Fidelio
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.11.2008
- Antall liker
- 672
Man kan ta til venstre på Store Ree-tunet og gjøre over gutua forbi Lille Ree til Solheimgutua, men akkurat der i krysset er det evig skygge og en bekk. Vi må ta hensyn til årstiden. Misunner deg Sydfrankrike. Vi rekognoserer en annen gang.@Valentino: En rekognoseringstur hadde vært knall, men i påsken blir det Sydfrankrike og maaaange fine veier Takker imidlertid selvsagt ja til tilbudet hvis det kan gjøres en annen gang! Traséen ser flott ut, men dumt man ikke kan få med seg bakken opp til Store Ree! Men den duger vel ikke som noe annet enn målgang, siden man ikke kommer noen vei derfra.
Det tok en times tid å grave opp én med skjold på nettet ja, de nyeste har ikke Sier fra før jeg har tenkt meg oppover etter at snøen er borte jeg.Det var da som bare! Min har ikke skjold.
Man kan ta til venstre på Store Ree-tunet og gjøre over gutua forbi Lille Ree til Solheimgutua, men akkurat der i krysset er det evig skygge og en bekk. Vi må ta hensyn til årstiden. Misunner deg Sydfrankrike. Vi rekognoserer en annen gang.@Valentino: En rekognoseringstur hadde vært knall, men i påsken blir det Sydfrankrike og maaaange fine veier Takker imidlertid selvsagt ja til tilbudet hvis det kan gjøres en annen gang! Traséen ser flott ut, men dumt man ikke kan få med seg bakken opp til Store Ree! Men den duger vel ikke som noe annet enn målgang, siden man ikke kommer noen vei derfra.
Gikk over styret og tok meg imot med venstre hånd. Tror albuen ble dratt feil vei i forhold til vanlig rotasjon. Rett etter fallet hadde jeg veldig vondt i albuen som hovnet opp. Bloduttredelse på store deler av innsiden av underarmen helt ned til hånda. De er på vei til å forsvinne nå. Vondt i håndleddet i visse posisjoner.Gikk ikke ut over de fotografiske evner ser man. Hvordan er helsa nå?
Skal vistnok gå på Eurosport 2 frå 1530.Har aldri vært i Siena, men frøkna har vært der et par ganger. Kanskje verdt å stikke innom i vår?
Kan for øvrig ikke se at Eurosport sender Strade Bianche? Merkelig. Man er vel nødt til å benytte seg av ustabile streamer, evt. holde seg unna nyheter og så laste ned fra cyclingtorrents.
Den så fet ut! Tror min neste hjelm blir noe ala den der...I går kom hjelmen. Litt spent på passform siden jeg kjøpte på nett, men det gikk kjempebra.
Hadde 58 km i fullstendig vindstille og 4-9 pluss i går.
Så rått ut. Hvilke dekk og dekkdimensjon er dette?Har hatt denne sykkelen på utlån hos en kamerat i Lillehammer siden januar. Han fikset kranken, monterte nytt boss, nytt kranklager, satte på nye bremser med mer og monterte de nye dekka som jeg kjøpe og sendte oppover med posten. Så nå fungerer giringen supert. Jeg hadde selvfølgelig klart å montere den feil.
Syklet en liten runde på Kalvøya på dagen i dag. Moro.
Ble drøye 5 mil i Maridalen i dagHm, Maridalen eller Gamle Mossevei i dag?
Tregde?Kan melde om8pluss og strålende sol på Sørlandet. 70 km på tørr asfalt langs nordsjøveien er grei søndagsaktivitet
StemmerTregde?Kan melde om8pluss og strålende sol på Sørlandet. 70 km på tørr asfalt langs nordsjøveien er grei søndagsaktivitet
Så rått ut. Hvilke dekk og dekkdimensjon er dette?
Det er Surly Bud og Surly Lou. Dimensjonen er 4.8.