Salamander
Overivrig entusiast
Her er det ingen som bærer nag Tror det kan være at kabelen og USM racket ikke kom så godt overens.Det er godt å lese, @Atlerovik. Alltid kjedelig å anbefale greier som ikke fungerer hos den anbefalingsfølgende.
Her er det ingen som bærer nag Tror det kan være at kabelen og USM racket ikke kom så godt overens.Det er godt å lese, @Atlerovik. Alltid kjedelig å anbefale greier som ikke fungerer hos den anbefalingsfølgende.
Uansett, han skriver i selvskrytet:Tror det kan være at kabelen og USM racket ikke kom så godt overens.
Godt en ny kabel hjalp, Det der hørtes foresten ut som strømforsyning Bzzz , - ikke 50hz brum- har du en gammel dimmer i nærheten, i kretsen?Lyden ble et knepp bedre, men på kjøpet fikk jeg en statisk/hummende lyd som er merkbar i rolige passasjer i musikken. Skrur jeg av musikken og drar volumet opp, så er høres det godt (se video).
koblet slik:
Vis vedlegget 1018031
Også prøvde jeg med spadene slik:
Vis vedlegget 1018032
Men summingen er der fortsatt. Har sendt Yannis en ny mail, så får vi se hva han sier.
video:
Noise
youtube.com
Ja, nå ble det tyst Det ligger en dimmer inni racket til lampen som står på toppen. Den ligger kanskje 1m unna RIAAen. Har faktisk ikke tenkt at det kan være feilkilden, siden alt annet er dønn tyst selvom jeg skrur volum til topps.Godt en ny kabel hjalp, Det der hørtes foresten ut som strømforsyning Bzzz , - ikke 50hz brum- har du en gammel dimmer i nærheten, i kretsen?
Der ja! You know, den pickupen kan gjøres enda bedre.
RigB5-hus i stedet for det ordinære plasthuset, og da fortjener den også ATs beste hodeskall. RigB er på Fjesboka, og huset finnes også i sølv, sort og rødt.
Velkommen i bånnlausa!
…kanskje jeg skal trekke ut tåa før det er for sent?
Herlig oppløst men aldri skarpt Klarer ikke helt å huske hvordan det låt med stock VM540ML før jeg bøyde den veggimellom, men tenkte å teste når nåla har fått 20ish timer.Sobert! Hvordan låter det?
Der kom vinner produktet!dette var bra nytt....
Technics' New $3300 SL-1300G Turntable Combines SL-1200GR2's ΔΣ Drive With $4300 1200G's Platter And Motor! | Tracking Angle
.men jeg vil gjerne ha strobene også jeg
Allerede omtalt i den store Technicstråden
Snasendette var bra nytt....
Technics' New $3300 SL-1300G Turntable Combines SL-1200GR2's ΔΣ Drive With $4300 1200G's Platter And Motor! | Tracking Angle
.men jeg vil gjerne ha strobene også jeg