Spiller ikke noen stor rolle etter min mening, sliten blir man uansett.C. Alshus skrev:Er du kylling, starter du fra Dombås. Er du beintøff er starten i Trondheim.
Jeg tør ikke.
Dere skal vel arrangere veteran-NM - det får holde med oppmerksomhet ;DValentino skrev:Blir fra Lillehammer på meg i år også. Trondheim har jeg gjort.
Blir artig med den nye traseen fra Moelv til Minnesund. RV 33 under Skreiberget kan minne litt om Milano-Sanremos Via Aurelia. Det kjedelige med den nye traseen er at den ikke passerer Ottestad.
Skal Lillehammer - Oslo ruta få over Skreia og Feiring? Artig ja.Valentino skrev:Blir fra Lillehammer på meg i år også. Trondheim har jeg gjort.
Blir artig med den nye traseen fra Moelv til Minnesund. RV 33 under Skreiberget kan minne litt om Milano-Sanremos Via Aurelia. Det kjedelige med den nye traseen er at den ikke passerer Ottestad.
Som ingeniør å er jo det en velkjent læresetning, men i mange tilfeller så blir det bare en måte å akseptere noe som bare er for stygt.Valentino skrev:Form follows function.
Tja. ;D Stangehallen blir base og traseene kommer til å bruke Stange Vestbygd, Romedal, Åsvang og Vallset.joje skrev:Dere skal vel arrangere veteran-NM - det får holde med oppmerksomhet ;DValentino skrev:Blir fra Lillehammer på meg i år også. Trondheim har jeg gjort.
Blir artig med den nye traseen fra Moelv til Minnesund. RV 33 under Skreiberget kan minne litt om Milano-Sanremos Via Aurelia. Det kjedelige med den nye traseen er at den ikke passerer Ottestad.
Det ser bedre ut, men de merkene på hjula er litt som dressjakke med fabrikkmerke på ermet.Valentino skrev:Det er kanskje den matte UD-finishen du ikke liker? Jeg synes dette funker godt:
Tja. ;D Stangehallen blir base og traseene kommer til å bruke Stange Vestbygd, Romedal, Åsvang og Vallset.joje skrev:Dere skal vel arrangere veteran-NM - det får holde med oppmerksomhet ;DValentino skrev:Blir fra Lillehammer på meg i år også. Trondheim har jeg gjort.
Blir artig med den nye traseen fra Moelv til Minnesund. RV 33 under Skreiberget kan minne litt om Milano-Sanremos Via Aurelia. Det kjedelige med den nye traseen er at den ikke passerer Ottestad.
Fra Trondheim også. Jentetråkkstarten flyttes fra Hamar til Gjøvik. Starttidene blir annerledes også:Wergeland skrev:Skal Lillehammer - Oslo ruta få over Skreia og Feiring? Artig ja.Valentino skrev:Blir artig med den nye traseen fra Moelv til Minnesund. RV 33 under Skreiberget kan minne litt om Milano-Sanremos Via Aurelia. Det kjedelige med den nye traseen er at den ikke passerer Ottestad.
Forhåpentlig vil trafikkavviklingen derfor bli litt mindre vanvittig enn den var i 2011.http://www.styrkeproven.no/oppslag?a=17122 skrev:Første start fra Lillehammer er satt til kl. 0600. Starten fra Lillehammer vil være avviklet ca. kl. 1200.
Start for Jentetråkket fra Gjøvik skjer fra kl. 1300 til ca. kl. 1430.
Tilsvarende start fra Eidsvoll fra kl. 1300 til ca. kl. 1445.
Tja. Jeg kjører landeveissykkel på slike veier:arveb skrev:asfalt fløtepuser
Med den vandringslengden er det vel til og med en riktig grov stisykkel. Veldig hyggelig vekt, ca en kg under min som er mindre grov (Stumpjumper FS), men min har store hjul og er ikke S-works. Min er dog vel så rimelig.Valentino skrev:Kjekk sykkel, forresten (den mangler Campa, riktignok). Er det en slik stisykkel?
Fin Merida du hararveb skrev:Er jo bare sånne asfalt fløtepuser her jo. Her er min sykkel som jeg fortsette med 2012 sesongen.
Specialized Enduro S-Works. 160mm vandring foran og bak. 11.9kg(!).
Piggene ute i dag?Øyvind H skrev:Jeeeezzz, det finnes fortsatt syklister som ser ned på hva andre syklister velger. Grow a pair.
Jeg lot være å legge på sinnafjes for å dekke over noe av den nedlatenhet jeg møter grussyklister med, men det ble gjennomskuet.Anonym skrev:Piggene ute i dag?Øyvind H skrev:Jeeeezzz, det finnes fortsatt syklister som ser ned på hva andre syklister velger. Grow a pair.
Jeg la til og med til et smilefjes så innlegget mitt ikke skulle misforstås men det var tydeligvis ikke tilstrekkelig.
