Se så fint det går med De Rosa bare 2 ganger!Da er omsider CX'en ferdig. Får se hvordan den går på sti i Marka til våren. Ymse Campakomponenter og litt rask fra kjelleren.
Vis vedlegget 302498
Ja, og da kan man bruke Campaklemme. Min er med skjold og alt!Bør være mulig å få tak i en ny via forhandler. Er såvidt jeg vet ingen endringer på utformingen av setepinne og -klemme på de forskjellige Oltre-modellene.
Jeg er veldig for standarddimensjonerte runde setepinner og setepinneklemmer. En av grunnene til at jeg har en Sempre.
Æres bør de som æres kan: CycleEurope reagerte umiddelbart og sender meg en ny i posten! Nå ble jeg virkelig positivt overrasket !
Jeg hadde en tilsvarende god opplevelse med dem da jeg i sin tid reklamerte på en ramme (XL2 aluminium for 10 år siden). Leverte fra meg ramma hos Spinn Majorstua på onsdag, og hentet ny ramme med kranklageret flyttet over på fredag.Æres bør de som æres kan: CycleEurope reagerte umiddelbart og sender meg en ny i posten! Nå ble jeg virkelig positivt overrasket !Oltre kvalitet? Er sesongen spolert allerede nå ??
Hvor gammel er sønnen? Hvor høy?Skal kjøpe en ny sykkel til sønnen min og hadde veldig pris på gode noen råd.
Budsjettet er maks kr 30000,- og f. eks elektronisk gir er ikke første prioritet. Bruker gjerne så lite som mulig!
Han har nå tre sykler. I tillegg til vintersykkelen, en terrengsykkel som er litt liten, han har brukt denne mest og bruker den nå som vintersykkel.
Ellers har han en lett sykkel med smale dekk og en tung terrengsykkel som blir brukt daglig inne nå i vintersesongen. Alle tips mottas med takk!
Den var lekker, hadde passet fint til meg denSkal du ha en formidabel landeveissykkel med skivebremser og mekanisk gir er det vanskelig å se forbi Cannondale Synapse Carbon Ultegra Disc. Holder budsjettet. gjør den også.
Vis vedlegget 304607
Men jeg er ikke sikker på hva slags bruk du egentlig ser for deg for nysykkelen.
Hehe, han er to år, blir tre år i April og er 94 cm høyHvor gammel er sønnen? Hvor høy?Skal kjøpe en ny sykkel til sønnen min og hadde veldig pris på gode noen råd.
Budsjettet er maks kr 30000,- og f. eks elektronisk gir er ikke første prioritet. Bruker gjerne så lite som mulig!
Han har nå tre sykler. I tillegg til vintersykkelen, en terrengsykkel som er litt liten, han har brukt denne mest og bruker den nå som vintersykkel.
Ellers har han en lett sykkel med smale dekk og en tung terrengsykkel som blir brukt daglig inne nå i vintersesongen. Alle tips mottas med takk!
Sykkelvekt er vel også ganske viktig for en gutt som veier 12,5 kg, hvis han skal klare å sykle oppover bakker.Hehe... Er jo ikke lett på et slikt forum å vite om noens barn er 3 eller 18...
Da er vel spørsmålet mer om det er en overraskelse eller om han kan være med å velge den fargen/designet han liker best selv?