T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    6.007
    Torget vurderinger
    1
    Er en alldeles nydelig T-1 du har. den gir nok mye eier glede og tur glede, så har jo sjefen en fin boble også. Men om lotto går inn så skal vel den brukes til en ny vinyl snurrer , lencoen må jo ikke bli for hus varm:D.

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Sjefen skal kvitte seg med boblen 🙈 når hu ble henvist til kaldtgarasjen gadd hu ikke 😆 skal være sagt fordi jeg ikke får gjort noe når det blir så fult. Å hu liker mer å sitte på i bussen fremfor å kjøre alene i boblen. Lencoen blir arvegods her i heimen 🤪😁

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.403
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Har alltid hatt litt lyst til å bygge meg en passe sprek boble for kosebruk og dragrace.. Og for å skille seg litt ut på utseende så hadde det vært litt morro å prøvd å kopiere denne utgaven av Herbie.
    sc0516-239566_1@2x.jpg

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Fin 😊... Artig med ulike tilnærminger til bil. Min fyra på første slaget i går, deilig følelse
    Absolutt. En av grunnene til buss er jo åpenbart det er drømmebil, men andre grunnen til buss å ikke noe med mer motor er rett og slett for at jeg ikke får lov... har ikke utviklet fornuft og fartssperre selv enda🙈 sist bil med motor holdt på å gå galt mange ganger å på 7e prikken ga jeg opp😆

• Liker
    Reaksjoner: HCS

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Har alltid hatt litt lyst til å bygge meg en passe sprek boble for kosebruk og dragrace.. Og for å skille seg litt ut på utseende så hadde det vært litt morro å prøvd å kopiere denne utgaven av Herbie. Vis vedlegget 796570
    Er vel den vwen som har blitt lagd flest utgaver av. Fet som f den der 👌

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.403
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Er vel den vwen som har blitt lagd flest utgaver av. Fet som f den der 👌
    Ja den har et fett utseende.. liker bredden på den kontra mye av det som gjøres med disse :) Så en litt mer "gatevennlig" look av den der hadde vært min lille drøm om jeg en gang i tiden får tid til å bygge noe mer bil :)

• Liker
    Reaksjoner: T-1

BeetleBug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Antall liker
    14.594
    Sted
    Sørlandet
    0-100 absolutt godkjent! 😁 100-200 litt slapt kanskje….der er BMW-mc’en min ganske mye raskere…..😁
    Forøvrig er det vel ganske problematisk å få gateregistrert en slik gøyal boble!
    100 til 200 var ikke noe fokus men det å legge in 4de giret var alltid en morsom opplevelse med maks ladetrykk. Man rekker å tenke på om det var så lurt.... :)

Bilen er forøvring gategodkjent med motor, bur, stoler, understell og 5 pkt seler. Alt står i vognkortet. Her fra en rolig kjøretur med en kamerat i passasjersetet. På gata kjører jeg med grunntrykk 1.8 bar:

Til sammenlikning så klarer bobla til Tor Ø. Skinne;

1) 0-100 på 1.33 sek
    2) 0-225 på 5.19 sek
    3) 0-281 på 8.02 sek

Også den med manuelle girskift.

Beklager OT - tilbake til hifi :)

-BB-

Sist redigert:

erikr

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.01.2005
    Antall liker
    473
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    10
    100 til 200 var ikke noe fokus men det å legge in 4de giret var alltid en morsom opplevelse med maks ladetrykk. Man rekker å tenke på om det var så lurt.... :)

Bilen er forøvring gategodkjent med motor, bur, stoler, understell og 5 pkt seler. Alt står i vognkortet. Her fra en rolig kjøretur med en kamerat i passasjersetet. På gata kjører jeg med grunntrykk 1.8 bar:

Til sammenlikning så klarer bobla til Tor Ø. Skinne;

1) 0-100 på 1.33 sek
    2) 0-225 på 5.19 sek
    3) 0-281 på 8.02 sek

Også den med manuelle girskift.

Beklager OT - tilbake til hifi :)

-BB-
    Utrolig tøft!
    Noe slikt hadde vi ikke fått godkjent her på vestlandet. Vet at SVV er mer liberal på østlandet.
    Er ikke bare HiFi som er gøy!

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    6.007
    Torget vurderinger
    1
    Når lottoen slår til da slår du vel til :ROFLMAO:

• Wow
    Reaksjoner: T-1

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Har vært på forsinket julebord med vwklubben ikveld. Ribbe i mars funker det å 🤤 måtte jo ta bussen siden den tross alt var fyrt igang. Kaldt som et lite helvette da jeg har null varme, men kjekt uansett 😁 så tidlig har jeg aldri startet sesongen 🤙
    20220302_215741.jpg

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    En ganske slapp torsdag... folk å fe rømmer ut da solen titter frem. Jeg tok med minsten på bowling istede😁👌 null kø å omtrent ikke folk. Nydelig 👌 nå er det litt egentid 🤩 fikk ikke fulgt planene med å spille denne tidligere i uken så fikk gleden av å sprette den ikveld istede🎶
    20220303_185545.jpg

Merker musikksmaken pensler stadig mer mot blues. Musikksmaken forandrer seg absolutt med årene. Å det gjør egentlig ikke så mye 🤷‍♂️ har fremdeles mine favoritter, men mye av musikken som oppdages å nytes er nok mer i denne sjangeren. Muligens det er forbigående 🤔

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    6.007
    Torget vurderinger
    1
    Det har en tendens å sette seg fast og er vannskelig å endre , fins ikke medisin for den slaks :LOL:

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Det har en tendens å sette seg fast og er vannskelig å endre , fins ikke medisin for den slaks :LOL:
    Typisk 🤪 er bluescruise i april. Altså danskebåten fra Bergen. Har foreslått det for folket rundt meg, men blir møtt av latterliggjøring å kommentarer som at de er for gæmlisser... rystet... selv fruen lar seg ikke lure🙈😆 jeg er nok født noen år seinere enn jeg burde 🤷‍♂️

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Sola skinner, minsten har bursdag 🎉 da måtte vi jo ut å lufte oss her på osterøy 😁👌
    Snapchat-793664211.jpg

Litt is og vafler var helt greit 👌 satt ute i solen 😁

Men siden formen fremdeles ikke er helt topp er det litt sofa noen timer nå 😅
    Men bursdagsbarnet styrer hva som spilles mens det bygges Lego 👌
    Screenshot_20220304-153847_BluOS.jpg

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.403
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Ja de ligner gudskjelov på sin mor... å det skal de nok prise seg lykkelig for i overskuelig fremtid😅
    har samme dilemma her.. til fars forargelse når de blir 14 og skal begynne å date.. :D

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    har samme dilemma her.. til fars forargelse når de blir 14 og skal begynne å date.. :D
    Dette begynte jeg planlegge for flere år siden. Gulltann, tatoveringer, ubegrenset med gift i samtlige klasser, rustne gamle biler. Shaddy nok for de fleste. Hvertfall nok til at den gjennomsnittlige 16åring tenker seg om et par ganger før de vurderer dumme seg 🤪😆

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.403
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Har gått ned samme linje selv.. pluss at jeg har begynt å samle litt etter denne listen.. Glocken er på plass.. :D

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn