Ove var kjapt ute der så det han saHvilken arm er det du har montert? Finner bilder i tråden din, men ingen beskrivelse.
mvh
Apollon e kjempeplass, en liten oase.Takk det samme motoren vi er foreløpig oppe i 4 øl å 10 plater.. kvelden er fremdeles ung..
I kveld dro jeg ut i ødemarken for å bistå T-1 med montering av ny pickup. Han var så vennlig at det første han sa idet jeg begynte var: «Husk at den koster egentlig 10.000kr! Virkelig det jeg trengte for å fortrenge nervøsitetNy pickup på plass første inntrykk er meget bra! Takk til Seskage for hjelp til finjustering å takk til evo for nok en hyggelig handel helgen blir nok bra Vis vedlegget 557814
Når den man besøker kommer med formaning om å kjøre forsiktig og bruke fjernlys på mørke strekninger uten veibelysning pga mye hjort så er man i ødemarken Evo III Det låt veldig braØdemark???! Sentrale Osterøy å joda bruker enhver anledning å plage litt nyttår må vel kunne gå. Er ikke mange dagene
Ja nå går det en fellesbestilling til bluejeans å bytter ut til bedre lengder osv osv. Blir bra takk igjen for hjelp!
Seskage godt og høre.Når den man besøker kommer med formaning om å kjøre forsiktig og bruke fjernlys på mørke strekninger uten veibelysning pga mye hjort så er man i ødemarken Evo III Det låt veldig braØdemark???! Sentrale Osterøy å joda bruker enhver anledning å plage litt nyttår må vel kunne gå. Er ikke mange dagene
Ja nå går det en fellesbestilling til bluejeans å bytter ut til bedre lengder osv osv. Blir bra takk igjen for hjelp!
Lurt det ja. Jelco og Cadenza Red passer bra sammen de,og skal du gå høyere opp så hadde jeg sett på ny Arm heller enn en dyr PU.Hehe nei nå får det være bra for ei stund. Må jo ha penger til å kjøpe litt plater å øl også
Fint oppsett. Virkelig stilig farge på høyttalerne.Ny pickup på plass første inntrykk er meget bra! Takk til Seskage for hjelp til finjustering å takk til evo for nok en hyggelig handel helgen blir nok bra Vis vedlegget 557814
Takk for det var spent når jeg hentet de men estetisk passer de godt inn i galskapen vår. I tillegg er de godkjent av fruen spiller ikke så værst heller er egentlig veldig svak for vintage look så ble jo ikke helt det med blå ht men når det passer så godt lydmessig å match til heimen skal de få stå en liten stund hvertfallFint oppsett. Virkelig stilig farge på høyttalerne.Ny pickup på plass første inntrykk er meget bra! Takk til Seskage for hjelp til finjustering å takk til evo for nok en hyggelig handel helgen blir nok bra Vis vedlegget 557814
Det tviler jeg ikke påSkal aldri si aldri, men nå føler jeg at jeg har så bra rigg jeg som småbarnsfar kan ha uten å ha total nevroser så skal nok greie kose meg med dette fremover
Er det Zu Audio Soul Supreme eller Soul Superfly du har i oppsettet ditt?Takk for det var spent når jeg hentet de men estetisk passer de godt inn i galskapen vår. I tillegg er de godkjent av fruen spiller ikke så værst heller er egentlig veldig svak for vintage look så ble jo ikke helt det med blå ht men når det passer så godt lydmessig å match til heimen skal de få stå en liten stund hvertfallFint oppsett. Virkelig stilig farge på høyttalerne.Ny pickup på plass første inntrykk er meget bra! Takk til Seskage for hjelp til finjustering å takk til evo for nok en hyggelig handel helgen blir nok bra Vis vedlegget 557814
Ja det var en god ide, har lest mye fint om demFortell litt om lyden i disse -jeg har ingen erfaring med Zu høyttalere, men de virker spennende.