Jeg liker å skille mellom grussyklister med bukkestyre og de med offroad. Har en bukkestyre er det stuereint å sykle på grus etter min mening.totte skrev:Jeg lot være å legge på sinnafjes for å dekke over noe av den nedlatenhet jeg møter grussyklister med, men det ble gjennomskuet.Anonym skrev:Piggene ute i dag?Øyvind H skrev:Jeeeezzz, det finnes fortsatt syklister som ser ned på hva andre syklister velger. Grow a pair.
Jeg la til og med til et smilefjes så innlegget mitt ikke skulle misforstås men det var tydeligvis ikke tilstrekkelig.
Valentino kan dra frem så mange photoshopedde bilder han vil, men grussykliseter er og blir litt bob-bob. Ikke akkurat svigersønnmateriale for å si det sånn.
Hm. Jeg må si at jeg er i krisa men har ikke noe problem med å kjøre ned trapper eller tråkke til det remmer og tøyler tåler så dette kjenner jeg meg ikke igjen i ;DAnonym skrev:Jeg liker å skille mellom grussyklister med bukkestyre og de med offroad. Har en bukkestyre er det stuereint å sykle på grus etter min mening.totte skrev:Jeg lot være å legge på sinnafjes for å dekke over noe av den nedlatenhet jeg møter grussyklister med, men det ble gjennomskuet.Anonym skrev:Piggene ute i dag?Øyvind H skrev:Jeeeezzz, det finnes fortsatt syklister som ser ned på hva andre syklister velger. Grow a pair.
Jeg la til og med til et smilefjes så innlegget mitt ikke skulle misforstås men det var tydeligvis ikke tilstrekkelig.
Valentino kan dra frem så mange photoshopedde bilder han vil, men grussykliseter er og blir litt bob-bob. Ikke akkurat svigersønnmateriale for å si det sånn.
En ting som er litt artig er at den typiske 40 års krise grussyklist ikke tør noe så trivielt som å sykle ned en liten trapp med 5-6 trinn med sin altfor dyre offroadsykkel.
Når skal jeg begynne? Jeg aner uvitenhet, totte. Det overrasker.totte skrev:Valentino kan dra frem så mange photoshopedde bilder han vil
Da er ikke du den typiske grussyklisten.tdbil skrev:Hm. Jeg må si at jeg er i krisa men har ikke noe problem med å kjøre ned trapper eller tråkke til det remmer og tøyler tåler så dette kjenner jeg meg ikke igjen i ;DAnonym skrev:Jeg liker å skille mellom grussyklister med bukkestyre og de med offroad. Har en bukkestyre er det stuereint å sykle på grus etter min mening.totte skrev:Jeg lot være å legge på sinnafjes for å dekke over noe av den nedlatenhet jeg møter grussyklister med, men det ble gjennomskuet.Anonym skrev:Piggene ute i dag?Øyvind H skrev:Jeeeezzz, det finnes fortsatt syklister som ser ned på hva andre syklister velger. Grow a pair.
Jeg la til og med til et smilefjes så innlegget mitt ikke skulle misforstås men det var tydeligvis ikke tilstrekkelig.
Valentino kan dra frem så mange photoshopedde bilder han vil, men grussykliseter er og blir litt bob-bob. Ikke akkurat svigersønnmateriale for å si det sånn.
En ting som er litt artig er at den typiske 40 års krise grussyklist ikke tør noe så trivielt som å sykle ned en liten trapp med 5-6 trinn med sin altfor dyre offroadsykkel.
Totte prøver å være morsom, men det er ikke alltid like lett.Valentino skrev:Når skal jeg begynne? Jeg aner uvitenhet, totte. Det overrasker.totte skrev:Valentino kan dra frem så mange photoshopedde bilder han vil
Hva legger du i det?Anonym skrev:Fin Merida du hararveb skrev:Er jo bare sånne asfalt fløtepuser her jo. Her er min sykkel som jeg fortsette med 2012 sesongen.
Specialized Enduro S-Works. 160mm vandring foran og bak. 11.9kg(!).
Jeg vil definere det der som at samtlige av de syklistene tok feil i forrige kryss.Valentino skrev:Tja. Jeg kjører landeveissykkel på slike veier:arveb skrev:asfalt fløtepuser
Skulle denne vært med i Birken måtte de vel ha utbedret den.
Kjekk sykkel, forresten (den mangler Campa, riktignok). Er det en slik stisykkel?
Med fin synes jeg sykkelen din er fin, grov stisykkel med bra utseende og vekt.arveb skrev:Hva legger du i det?Anonym skrev:Fin Merida du hararveb skrev:Er jo bare sånne asfalt fløtepuser her jo. Her er min sykkel som jeg fortsette med 2012 sesongen.
Specialized Enduro S-Works. 160mm vandring foran og bak. 11.9kg(!).
Med tanke på sportens frynsete rykte er de nok avhengige av å statuere et eksempel.Valentino skrev:Du får lese deg opp litt på CX-giring, Zomby. Fin ramme!
---
Contador har fått to år av CAS. Interessant at de gir ham maksimumsstraff. Indisiene for at han slanket seg med clen etter Dauphine i 2010 må være sterke...