Jeg er sikker på at Lagga ville presentert henne uten trøya
Hahaha! Bra observert! Boraene på første bilde er finere enn NSDAP-hjulene synes jegFete hjul på den nederste, men de kunne spandert luft i dekket foran også.
Takker for info Valentino! Ang. Plassering av cleat så tar jeg utgangspunkt i hva jeg trives med på MTB skoene. For meg så fungerer det bra med cleatsen plassert 5-7 mm bak storetåball. Brukte endel tid på dette for noen år siden og har funnet en innstilling som fungerer bra for megJeg mener flyt er lurt. Har du lest Steve Hogg, forresten?
POWER TO THE PEDAL – CLEAT POSITION � Bike Fit � Feet � Steve Hogg's Bike Fitting Website
Da prøver jeg med litt float og ser hvordan det er. Mener at det er det som blir mest likt en MTB pedal også! Har til nå brukt en SPD landeveispedal og MTB skoene, men nå så er det på tide med landeveisskoEnig med Val, litt flyt er tingen. Problemer med kneskader er at man som regel ikke oppdager dem før det er for sent, og da kan det være pes å bli kvitt. Hvis du har syklet mye MTB og er vant til en fotstilling der, er det vel et godt utgangspunkt å ha i alle fall samme vinkel på foten (hæl ut/inn fra ramme). En annen ting som er fint med float, er at du kan eksperimentere litt med fotstilling mens du sykler.