Power to the people with 0,1 watt 20kg diskant ;D ;D ;D ;D
Vedlegg
-
103 KB Visninger: 661
Den stilen liker jeg 8)TJOMLING skrev:Power to the people with 0,1 watt 20kg diskant ;D ;D ;D ;D
Jo, der er bugscreen og alt fjernet moddet og endret inkl. sentrert diskant, Mundorf sølv/gull rund baut samt kabler, custom finish.LMC skrev:trodde du hadde et par Classic som du har spilt på? ???
mvh
Leif
Alle vet at elefantene har en for dyrespråket unik kommunikasjon lydmessig seg i mellom. Slik er det her også - det kommuniserer! Og eieren kan i følge enkelte minne om en elefant... og et rasshølsinep skrev:Ifølge placebofanatikerne her inne, så låter alt akkurat sånn som det ser ut.
Ergo skal det altså være en umulighet at et elefantrasshøl låter bra.
Hvem har vel noensinne hørt rene noter komme ut av bakenden på en elefant?
Ikke Classico - du tenker på den fæle buede varianten som var den opprinnelige design-Trioen du - beklager, tok ikke den i farta. Tenkte/leste "Compact". Den fikk først navnet "Classico" etter at den nye varianten "Compact" kom på markedet - antakeligvis fremdrevet av edruelige audiofile entusiaster som så det håpløse rent lydmessig i "Classico" versjonen. For en designer kanskje interessant, men...LMC skrev:hvordan får du sentrert diskant på en Classic?
elementene sitter jo i en bue?
mvh
Leif
Høres ut som du har funnet et smutthull i placeboloven.pengesluk skrev:De spiller nå uansett drit-bra ;D ;D
Er jo ikke akkurat unormalt at hunder ligner på eierne sine, så jeg forstår ikke hvorfor det skal være et unntak med høyttalere!pengesluk skrev:Alle vet at elefantene har en for dyrespråket unik kommunikasjon lydmessig seg i mellom. Slik er det her også - det kommuniserer! Og eieren kan i følge enkelte minne om en elefant... og et rasshøl
pengesluk skrev:- eller HFS'ere...
God kveld dupengesluk skrev:Der dukket Klipsch-Nazien opp og! God kveld Jan! Ein zwei drei!
Fått i deg middagen? Klipschfisk? Bakladao? ;D ;D Khornblanding?
Ikke la deg klipsche på nesa nå.
Kos deg.pengesluk skrev:Nå blir det ned i bunkersen for å fyre opp de nye - nå også med supertweetere inn på 7k. Duket for seriøs marathon-lytteøkt i kveld/natt. Hard ere noe å si til deres forsvar så kom med det nå..
Mere som oppvarming å regne, for oss ungepengesluk skrev:Førkjelading, Øssy Allerede?? Det var tidlig...
;D ;Dpengesluk skrev:Jaja. Lykke til. Jeg får stikke innom batterihylla på KIWI i morra jeg. Slike strabasiøse ting settes bort her i gården!!