Ikke for å være en frekk kverulant, men.....
Vi har brukt continental slanger på jobb omtrent hele sesongen, jeg har sikkert montert 500+ slike slanger uten trøbbel og passformen er god. Har vel ikke funnet produksjonsfeil heller, noe som kan forekomme på enkelte merker. Det kommer av og til kunder innom etter å ha kjøpt slange som mener den er for lang,kort,tynn eller tykk fordi de ikke kan å montere dekk \slanger og deretter skylder på en abnormal og fryktelig tverr slange....
Slutt let etter feil med slangen og bare monter slangen for guds skyld...
Først monterer du den ene siden av dekket på felgen, tre så ventilen gjennom hullet, fyll litt luft slik at slangen holder seg rund, legg slangen nedi dekket og sett så den andre sipden av dekket på felgen. Er det trangt så pass på at dekket ligger i midten av felgringen, dersom det gjør det så trenger du sjeldent å bruke dekkspak i det hele tatt. Ja til og med de "strevsomme" piggdekkene.8)
Det er alltid noen som strever, men det er aldri felger og dekk sin skyld, kun montøren.... <-Igjen,unnskyld for frekkheten min!
BTW: Min storebror ble nr 4 på SuperPrestige , kjenner jeg er litt nervøs siden jeg skal stille som "attpåklatt" på treningssamlingen til laget hans på Mallorca i april..