Du kommer ikke til å ha den resten av livet, men det vet du jo like godt selv. Men kjør påJa nå har jeg tenkt mye fram og tilbake og kommet frem til at det kanskje er like greit å bare kjøre på med di2 Mtp dette mest sannsynlig er en sykkel jeg kommer til å ha resten av livet Hva syns dere?
Du tror ikke jeg kommer til å ha den resten av livet altså.Du kommer ikke til å ha den resten av livet, men det vet du jo like godt selv. Men kjør påJa nå har jeg tenkt mye fram og tilbake og kommet frem til at det kanskje er like greit å bare kjøre på med di2 Mtp dette mest sannsynlig er en sykkel jeg kommer til å ha resten av livet Hva syns dere?
Jeg er elektronikkingeniør, og har jobbet mye med presisjonsmekanikk, -elektronikk, -styringer og tilhørende herligheter. Ikke sikker på at jeg vil satse på di som et parameter for noe som skal vare lenge. Men jeg kan selvsagt ta feil.Ja nå har jeg tenkt mye fram og tilbake og kommet frem til at det kanskje er like greit å bare kjøre på med di2 Mtp dette mest sannsynlig er en sykkel jeg kommer til å ha resten av livet Hva syns dere?
Har fått syklet litt med Vision TC24 da jeg plukket de rimelig opp på Finn.no men som enkelte tester sier så er sideveis stivhet veldig dårlig (mot non-drive) på bakhjulet mens fremhjulet er stivt og fint.Jeg sitter og venter på et sett TC24 fra Sykkelhuset. 6.000,- kan ikke være noe dårlig kjøp . Hvilke dekk skal jeg ha til disse? Ønskene er minst 25 mm brede og aller helst lyse sidevegger. Schwalbe One fås kun i 28 mm med lyse sidevegger, blir det for bredt? Jeg har en Trek Domane, så jeg er ikke redd for plassen.Endte opp med å kjøpe TC24 så slipper jeg å irritere meg over vektforskjellen i forhold til On-one varianten av de.Dette ser ut til å være en rimeligere variant av Vision TC 24, som jeg innbiller meg at er gode hjul. Vision/FSA reklamerer med at de brukes i Paris-Roubaix og da bør de tåle en støyt.Hva tror folket om Vision karbonhjul? Ingen upris akkurat: Vision 700c Carbon Tubular Road Bike Team Wheelset 11 Speed Shimano | Planet X
Er troende til mye nå etter å ha fått kink i ryggen, min aller første i en alder av 35 år.
Kjapt regnet kommer disse på under 4500,- inkl mva. Det må da være billig?! Har Valentino noe å tilføye?
Og selger har ingen garanti for at du kjøper om han holder av til deg. Andre som er interessert og må stille i kø kjøper kanskje i stedet noe annet. Ingen patent på dette, selv om jeg nok ville ventet på deg om vi hadde en avtale.Da kan det se ut som jeg skal se på en brukt sykkel i morgen, dog tar jeg ingenting for gitt når det gjelder kjøp på FINN.
Man har ingen garantier for at tingen plutselig er solgt når man dukker opp til avtalt tidspunkt..
Hjulene jeg mottok viste seg å være for 10-delt, så jeg måtte få tilsendt 11-delt boss. Nå har jeg endelig limt dekkene og jeg er klar for å teste dem i helgen. Om bakhjulet er for slapt bør det vel gå an å stramme dem opp av en god mekaniker?Har fått syklet litt med Vision TC24 da jeg plukket de rimelig opp på Finn.no men som enkelte tester sier så er sideveis stivhet veldig dårlig (mot non-drive) på bakhjulet mens fremhjulet er stivt og fint.Jeg sitter og venter på et sett TC24 fra Sykkelhuset. 6.000,- kan ikke være noe dårlig kjøp . Hvilke dekk skal jeg ha til disse? Ønskene er minst 25 mm brede og aller helst lyse sidevegger. Schwalbe One fås kun i 28 mm med lyse sidevegger, blir det for bredt? Jeg har en Trek Domane, så jeg er ikke redd for plassen.Endte opp med å kjøpe TC24 så slipper jeg å irritere meg over vektforskjellen i forhold til On-one varianten av de.
Men sykkelen kjennes rask og fin ut og ble veid inn på 7.5kg, ikke dårlig i størrelse 58 med en totalkostnad på ca 12k.
Bra tippet, overdkred budsjettet litt men klarte akkurat å holde meg innafor 3000kr! Var å hentet sykkelen i kveld og skal prøve å få lagt ut et bilde i morgenHåpe du finner noe som er litt ålright og som ikke overskrider budsjettet altfor mye da maks 3tusen kanskje med rette utstyret.
Jo.Vil man ikke ha 52-36 og 11-28 utveksling på landevei i 2016?
Jeg ville nok det. Det vil si 11-27, 11-29 eller 12-29.Vil man ikke ha 52-36 og 11-28 utveksling på landevei i 2016?
Sånn som jeg ser det har Cervelo s5 kun 11-25Jo.Vil man ikke ha 52-36 og 11-28 utveksling på landevei i 2016?
Prisen på kassetter varierer med kvalitet/vekt. Sjekk Bikeshop.no og gå for Ultegra om du ikke absolutt vil svi av noen ekstra kroner på Dura Ace. Jeg ville valgt 11-28 istedenfor 11-25. Zomby_Woof refererer til alternativene for Campagnolo om jeg ikke tar feil.Hva koster det for slik kassett??
Jeg kjenner ikke til at Cervelo leveres med Campagnolo der du har handlet den og du kan enkelt se på utstyret om det står Shimano, Sram eller Campagnolo. På kranken din står det sikkert Rotor (en annen produsent).Jeg er ganske ny på akkurat det her når det gjelder sykkel.
Men ang boss og slikt kan jeg vell bare ta en telefon til de så jeg får riktig boss osv. Jeg vet ikke helt hva boss er men
Kommer an på. 50/34 og 11-23, 11-25. 12-25 og 12-29 her, alt etter terreng og fart. 50x11 trenger jeg egentlig bare til rullekjøring og 34x29 komer godt med den siste kilometeren opp nordsiden av Galibier. Til det vanlige terrenget mitt på Hedmarken ville 52/36 og 12-25 passe ypperlig. Straight 12-19. Det er deilig det!Jo.Vil man ikke ha 52-36 og 11-28 utveksling på landevei i 2016?
Gylne Gutuer! Just sayin’…
One of the very best races on the calendar: Gylne Gutuer! Tough, technical, and beautiful. Add one part Strade Bianche, one part Ronde Van Vlaanderen and a touch of Tro-Bro Léon, and you’ve got it. Kudos to Ottestad IL Sykkel for making this happen! Some photos for you to enjoy…
ZUPERDEHLIE - 2016 // Gylne Gutuer