Tror nok det brenner under føttene på de mest profilerte rytterene i Norge før Arvesens tid også dessverre.Kanskje Steffen Kjærgård (presidenten i Norges Cykleforbund) kjenner at det brenner under føttene? Lite trolig at han var den ene rene US Postal rytteren...
Valentino skrev:Den var bratt! og utsikten fra toppen var fin også. Vakkert ved den spanske vestkysten.
Bikeshop hadde inne Assos' forede kortbukse T.607 i min størrelse. Merkelig at jeg ikke har tenkt på at noe slikt kunne være smart tidligere. Blir fin å ha utover høsten.
29% - Er det nær grensen for hvor bratt man kan sykle? Jeg tenker da på grepet med vanlige dekk.Jeg må si at det er lenge siden jeg har kost meg så mye med et treukersritt som jeg gjør med årets Vuelta, første uken har vært fantastisk morsom rent sportslig. Bonussekundordningen og alle toppfinishene skaper virkelig en morsom konkurranse. Tempo i morgen, og på torsdag er etappen paddeflat før den avslutter med Mirador de Ézaro, sjekk den bakken! Her kan man putte på sekunder.
29% var det vel bare på svært korte strekk. Jeg tror det skal være vesentlig brattere enn dèt før et racerdekk slipper asfalt dog. Toppen av Zoncolan, med oljegrus derimot..da må man holde rompa på setet.29% - Er det nær grensen for hvor bratt man kan sykle? Jeg tenker da på grepet med vanlige dekk.Jeg må si at det er lenge siden jeg har kost meg så mye med et treukersritt som jeg gjør med årets Vuelta, første uken har vært fantastisk morsom rent sportslig. Bonussekundordningen og alle toppfinishene skaper virkelig en morsom konkurranse. Tempo i morgen, og på torsdag er etappen paddeflat før den avslutter med Mirador de Ézaro, sjekk den bakken! Her kan man putte på sekunder.
Det var vel bare så bratt om man tok innersvingen, noe de færreste gjør.29% - Er det nær grensen for hvor bratt man kan sykle? Jeg tenker da på grepet med vanlige dekk.Jeg må si at det er lenge siden jeg har kost meg så mye med et treukersritt som jeg gjør med årets Vuelta, første uken har vært fantastisk morsom rent sportslig. Bonussekundordningen og alle toppfinishene skaper virkelig en morsom konkurranse. Tempo i morgen, og på torsdag er etappen paddeflat før den avslutter med Mirador de Ézaro, sjekk den bakken! Her kan man putte på sekunder.
Hva er en ordentlig bukse? Kjøpte noen fra Stormberg nettopp, de korte ser ut til å holde men den lage er helt "nuppete" etter 2 gangers bruk og vask på 40 grader. (Har reklamert og venter på svar)Bruk det overskytende på ordentlig bukse, sko, pedaler (Shimano SPD-SL systemet er bra), sete, og proff tilpasning. Det styret som er vist på bildet er ganske grusomt, forresten. Du vil garantert ha et med bedre ergonomi. Spør etter noe a la 3T Ergonova, FSA Compact, Ritchey Curve eller Deda RHM.
Etter hva jeg hørte for noen år siden, er Bros-rammene for det meste fra Kinesis' sitt standard OEM-sortiment, bare lakkert i egne farger og logoer, og prissatt drøyt mye høyere. (De er i godt selskap i så måte.) Jeg vet ikke om det fremdeles er tilfelle.Helt ærlig så har jeg ikke peiling! Så de hadde disse to i min lokale sykkelbutikk
bikebrothers.no
bikebrothers.no