Det kan være denne du tenker på:Det gikk vel ett par tenner i gårsdagens etappe også. Husker ikke navnet på vedkommende, men det ble kommentert at han tok seg for med ansiktet.
Da får jeg håpe det blir vått og jævlig slik at alle pysene må sykle forsiktig eller går på snørra! Jeg holder meg selvsagt på to hjul.Ad. Gylne gutuer. Akkurat den seksjonen hvor min klubbkompis blir offer for rullegrusen skal vi kjøre motsatt vei i år. Not to worry: Det blir tekniske utfordringer allikevel, om enn ikke i Strade Bianche-klasse.
Han er triatlet, altså. Faen ikke rart han har muskler.Assos wollte wissen, ob ihr Zeitfahranzug auch triathlontauglich ist. Sie schicken ihr männliches Model Andrea Zamboni zu einem Triathlon. Zu einem Triathlon? Nein, direkt zu DEM Triathlon nach Hawai 2011. Und was wird Andrea Zamboni? 30. Overall (von 1.918) und erster seiner Altersklasse. Test für den Chronosuit bestanden, voll triathlontauglich!
Har et par nye Camelbak bidons på vei, men de er ikke noe særlig mindre, bare bedre Skal jo brukes på terrengsykkelen også...LOLSer bra ut i Maridalen nå ou Du trenger for øvrig en ny bidon, den blå der er for stor. Christopher Walken passer på drop OG bidonstørrelse, vet du.
Hvis man kjører med fulle bidons som er for store vil man da også utsondre "å jeg er såååå sliten......." De veier da faktisk mer og vil da være mer å dra på! Bare lurer.Ang bidons, Rapha sine er for store ja. Dessuten er de i imperial-mål.... For store bidons er uestetisk og utsondrer "å jeg er såååå sliten og tørst...". Her er faktisk reglene spot on:
Pez på sitt beste. Og da er Pez veldig veldig bra. Tusen takk for linken.En tilfeldig canadier som havnet på tur sammen med sjefen sjøl i Toscana, fornøyelig lesning.