TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Jeg vurderte denne selv, men så var den plutselig solgtKom i postkassen helt NOS . Vis vedlegget 1058139
Jeg vurderte denne selv, men så var den plutselig solgtKom i postkassen helt NOS . Vis vedlegget 1058139
Åpne ja den skal i bruk driver da ikke museumÅpne!
Ut fra det jeg forstår er armen på SL-1300G den samme som på SL-1200GR2.Er armen på 1200G god nok da?
Da kunne de like godt faset ut 1200G og rent ut basert 1300 helt på den + 1000R forsyning, hvilket kanskje hadde vært et fornuftig grep i utgangspunktet. Vet ikke hvor mange i hifimiljøet som egentlig ønsker DJ-stuket?Synes det er rart at de ikke bruker armen til 1200G når de kommer ut med hifi varianten 1300G
Er det noen som i det hele tatt bruker den pitch-kontrollen? Jeg spurte en gammel, erfaren DJ og han hadde aldri brukt den.Vet ikke hvor mange i hifimiljøet som egentlig ønsker DJ-stuket?
Den var vel beregnet for strikk spillere da, de går jo ørlite for sakteEr det noen som i det hele tatt bruker den pitch-kontrollen? Jeg spurte en gammel, erfaren DJ og han hadde aldri brukt den.
Eneste skiva jeg kan tenke meg er originalutgivelsen av Radka Toneff Fairytales. Den går ørlite for fort, men det var det jo ingen som visste, inntil for få år siden.
Hvordan ville du ha endret SL-1200G?Men om man ønsker ren kompromissløs spiller har man Sp10R/1000R. I den pakken får man alt, p&p i 1000R og full custom i 10R. Kan hende de vegrer seg for å torpedere salget av flaggskip pakka med en fullverdig "fattigmanns"-versjon. Jeg vet for egen del at jeg hadde seriøst vurdert en hifi+ utgave av 1200G om det hadde vært tilgjengelig og om jeg skulle vurdert spiller i dag.
Med å fjerne DJ fjasetHvordan ville du ha endret SL-1200G?
Som jeg antydet over. Fjernet DJ stuket og gjort det enklere for de som ønsker å montere en annen arm. Ville beholdt pilotlyset, noe jeg ønsker 1000R også hadde hatt.Hvordan ville du ha endret SL-1200G?
Burde vært standard på flere spillere. Blir mye mysing når gamle gubber skal spille vinyl på kveldstid.Ville beholdt pilotlyset
Pilotlyset burde ha kunnet lyst opp litt mere…Som jeg antydet over. Fjernet DJ stuket og gjort det enklere for de som ønsker å montere en annen arm. Ville beholdt pilotlyset, noe jeg ønsker 1000R også hadde hatt.
Det er da mange DJs som benytter pitchkontrollen for å få korrekt beat (bpm) når det snurres plater, som hifiavspiller er den ikke mye brukt. Technics lagde jo denne spilleren i sin tid etter at mange DJs etterlyste en spiller som var "solid as a rock", kunne "spoles" att og fram og enkelt kunne justere hastigheten og kunne starte rasktEr det noen som i det hele tatt bruker den pitch-kontrollen? Jeg spurte en gammel, erfaren DJ og han hadde aldri brukt den.
Eneste skiva jeg kan tenke meg er originalutgivelsen av Radka Toneff Fairytales. Den går ørlite for fort, men det var det jo ingen som visste, inntil for få år siden.
Hvor har Herren dette sitatet fra ? Technics lagde jo denne spilleren i sin tid etter at mange DJs etterlyste en spiller som var "solid as a rockDet er da mange DJs som benytter pitchkontrollen for å få korrekt beat (bpm) når det snurres plater, som hifiavspiller er den ikke mye brukt. Technics lagde jo denne spilleren i sin tid etter at mange DJs etterlyste en spiller som var "solid as a rock", kunne "spoles" att og fram og enkelt kunne justere hastigheten og kunne starte raskt
De trengte en spiller som raskt kunne snurres bakover for å finne rett utgangspunkt for miksingen, noe en stikkspiller ikke kunne eller kan. Dessuten var det viktig med tyngde på drivverket, slik at akustisk feedback var eliminert. Altså solid as a rock. Om man har jobbet som DJ, skjønner man termen.Hvor har Herren dette sitatet fra ? Technics lagde jo denne spilleren i sin tid etter at mange DJs etterlyste en spiller som var "solid as a rock
Mvh
Uansett......en ærlig Audiofil.....med mye erfaring....... som bekrefter at DD er bestHvis det fortsatt finnes noen som klarer å høre på Steve Guttenberg (jeg klarer han i små doser innimellom), så har han lagt ut denne om 1300G vs. 1200G:
Han liker også de skjortene han går med, og sveisen. Bare nevner detUansett......en ærlig Audiofil.....med mye erfaring....... som bekrefter atDD er bestAT HAN LIKER DD BEST
Er nok ikke så lenge til du tar steget også.Han liker også de skjortene han går med, og sveisen. Bare nevner det
Må jo få testet noe sånt rakleverk her snart, så jeg faktisk vet hva jeg krangler omEr nok ikke så lenge til du tar steget også.
Alt lages i MalaysiaNår det gjelder 1300 g; ingen betenkeligheter med at den er laget i Malaysia? 1200 GR2 er vel også det og den har vel hatt noe med kast i tallerken.