemme å bestille det).
/OT
Skal se igjennom skuffer og skap i morgen, mener å ha sett noe her.

/jan

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
problemet gutta er at dere burde vært ute blant folk i tigerstaden istedenfor losjemøte i østfold på denne dato.

seriøst.

de eneste surfbretta som er å regne med, kommer forresten fra:
http://www.harboursurfboards.com/
(been there, done that)

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Antall liker
33.390
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
3
Hmmmm,
kan i øyeblikket ikke se noen gangbare grunner for å utebli fra dette evenementet.
Steker du en ekstra vaffel Mbare?

;)

Morten

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Mbare's castle den 25/9-2009.

Så langt:

RolfOzzy
rørlig
Atonal
Jazzy
JanR
Parelius
Lagga

Begynner å ligne noe nå :)

/jan

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
Begynner absolutt å ligne på noe nå, ja. :)

JanR: skal jeg forstå ditt snille forsøk på å lete etter kjølepasta slik at jeg må ha det og at det ikke holder med det lille som er igjen på kjølern? Er det i så fall noen som selger det her i Fr.stad? Har Clasern sånt?

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Mbare skrev:
Begynner absolutt å ligne på noe nå, ja. :)

JanR: skal jeg forstå ditt snille forsøk på å lete etter kjølepasta slik at jeg må ha det og at det ikke holder med det lille som er igjen på kjølern? Er det i så fall noen som selger det her i Fr.stad? Har Clasern sånt?
Clas har.
Fant noe her men det er gammelt og halvt sement :-\

Sving innom clas, kjøp ny. Vask/rens kjøleren og smell den på. (ikke bokstavelig... ;) )

/jan

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
Tøft. Takk.

Bra at Lagga hiver seg med, forøvrig. Skal knote meg til å SMS'e Lille_Adam, han er vel blant de få som ikke frekventerer sentralen på ukentlig basis.

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Mbare skrev:
Tøft. Takk.

Bra at Lagga hiver seg med, forøvrig. Skal knote meg til å SMS'e Lille_Adam, han er vel blant de få som ikke frekventerer sentralen på ukentlig basis.
Nå, han er innom å snoker. Skjult pålogging den luringen ::)
Hør me'n, hadde vært hyggelig om han tok seg en tur.

Vært morro å fått med pixy også.

/jan

R

RoDa

Gjest
Skal dere høre på surfbrett og drikke?
rolfozzy, jeg regner med du holder deg edru og kan rapportere om hvordan Totta låt?

Smart trekk, forresten. Skjenke folket til det låter bra..... Ikke minst med tanke på at de fleste kanskje har vært på Horten-messa i forkant og hørt på andre saker... 8)

R

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
RoDa skrev:
rolfozzy, jeg regner med du holder deg edru og kan rapportere om hvordan Totta låt?

R
Det regner vi andre med også ;)

Du kommer ikke RoDa ?

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.080
Torget vurderinger
2
JanR skrev:
RoDa skrev:

R

/jan
Dere kan stole påmeg.Jeg holder meg edru. Eneste gangen jeg ifører meg beduggelse er på vinylklubbens årlige grillaften
Men da blir det spilt på KHorn,og da er det ikke så nøye hvordan tilstanden er.

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
rolfozzy skrev:
JanR skrev:
RoDa skrev:

R

/jan
Dere kan stole påmeg.Jeg holder meg edru. Eneste gangen jeg ifører meg beduggelse er på vinylklubbens årlige grillaften
Men da blir det spilt på KHorn,og da er det ikke så nøye hvordan tilstanden er.
;D ;D

/jan

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Antall liker
33.390
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
3
I følge anerkjent televisjonsreklame, er freddan dagen for ekteskapelig, mmmmmm, hygge..... ::)

;D

Morten

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.080
Torget vurderinger
2

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
Til de av dere som ikke sjekker tråden min ellers på sentralen:

jeg rekker aldri i livet (RolfOzzy svarte ikke engang på forespørselen om han ville komme å rippe plater hos meg) å rippe de resterende 1200 cd'ene fram til neste helg. Ikke uten å trellbinde barn (eller RolfOzzy). Så hvis det er noen plater dere vet jeg har og som dere vil ha rippa inn, får dere si fra så skal jeg legge det inn.

Det er selvfølgelig mulig å rippe ting når dere er her, det tar cirka 10 minutter i snitt pr. plate. Så hvis alle mann dukker opp med 10 plater hver så tar det fort litt tid. :) Evt. kan dere komme innom å legge igjen plater her, selvfølgelig.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.080
Torget vurderinger
2
Mbare skrev:
Til de av dere som ikke sjekker tråden min ellers på sentralen:

jeg rekker aldri i livet (RolfOzzy svarte ikke engang på forespørselen om han ville komme å rippe plater hos meg) å rippe de resterende 1200 cd'ene fram til neste helg. Ikke uten å trellbinde barn (eller RolfOzzy). Så hvis det er noen plater dere vet jeg har og som dere vil ha rippa inn, får dere si fra så skal jeg legge det inn.

Det er selvfølgelig mulig å rippe ting når dere er her, det tar cirka 10 minutter i snitt pr. plate. Så hvis alle mann dukker opp med 10 plater hver så tar det fort litt tid. :) Evt. kan dere komme innom å legge igjen plater her, selvfølgelig.
Jeg har desverre ikke tid til og tilbringe dagene med og sitte hjemme hos deg og rippe plater. Jeg har mye og gjøre om dagen.

Først har jeg 5-6 timer med musikklytting. Så er det ut og finne råvarer til dagens middag. Så skal dagens middag tilberedes.
Deretter er det middagshvil. Etter det er det ikke så mye igjen av dagen
Og innimellom dette sitter jeg og tenker litt, noen ganger bare sitter jeg.

Så dagene flyr avsted her.

R

RoDa

Gjest
rolfozzy skrev:
Jeg har desverre ikke tid til og tilbringe dagene med og sitte hjemme hos deg og rippe plater. Jeg har mye og gjøre om dagen.

Først har jeg 5-6 timer med musikklytting. Så er det ut og finne råvarer til dagens middag. Så skal dagens middag tilberedes.

Så dagene flyr avsted her.

;D ;D ;D

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Antall liker
33.390
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
3
rolfozzy skrev:
Aaahh, la dolce vita, det høres perfekt ut!

:D 8)

Morten

Topp Bunn