HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Dette må nesten være et av de estetisk peneste anleggene her inne etter min smak... Gratulerer så mye
Takker og bukker...Joda, førsteinntrykk så langt...mer dynamisk kontrast, ro og stillhet...høre dypere inn i opptaket, kjappere "plutslighet"...fortsatt et lite slør, ikke like luftig og "magisk" riktig ennå, kommer nok så fort den blir ferdig innspilt...300B rørende som skal stå for magien Føye til hadde komplett rørbytte på Callisto, og den spilte bare bedre og bedre så fikk aldri testa maks potensialet...bare for å ha det sakt, Callisto er helt rå pre, mer fleksibel...spesielt for de som liker og kan tweake med rør!... "Time Will Show"Fy flate!!!
Dette var rett og slett fryktelig stilig!
Noen umiddelbare/åpenbare forskjeller mellom Callisto og Ypsilon?
Hm, eller har du kanskje ikke hørt begge slik som anlegget står nå?
Hyggelig med skryt HCS, takker for det mange som har nydelig oppsett...men klart Horna er juvelen ingen tvil om det...etterhvert skal basstårna omlakkeres så det står i stil med resten...Kommer flere estetiske løft etterhvert, et sikkerlig diy rack samt plattformer til plasttuttene...bygge om BP til 2 blokker med nytt custom designchassis...som sagt mye å gjøre og glede seg tilDette må nesten være et av de estetisk peneste anleggene her inne etter min smak... Gratulerer så mye
Hehe, artig det falt i smak janly...gøy med Trio nå som rommet holder mål...kommer til å bli en herlig prosess å få tweaka galskapenGud bedre dette ble lekkert TAS! Gjennomført lekkert! Virkelig et rom som fortjener AG Trio og omvendt
Mvh
jan
Jeg kjenner meg ihvertfall ikke igjen der!! Ser rålekkert ut.. Det må jeg virkelig si. Lyst og luftig... Og jeg regner med at du vil få snadderlyd på stell etterhvert.
Men mangler det noe ??
Hei J.J...godt å se dæ… hyggelig med skryt Var kjekt å bli kvitt "gamlestua" har jo tatt litt tid...fin følelse å ha rikelig plass til horna så må vel si mæ godt fornøyd ja...og nu begynner tweak morroa ...Hehe, kom en voksen kar og tok med seg VPI'n....regner med Classic stortrives i sitt nye hjem...har du får testa ut forskjellige pickups?
Hyggelig det Jagga, absolutt...artig å få boltra sæ litt...blir å finslipe på akustikken og div tweaks utover sommeren, regner med å få det meste i orden ila høsten så får vi se om det blir vellykket :O)Veldig, veldig, veldig elegant og stilrent TAS!
Må jo være en drøm å ta det hele fra bunnen, altså rommet, og opp.
Gratulerer!
/ Morten
Må si vart skremt nu over mikrofonien på IKEA "racket"...bare med lett tapping på den som BP står på jome det over hønnan...her må det bygges sikkelig diy saker faa... så sikkert! Blir tilsvarende som sist(se bilde), dog med nytt design!
Vis vedlegget 136848
Hehe, Takker...som sakt blir litt som 007, mykje hightech og spenning så uten å røpe for mye så har det faktisk skjedd en aldri så liten revolusjon også på digital fronten...og ikke bare det TAS. Du har vel fått nye tak & vegger også, siden sist?
Gratulerer og jeg venter spent på oppdagelsene dine ditt rundt DAC’ears. Du har jo vært så hemmelighetsfull ;D
Hilsen
Jan P.
Takker, skal gjøre et hederlig forsøk på objektiv beskrivelse etter hvert. Det å prøve ut i eget oppsett over tid en unnværlig lærerik prosess...alternativet blir fort preferanser fra kranglefanter og synsere her inne noe som definitivt ikke fristerHei TAS
Spennende det du holder på å teste ang. Dac.
Gleder meg til å se/lese dine erfaringer på dette.
Mvh Jonas
Snor seg vel unna denne gangen også han historie fortellende bestefaren PaulPS Audio DirectStream + DirectStream Memory Player...testens dyreste og måler særdeles dårlig i følge Audio Science Review (ASR)
Vis vedlegget 559430
Takker Grumpy...Lol, bare å ta med spaden ned i skyttergrava;DBRA JOBBA TAS.
Jeg gruer meg til du kommer til "min" ...skrekk og gru