Datt ned en ganske enkel Assos iJ.shaqUno her, "billig"-vinterjakken deres. Ellers intet å melde. Begrenset hvor mange trøyer og jakker jeg trenger. Har hatt anledning til å beskue den nye Assos LL.Bonka_s7 vinterbuksen som kommer til høsten. Oh la la. 4200,- takk, med Cento_s7 pute. Kommer ikke uten pute.Har herren bestilt seg noe nytt?
Blir man lika stel och styv i armarna som Assosmannen om jag köper den???????Høhø. Dersom jeg skal ha lisens i år blir det i M50-54.
Datt ned en ganske enkel Assos iJ.shaqUno her, "billig"-vinterjakken deres. Ellers intet å melde. Begrenset hvor mange trøyer og jakker jeg trenger. Har hatt anledning til å beskue den nye Assos LL.Bonka_s7 vinterbuksen som kommer til høsten. Oh la la. 4200,- takk, med Cento_s7 pute. Kommer ikke uten pute.Har herren bestilt seg noe nytt?
Tror detEr det noen som skal sykle terrengsykkelrittet i år? Sykla det for første gang i 2014. Å har sett fram til neste gang siden.
Kjøpte denne selv (GT Avalanche 2.0) for noen år siden, brukes til jobben og noe i skogen. Ser det har kommet noen nyere utgaver av denne i ettertid. Er like høy som deg. Funker mer en bra nok til mine sykkelferdigheter og prisen er rundt det du nevner.Jeg trenger en sykkel som kan brukes rundt i byen og til "enkle" turer i marka. Gjerne brukt. Er 174 cm. Max 4-5k.
Kjøpte du den i en kjede-butikk?Kjøpte denne selv (GT Avalanche 2.0) for noen år siden, brukes til jobben og noe i skogen. Ser det har kommet noen nyere utgaver av denne i ettertid. Er like høy som deg. Funker mer en bra nok til mine sykkelferdigheter og prisen er rundt det du nevner.Jeg trenger en sykkel som kan brukes rundt i byen og til "enkle" turer i marka. Gjerne brukt. Er 174 cm. Max 4-5k.