jorwed_
Audio Arkeologen
Ja!? Har du byttet plass? Bilde? Jobbe på mann!
For meg er musikk følelser, sikkert derfor jeg liker rør så godt. Det var dynamikk, «smekk» ifra trommer og cymbaler samt hvor bra det låt i bassområdet som overrasket. Rett og slett moro å lytteMorsomt.
Mange som blir overrasket når de kobler opp en rørforsterker, selv en rimelig en, til lettdrevne ht. Da kobles hjernen gjerne ut, og musikken tar plass på scenen. Fornuftig? Ikke nødvendigvis.
Hehe joda. Alt kan selges. Men nå er jeg glad den ikke forsvant. Black derimot. Nå ryker den til.. får gå for rør igjenNuvel,snurra har vel vert en tur innom både Finn.no og torget
O
Godt å se at du kom deg hjem.. Blir spennende å høre inntrykkene dine. Hyggelig å hilse på deg var det også.Nå er det bare å vente til unger å kjerringa er ferdig med dansedritet på TV... røra får god temp til jeg kan teste da ser hvertfall bra ut imo spent!! Må ordne meg en ny dac, men lenge siden jeg har vært på dac jakt så får lese meg opp litt Vis vedlegget 553011
Den ser ihjel rå ut å frister ja!!
Hadde det ikke vært for gnålingen på låten hadde den vært helt okMed denne låta får de kjørt seg litt! Nye favoritten til Seskage dette vel? Vis vedlegget 554142
Takk for det det var et par årsaker til salg av ø. Ene var et sinnsykt budsjett sprekk på garasjeprosjektet å jeg hadde ikke lyst å låne i bank samtidig er ø vel dominerende i stuen. Fruen er særs tålmodig men hu syns de var litt voldsomme i vår lille stue. Men så løste det seg på en grei måte å da var det bare å kaste seg på hifikarusellen igjen Lydmessig mister jeg den "råskapen" ø leverer. Men syns zu er en dynamisk å morsom høyttaler som gir mye glede på normalt lyttenivå. Det gjør forsåvidt ø også men imo ikke like godt som zu. Zu har en signatur jeg ikke har hørt maken til. Føler de kamuflerer lite å gjengir alt som det er innspilt. Det er mindre bunn i zu men det forventet jeg i forhold til størrelse forskjell, men det mangler på ingen måte bass.Fint oppsett, T-1.
Mulig du har skrevet om det før, men hvorfor gå fra Ø til Zu? Hva oppnår du, og hva mister du? Pro et kontra? Likheter og forskjeller?
Hmm har endel kabler i esker her fra bilstereotiden. Må testes. Godt tipsFint oppsett, T-1.
Mulig du har skrevet om det før, men hvorfor gå fra Ø til Zu? Hva oppnår du, og hva mister du? Pro et kontra? Likheter og forskjeller?
Hadde vert artig hvis det hjalp.Hmm har endel kabler i esker her fra bilstereotiden. Må testes. Godt tipsFint oppsett, T-1.