Jeg har alumiumsvarianten av den og unbrakonøklene på den er i grenseland korte, det å f. eks skru av bakgiret på en offroadsykkel er ikke helt uproblematisk.Disse skulle holde i massevis:
Multi Tools (Carbon 10)
Jeg har alumiumsvarianten av den og unbrakonøklene på den er i grenseland korte, det å f. eks skru av bakgiret på en offroadsykkel er ikke helt uproblematisk.Disse skulle holde i massevis:
Multi Tools (Carbon 10)
Problemet for Lance med flere er at de dopet seg på feil tid. Da sykkelsporten var på vei til å bli renere var han en værsting som trakk i motsatt retning.Å stryke Armstrong fra listene blir bare for dumt. Doping i sykkel har lange tradisjoner, og hvis man tror gutta fra Anquetil til Merckx til Hinault til Indurain vant TdF på vann og kaffe, er man rimelig naiv. Men for all del, legg Lance for hat, sikkert fint å få kanalisert alt negativt over på én fyr.
De burde ikke ha rippet opp i dette, de burde ha latt det ligge og heller nytt godt av at sykkelsporten omsider er i ferd med å forandres til en renere idrett nå som testmetodene har blitt så avanserte.
Spurte etter grønn lateks på xxl og selgeren lurte meg og sa at slangen jeg kjøpet var svart lateks. Jeg burde selvfølgelig gjort grundigere undersøkelse på forhånd, skal gjøre det neste gang. Slangeløst skal testes ut senere. Noen sliter med å få dekkene tette. Å eksprimitere med dette en uke før birken er galskap. Syns jeg strakk strikken rimelig langt ved å bytte til nye dekk..Men hvorfor satset du ikke på lateks eller tubeless når du først skal satse så hardt i birken?
Det er da ikke noe behagelig å ha proppfulle lommer på ryggen i lengden?Jeg vedder på at jeg kan få alt man har i disse setepungene i EN av lommene mine på ryggen. På langtur kan jeg maxe ut med vindjakke, pumpe, slange, bananer, mobiltelefon, nøkler, skoovertrekk (i tilfelle regn) og kanskje en sjokkis, alt i lommene på ryggen. Fulle lommer på ryggen er kult, pung under setet er estetisk MORD på fine sykler.
Jeg tenker litt på min egen sikkerhet v en evt sammenkomst med asfalten. Jeg vil nødigst få et multiverktøy e.l i nyrene. Jeg bruker taske bak uten å bry meg om hvordan det ser ut ( De fleste ser den bare idet jeg passerer i høy hastighet )Det er da ikke noe behagelig å ha proppfulle lommer på ryggen i lengden?Jeg vedder på at jeg kan få alt man har i disse setepungene i EN av lommene mine på ryggen. På langtur kan jeg maxe ut med vindjakke, pumpe, slange, bananer, mobiltelefon, nøkler, skoovertrekk (i tilfelle regn) og kanskje en sjokkis, alt i lommene på ryggen. Fulle lommer på ryggen er kult, pung under setet er estetisk MORD på fine sykler.
Ser at det også er "nedstemt" å bruke sekk på landeveissykkel, men det gir jeg blaffen i om jeg føler for å ta med meg noe ekstra.
Se pent.noSolkrem? Du trenger impregnering i morra
Solkrem, det har jeg ikke brukt på 10 år tror jeg - man er da tross alt MANN !Se pent.noSolkrem? Du trenger impregnering i morra
Kjedelig å bli solbrent etter en dag på fjellet
De er nok ferdig i løpet lørdagen ja.....til dere som skal sykle birken. Alt er over i morra ikke sant, og alle har kjørt hjem ila kvelden? Skal kjøre østerdalen på søndags kveld og håper å slippe biler med sykler på hue og ræva, med en skuffet sjåfør bak rattet.
I går kveld syklet Fidelio og jeg 6 mil sammen. Det var hyggelig, det!
Hva slagsdekk bruker du Fidelio? Tror jeg i overgangen til neste sesong skal sette på litt mer punkteringssikre dekk.
Alternativt kan du bestille Continental dekkpakke på XXL, 2xConti GP24 og 2xslanger til 599 kroner.
Etter å ha slitt ut et par Michelin race 3 er min konklusjon:Michelin race 3 fås på Sportslageret for 500 for to dekk tror jeg. Gode dekk som takler de fleste forhold bra.
Nei og nei! Jeg elsker Campagnolotøy! Jeg får bunkre litt fra CRC, de har mye fint fra Campa. Kjøpte nettopp denne, til kalde høstdager. Sitter som støpt og varm og god (og lekker også da selvsagt...)Valentino;1413737 Tilbake til bekledning: [URL="http://italiancyclingjournal.blogspot.no/2012/08/campagnolo-pulls-out-of-sportwear.html" skrev:ITALIAN CYCLING JOURNAL: Campagnolo Pulls Out of Sportwear[/URL]
Jeg har enda ikke punktert med Michelindekkene, så det er sagt. Men de er fulle av små skrammer og kutt, den typen som gjør meg litt engstelig. Flere ganger har jeg pelt ut småstein av små sprekker i dekkene. Jeg punkterer forresten sånn ca. en gang pr. 2 år, så statistisk signifikans er utenfor rekkevidde.
Enig, de får litt småkutt av grus og slikt, lettere enn andre dekk jeg har kjørt på. Bryr meg egentlig ikke så mye om det, vet ikke helt hvor mye det har å si med litt skrammer i gummien i det øverste laget.
Jeg har enda ikke punktert med Michelindekkene, så det er sagt. Men de er fulle av små skrammer og kutt, den typen som gjør meg litt engstelig. Flere ganger har jeg pelt ut småstein av små sprekker i dekkene. Jeg punkterer forresten sånn ca. en gang pr. 2 år, så statistisk signifikans er utenfor rekkevidde.
Ser ut som du er på vei til å bli avskiltet med brillestengene på innsiden av hjelmstroppene.Kom over denne kontrollen på sykkeltur i dag, tror jeg bestod testen. Ikke ventilhetter, ingen sadeltaske, og matchende tøy, hehe. Visste ikke at de holdt på med slikt langt innpå Hedmarken!
Vis vedlegget 151288