Nå har jeg en Pioneer PLX-1000 og den spiller knakende godt og helt på høyde med 1210M5G.
Ikke for å være uforskammet, men hva skjedde med REGA RP10 som du var så voldsomt tilfreds med?
Ikke noe uforskammet i det spørsmålet, larkus
Men jeg solgte den fordi jeg syntes den rett og slett ble for dyr og eksklusiv for meg. Med Lyra Delos spilte det fantastisk godt, men selv om Delos var ny tenkte jeg med skrekk og gru den dagen den måtte re-tippes (veksles inn mot ny). Ca. 12k fikk jeg høre. Jeg burde nok ha beholdt 1210M5G, fordi mellomlegget opp til RP10 i pris var ikke verdt det lydmessig for meg.
Jeg solgte alt av hifi i sommer; høyttalere, forsterker, platespiller-oppsett og startet helt på nytt. Nå spiller jeg Bluray-filmer (straks 4K OLED og Dolby Atmos) OG samtidig har jeg mer enn god nok lyd med Pioneer PLX-1000, Schiit Mani Phono og Nagaoka MP-150
Med det dyre oppsettet, ble jeg rett og slett for kritisk hver gang jeg skulle høre på musikk. Lytte-kveldene ble mer hifi-nevroser enn nytelse. Nå, derimot, nyter jeg alt av musikk fra Metallica til klassisk med en langt mer ro og avslappethet, og er strålende fornøyd.
For meg har jeg et nå oppsett som passer meg bedre, og ikke minst gleden familien har med litt filmer gjengitt med Klipsch Reference