Ser man det. Jeg har alltid trodd at ytterplaten på Chorus og Record EPS framgiret var i titan, men det var det ikke gitt.
SR RS-fremgiret likner på mitt SRifiserte Chorusfremgir: Titanbolter i stedet for stål.
Og tjohei der hadde Wiggle fått inn Choruskassetter i 12-29. Kan bli grei å ha i juli.
Vis vedlegget 247351
Hva trenger egentlig for å sykle bakker på 5 km + med 7-10% stigning?
Aner ikke om jeg har 11-25 eller 11-28 på sykkelen min i dag. Syklet bla. Sao Calobra (Mallorca) i fjor vår og Alpe d'Huez i sommer på leiesykkel. Aner ikke hva slags utveksling jeg hadde. Jeg har jo alltid lyst på et lettere gir når det går tungt, men det har jo ikke vært nødvendig.
Reiser til Gran Canaria om en uke og skulle egentlig leie en Supersix EVO med Ultegra compact 11. Nå får jeg en Sram Red compact med 12-16 i stedet.
Kommer jeg til å slite?
Skal sjekke min egen sykkel når jeg kommer hjem. Må jeg telle tannhjul eller kan jeg se det på annet vis?
Jeg elsker å se sykkel på tv og jeg er aldri lykkeligere enn når jeg sykler lange bratte bakker, men jeg hater å skru og vaske sykkel. Vil bare ha en pen sykkel som funker. (Følte bare hvorfor jeg måtte forklare hvorfor jeg har så lite peil på sykkelutstyr.)