Hmm... Jeg er seriøst i tenkeboksen på Oltre. Har sendt ut et par prisforespørsler og greier. Fornøyd?jan_eriks skrev:Snakker om godeste Johnny Hoogerland:
Team Vacansoleil bytter sykkel til:
kanskje jeg beholder den litt til?
Jeg er ikke akkurat en "profesjonell" syklist men heller en glad mosjonist med etpar ritt i sesongen. Jeg kommer fra en Bianchi c2c karbon og ville ha en lettere og stivere sykkel men ville absolutt IKKE ha et monsterstiv sykkel det ikke er behaglig å sykle på. Italofrelst som jeg er og etter litt godsnakking med kona dukket Oltre Nero opp her og der i blader osv. Norsk pris var oppgitt et sted mellom 70-120k og etter litt surfing på nettet fant jeg ut at det er penger å spare på å handle i England(selv med moms straff på innførsel) Etpar mail med Epic cycles bestemte jeg meg for kjøp UTEN å ha prøvet. (Det skal sies at Øgland fikk sin tjangs men de er kun sure og greier ikke engang å hoste opp en brosjyre)Zomby_Woof skrev:Hmm... Jeg er seriøst i tenkeboksen på Oltre. Har sendt ut et par prisforespørsler og greier. Fornøyd?jan_eriks skrev:Snakker om godeste Johnny Hoogerland:
Team Vacansoleil bytter sykkel til:
kanskje jeg beholder den litt til?
Magicshine MJ-872 gir veldig mye lys for pengene.bambadoo skrev:Hvilken sykkellykt skal man velge? Sist jeg hadde lykt var det vel med en dynamo
Jeg ville ikke brydd meg så mye om hakk slag i rammen.freddie77 skrev:I tillegg har min gamle og trofaste Hardrocx fått litt omsorg. Den har etterhvert fått noen krigsskader.
Hvor mye hakk/slag tåler en aluminiumsramme før jeg risikerer at den gir seg?
Lader følger med står det.C. Alshus skrev:http://bikeshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=18779
Tror du trenger lader i tillegg. Så da blir totalen 600kr.
Ellers er Magicshine mye for pengene.
Fant ut at Hans Dampf ble for seigt for mitt bruk.thomand skrev:Noen som har rukket å få noen erfaringer med Hans Dampf?
Har forstått at de har meget bra grep, og rullemotstand er vel derfor så som så?
Bra dekk du har kjøpt degthomand skrev:Fant ut at Hans Dampf ble for seigt for mitt bruk.thomand skrev:Noen som har rukket å få noen erfaringer med Hans Dampf?
Har forstått at de har meget bra grep, og rullemotstand er vel derfor så som så?
Endte opp med et par 26/2.40 Fat Albert.
Racing ralphene er hengt til tørk. Supre dekk, men ikke til våt høst-sti.
Er de hissig på batterier?thomand skrev:Sprakk på en MJ 872 i dag.
MJ 808 på styret og den nye 872 surra fast på hjelmen gjorde jaggu susen
Mørket forsvinner jo, hehe. Dette blir gøy.
Bildet under er lånt av internettet. Dette er kun med 1 stk 872.
Holder ca 3 timer på full blås.bjornh skrev:Er de hissig på batterier?
Bildet kan selvfølgelig ikke stå på egne ben da man ikke kjenner til instillinger på kameraet samt at det ikke er sammenligning med tilsvarende lykter med samme kamerainstillinger.thomand skrev:Bildet under er lånt av internettet. Dette er kun med 1 stk 872.