Steinar.Sv
Hi-Fi freak
Kan nok ha godt av litt TLC, men alt i alt en bra sykkel.... Kvalitet...Fungerer den der?
Kan nok ha godt av litt TLC, men alt i alt en bra sykkel.... Kvalitet...Fungerer den der?
Bakfjæring, ikke mye plass mellom demper og seterøret?Kan nok ha godt av litt TLC, men alt i alt en bra sykkel.... Kvalitet...
Fin.Ut og lufte sommer hjulene 70psi
Vis vedlegget 1014807
Se der ja!Fungerte veldig bra i 1996. Det var senhøst i Bend, Oregon.
Da kan du lese litt mere her om slanger, tubeless, dekk, og dimensjoner mmInteressant forøvrig å dykke litt ned i alle de faktorer som innvirker på hvorvidt et dekk har lav rullemotstand, eller ikke.
Mange lever nok i den tro at jo smalere dekket er og jo mindre mønster det er og jo høyere trykk man har, jo lettere ruller det. Men, så enkelt er det jo ikke .
Jeg mener att man sier ifra/spør om man skal opp på hjulet til noen av flere grunner! er du ikke klar over att noen er bak og en plutselig innbremsing så går det i bakken ganske sikkert selv blir jeg snørrete av vinden? og blåser ut/spytter så lenge jeg ikke har noen på hjuletHar kommet så vidt i gang. Forløbig kun sykling til og fra jobben med de vanlige innlagte omveiene for å få en slags økt utav det. Mål for sesongen: Bygge litt lengde på flere turer. Formen er, om ikke hva den en gang var, ikke så ille men mangler mengde og lengde på sykkel og bør gjøre noe med det.
Ble utsatt for ganske tung snylting her om dagen ut langs Mosseveien. Passerte ei dame like etter Bjørvika og hun la seg på hjul. Jeg lå foran ut til litt forbi avkjøringen til Ulvøya (ca 4km), da kom en fyr og la seg foran meg og jeg tok over siste kilometeren eller så før jeg svingte av før Hvervenbukta da jeg skulle opp tll Nordstrand og de to andre skulle videre utover (fortsatt med henne på hjul).
Hva er egentlig kutyme for å dra vs ligge på hjul? Det plaget meg ikke at hun lå bak meg altså, det er litt uversiktelig utover der med private innkjørsler, delvis trangt og en og annen fotgjenger så jeg er ikke så veldig glad i å ligge i dragsuget bak noen tilfeldige fordi jeg mister oversikten over trafikkbildet. Det er også en del av min daglige trening så det er ikke noe mål for meg at turen skal være lettest mulig, men om man legger seg bak noen så er man vel kulturelt forventet å ta sin skjerv foran innimellom så lenge man skal samme vei? Eller er det kosher å bare ligge bak så lenge den foran ikke gir signal til å bytte?
Hun takket for øvrig for drahjelpen da jeg vinket farvel til de to andre i det jeg svingte av.
Stor gruppe i regnvær under Vestfold rundt et år:Jeg mener att man sier ifra/spør om man skal opp på hjulet til noen av flere grunner! er du ikke klar over att noen er bak og en plutselig innbremsing så går det i bakken ganske sikkert selv blir jeg snørrete av vinden? og blåser ut/spytter så lenge jeg ikke har noen på hjulet
Suomi piggdekk er meget bra, det er de jeg har også.Første vinter med Suomi piggdekk, sitter jo som f*n
Dette er på høyeste punkt på Brekka(414m), en grusvei som går fra Harpefossen skisenter i Stad kommune over til Bjørkedalen i Volda kommune i Møre og Romsdal.Hvor er dette?
Smart jakke, i motsetning til alle fantomene i helsvart!Kona og undertegnede tråkker rundt på (Trek) el-sykler og koser oss med det. Vært en ganske rolig vår her siden en sinna lungebetennelse "satt" lenge i skrotten. Men vi planlegger sommerens aktiviteter der (atter en gang) Rallarvegen og Tour de Dovre er vurdert - samt Golsfjellet. Ellers blir det mye tråkking rundt i Mosseområdet...
Vi snakket om å trene oss opp litt på "vanlige" MTB sykler ganske tidlig i år, men det ble aldri noe av (mye pga denne lungebetennelsen). Å sette seg på en nyladet el-sykkel er jo bare velbehag - særlig når du møter en sinna "kneik"... Her er kona i blomsterenga like ved Røed gård på Jeløya. Vis vedlegget 1024035