Stereofil har vel ikke noe å vinne på å lyve til deg? Virker som at dem også sliter litt med å få dialog med Tannoy for tiden... Er vel kun Prestige serien som skal bli igjen i Skotland, og resten skal vel som dem sier, i et sentrallager i EU en plass, og tipper nok at Nederland kan være fullstendig rett her.
Å vente på svar ifra produsent for kunder tror jeg er veldig frustrerende for en selger.... reservedeler tjener dem jo som regel pent på, og vil nok ha det ut fortest mulig.
Viktigste er jo at du har fått det dem hadde på lager, og det burde du nok fått før, men tipper dem har vært i en frusterende tid med å vente på siste element.
Mitt element brukte Tannoy godt over 1 mnd på å få over ifra Skottland til Norge
. Serienummer og alt ble sendt over mens jeg var der, så begynte ventetiden
.
Fikk du forresten dekket dette på forsikringa?
Siste, ikke glem hvem som har skylden for faenskapen som oppstod i første omgang
. Spank that boy HARD every day...
.
EDIT: JEg bestilte faktis opp i midten av August.. fikk element rett før november! Så dem har faktisk brukt relativt lang tid ja, men Stereofil bestilte mens jeg stod der.... purra et gang, men skjønte fort at ballen var hos Tannoy, og lite dem kunne gjøre utover det.