Kaldt her,0 grader i dag når jeg stod opp.Rim på bakken.Jeg sykler fortsatt,men det er mest på E-MTB,vet ikke om det teller?Har Norge slutat cykla?
Hvor er dette?Jeg har hatt et par turer i skogen i det siste på MTBen, men blir jo "spist opp" Hjortlusfluen ...
Må plukke av seg disse blodsugerne før man går inn. Under en tur jeg hadde måtte jeg stoppe opp hver 100m i deler av skogen for å fjerne de fra jakke og hår.
Bruker ikke sykkel selv, men har fulgt sykkel på tv i mange år - og Van Aert så man jo blant annet gjøre det bra i Tour de France i år. Må være veldig moro å ha en sykkel han har brukt
Du kan få like mye trim på en el-sykkel dersom du vil.Jeg gikk fra MTB til E-MTB og forbrenner like mye kalorier på en tur nå som før.For meg som ikke ha sykklet eller hatt sykkel på mange år, så fikk jeg plutselig interesse for sykkel Da var det elsykkel jeg begynnte å interessere meg for. Var mye på nettet for å se på muligheten og bruken av disse. Savnet en sykkel og noe trim når jeg var på bobiltur.
Er ikke noen sportsykkelist, men elsykkel er bedre enn ingen trim. Man kommer seg ut å få se mere av naturen omkring. Hvis man har kommet på en Camping plass, er det fint å komme seg ut.
Vis vedlegget 668763
Hjelm med visir som er fint å ha når en bruker briller og når det regner
Vis vedlegget 668764
Langt oppe i Måndalen. Ble ca 5mil denne helga
Tenkte jeg skulle bytte ut ''stam'' på sykkel etter at jeg har vært på gratis sjekk etter 30 mil. Har sett på Danske N-lock. da har man mulighet for å legge inn styret. Man kan da få laget et trekk som er bedre bak på bilen!
Var en tur i Jådåren(Beitstad) i Trøndelag og fikk bryne meg på noen svært bratte bakker på noen gårdsveier. Har ikke kommet meg opp normalt med en vanlig sykkel . Selv på assistent nivå 5, var det tungt å komme seg opp. På nedoverturen turte jeg ikke å slippe meg løs. Man kan sykle tyngre enn med vanlig sykkel hvis man vil. På våte og tunge grusveier kan man skru opp litt. Man kan brenne flere 100 kalerier på en dag.3 bamsemums blir fort 100 kalerier.Du kan få like mye trim på en el-sykkel dersom du vil.Jeg gikk fra MTB til E-MTB og forbrenner like mye kalorier på en tur nå som før.
Turen blir gjerne litt lenger og litt brattere,samt at jeg sykler oftere fordi jeg ikke blir helt utslitt etter en tur.
Enig i dette, turene går nå gjerne opp til tryvann istedenfor ned fra tryvannDu kan få like mye trim på en el-sykkel dersom du vil.Jeg gikk fra MTB til E-MTB og forbrenner like mye kalorier på en tur nå som før.
Turen blir gjerne litt lenger og litt brattere,samt at jeg sykler oftere fordi jeg ikke blir helt utslitt etter en tur.
er det med rett rygg mot himmelen og dannet tråkk?Kjører du full Nederland med knapt nok vekt over forhjulet i det heletatt blir det motsatt problem.
ok thx. når jeg tenker meg om så lurer jeg faktisk på om jeg ikke har noen slike lliggende fra en gang jeg hadde tenkt å vintersykle men ikke gjorde det. men i disse ikke-reise-kollektiv-tider så blir det nok nødvendig, går erfaringsmessig vel hardt utover knærne å løpe hver dag.På en 26 MTB er det fortsatt Schwalbe Ice Spiker som gjelder.
Kan anbefale Brooks som Valentino linker til. B66 og 67 er superkomfort når de er innkjørt. Flyer er litt smalere , men fremdeles komfort. De er harde og glatte i starten , men former seg etter røven - og blir bare bedre og bedre. Husk smøring av skinnet , og evt. regntrekk - så holder de "evig".bruker folk setepinne med noen form for demping (a la crane st), eller er dere alle så feit over ræva at det ikke er behov for slikt?
anbefalinger?