T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Ken-Nor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.01.2020
    Antall liker
    5.301
    Sted
    Larkollen
    Torget vurderinger
    2
    Er det "25th anniversary" utgaven fra 2019? Bra lyd i den utgivelsen? Ser de er til salgs enda, så lurer på å kjøpe.

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.995
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    så hva skal man si. jeg beundrer fremdeles flinke hifi skribenter som greier å formidle lyd skriftlig. der er ikke jeg så gi meg litt slækk :p først må jeg si det er utrolig tøft å kunne høre på disse to anleggene rett etter hverandre. Geir sitt anlegg er vel kanskje det jeg har opplevd som det nærmeste jeg kommer en konsert i en stue.
    Men @Karmana sitt er vel mer plassert i et studio om det går an å sammenligne det sånn :unsure: jeg hadde en forventning om hvordan lyden hos karmana ville låte. hadde forventet brutalt å ekstremt utifra utseende på Rosita. men der tok jeg feil. det er høflige høyttalere som bare presenterer musikken mens de forsvinner ut av bildet. det tegnes opp et sinnsykt stort lydbilde bak høyttalerne der jeg kun blir minnet om at de står der når det skjer veldig mye detaljert i musikken. de går ikke kjeller dypt, men har en stram og fin bunn som ikke stikker seg ut eller blir for overdreven. fordelen om det ønskes mer kan subben justeres :D mellomtonen er ikke så fyldig som jeg er vant til med mine Devore, men den er alikevel veldig riktig å behagelig å høre på. diskanten er detaljert å mer korrekt enn devore, men likevel ikke frempå å slitsomme. vi spilte Fink, London Gramar, muddy waters og Opeth.vi kunne høre muddy puste og pese mens fingrene gle over strengene :p dette var tøft! syns høyttalerne greier alt jeg mater de med med stor eleganse. de plasserer vokal, instrumenter der de skal være i lydbildet der man får en stor scene bak høyttalerne. pris på disse apekassene er den nette sum av 280 papp... jeg hadde egentlig mine meninger om det før jeg dukket opp hos karmana. idag hadde nok disse stått på lista om jeg hadde hatt kapitalen og plassen til de. for dette var fantastisk rett og slett :) Takk for lytten og hyggelig selskap! dette må gjentas :)

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.995
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Etter en tur forbi folkeskikken igår fikk jeg et musikktips som muligens er ny favoritt her på listen 🤩🎶 så kvelden sparkes igang med denne 😁
    Screenshot_20220218-180021_BluOS.jpg

Fruen jobber til en forandring sent på fredag. Huff så leit... ungene har rømt til tvrommet for gaming. Da er det lov å nyte lokalt brygg fra hansa 😁🍻
    20220218_180240.jpg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.467
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Avi er en gammel favorite. Litt flinkis, men med repotoar som utfordrer et godt anlegg :)

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.995
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Avi er en gammel favorite. Litt flinkis, men med repotoar som utfordrer et godt anlegg :)
    Helt nytt bekjentskap her i heimen. Ja bra lydkvalitet må jeg si. Blir nok å utforske mer fra Avi🎶🍻

• Liker
    Reaksjoner: HCS

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.995
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Godt du kom med flere brukbare tips igår da👌😁

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.786
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Såklart :LOL:. Avi er bra han i sitt segment. Som mye annet..
    Du synes kanskje det han har gjort tidligere a capella ligner på solo-albumet 🤔 Skal ikke plage T-1 mer i tråden hans om dette, men Avi Kaplan kommer med oppfølgeren til debuten i mai. Den gleder jeg meg til 😊

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.995
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Du synes kanskje det han har gjort tidligere a capella ligner på solo-albumet 🤔 Skal ikke plage T-1 mer i tråden hans om dette, men Avi Kaplan kommer med oppfølgeren til debuten i mai. Den gleder jeg meg til 😊
    Det gledes ja for dette var bra saker 👌 nå sjekkes denne ut
    Screenshot_20220218-182704_BluOS.jpg

Bra, men ikke like bra 🤔 men det er vel en sinnsstemnings sak kanskje 🤷‍♂️

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.467
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Han har gjort endel tidligere enn Pentatonix. Som en som liker sang er a capella tidvis fantastic, men det blir en smakssak såklart. Album blir sikkert bra.

• Liker
    Reaksjoner: T-1

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.995
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Han har gjort endel tidligere enn Pentatonix. Som en som liker sang er a capella tidvis fantastic, men det blir en smakssak såklart. Album blir sikkert bra.
    Må nok dykke litt nedi i mer av materialet derfra 😁👌 måtte ha litt mer driv i stuen så Ondara blir spart til en fyllesyk søndag... denne fikk jeg tips om fra Geir vi besøkte forrige dagen. Denne karen er bare 21 år å etter min mening beste jeg har hørt av blues av nyere musikk punktum 😳😁🎶
    Screenshot_20220218-183726_BluOS.jpg

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.467
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Må nok dykke litt nedi i mer av materialet derfra 😁👌 måtte ha litt mer driv i stuen så Ondara blir spart til en fyllesyk søndag... denne fikk jeg tips om fra Geir vi besøkte forrige dagen. Denne karen er bare 21 år å etter min mening beste jeg har hørt av blues av nyere musikk punktum 😳😁🎶 Vis vedlegget 792689
    Wow.. Kult, takk

roeng2

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Antall liker
    6.146
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    9
    Etter en tur forbi folkeskikken igår fikk jeg et musikktips som muligens er ny favoritt her på listen 🤩🎶 så kvelden sparkes igang med denne 😁 Vis vedlegget 792674
    Fruen jobber til en forandring sent på fredag. Huff så leit... ungene har rømt til tvrommet for gaming. Da er det lov å nyte lokalt brygg fra hansa 😁🍻 Vis vedlegget 792675
    Takk for tipset på musikk, her var det god lyd👍🏻🎶

• Liker
    Reaksjoner: T-1

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.995
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Hadde lovt fruen å bremse vinyl innkjøp... men altså... det er jo så sinnsykt bra!!! Må vel ofre meg et par minutter ikveld når hu kommer hjem fra jobb da for å blidgjøre henne... blir ikke antiknullebuksa ikveld nei...
    Screenshot_20220218-193536_Messenger.jpg

Ken-Nor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.01.2020
    Antall liker
    5.301
    Sted
    Larkollen
    Torget vurderinger
    2
    Må nok dykke litt nedi i mer av materialet derfra 😁👌 måtte ha litt mer driv i stuen så Ondara blir spart til en fyllesyk søndag... denne fikk jeg tips om fra Geir vi besøkte forrige dagen. Denne karen er bare 21 år å etter min mening beste jeg har hørt av blues av nyere musikk punktum 😳😁🎶 Vis vedlegget 792689
    Det her var gode greier!

Ken-Nor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.01.2020
    Antall liker
    5.301
    Sted
    Larkollen
    Torget vurderinger
    2
    Ja, det må jeg si… kanskje jeg ryker på en kopi av ordren din over her gitt🤔
    Jeg også prøver å roe ned litt på innkjøpa, men det her låter sikkert helt knall på vinyl!😂🙈

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.995
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Ja, det må jeg si… kanskje jeg ryker på en kopi av ordren din over her gitt🤔
    Jeg også prøver å roe ned litt på innkjøpa, men det her låter sikkert helt knall på vinyl!😂🙈
    Altså, er det no å lure på 🤔 🤪 da kan jeg i det minste si det var flere som kjøpte, kunne jo ikke være han som ikke ble med 🤷‍♂️🤪

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.995
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Får vel dra igang snurra også🎶 en knapp time til sjefen kommer hjem. Ungene er lagt, en liten skvett brunt i glasset👌
    20220218_223512.jpg

20220218_223705.jpg

I morgen er det Stian blipp show. Merker jeg ikke er overdrevent entusiastisk... syns ikke han er spesielt gøyal på tv, men julegave fra en kompis så da er det ingen valg igrunn...

Ken-Nor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.01.2020
    Antall liker
    5.301
    Sted
    Larkollen
    Torget vurderinger
    2
    Får vel dra igang snurra også🎶 en knapp time til sjefen kommer hjem. Ungene er lagt, en liten skvett brunt i glasset👌 Vis vedlegget 792770
    Vis vedlegget 792771
    I morgen er det Stian blipp show. Merker jeg ikke er overdrevent entusiastisk... syns ikke han er spesielt gøyal på tv, men julegave fra en kompis så da er det ingen valg igrunn...
    Hørte igjennom det nye til Madrugada i dag. Synes det var veldig bra. Spørs nok om ikke det også blir bestilt inn når det blir lagt ut for salg igjen👌

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.995
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Søndag... 😮💨 litt lettere redusert idag gitt...
    rehost-2016-9-13-e7e7eb75-659c-4cfd-9e57-625de54d588f.jpeg

Stian blipp var faktisk underholdende igår. Verdt pengene 👌 likte det at det ikke var lov med mobil der. Tok ikke mer enn det ene bildet igår da jeg ville nyte turen ut med flotte folk å ikke sitte med trynet i mobilen. Nå er jeg like ille som de fleste til vanlig, men helt skremt over hvor mye mobilen er oppe rundt om på bordene på utestedene vi var. Faktisk mye kjekkere å skravle med folk som er der enn folk på mobilen som ikke er der...
    8da1c0abca1375817dc9491c3f8f428b--life-thoughts-archaeology-humor.jpg

Ble mye drikke, kanskje jeg til og med innbilte meg at jeg kunne danse, men det vil nok benektes...
    giphy.gif

Nå er det rett ut på sofaen med nydelige toner fra ondara.. 👌🎶
    Screenshot_20220220-183754_BluOS.jpg

Ha en flott søndag folks👌🎶

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.995
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Noe av det som jeg synes er utfordrende med litt begrenset helse er å høre etter når kroppen sier stopp. Idag ble en sånn dag... kroppen verker å tivolipillene er funnet frem.. idag blir det sofaen... først ut idag er det kings of leon som skal holde meg med selskap 👌😊🎶
    20220222_084051.jpg

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn