HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Så kondiser var alt som skulle til? Ikke noe brum eller ulyd? Gratulerer, bra det ordnet seg. Og takk til meg som spurte hva som måtte til for å få jobben til 8). Du var kledelig beskjeden der...
Det var da fælt hvor "uheldig" du skal være daDet varte i 5-6 timer før pre'en takket for seg. WTF, tenkte jeg. Fant feilen! Det var laderen som hadde takket for seg. Må jo bare le! Det vil visst ingen ende ta, disse kjipe greiene. Åpnet opp, og så at den ene kondisen og en spole var føkkt.
Jaja, nå er ny lader bestilt fra RWA. Kommer vel engang på nyåret, så man får tid til å reflektere over haifailivet sitt...
Vis vedlegget 564237
Takk som byr, H. Men jeg har jo Arcam FMJ A32 ennå, og den har pre out. (Også Arcam Solo har pre out, så det går an å få ut lyd).Halla Gunner
Du får si fra om du trenger å låne en pre. så du får spilt Bing Crosby i jula.
Og grattis med Arteta, tror jeg blir bra.
Absolutt en bra greie at du på eget initiativ nevnte C211 da du kom i kontakt med Lyric. Dette har jeg da takket deg for før i denne tråden.Så kondiser var alt som skulle til? Ikke noe brum eller ulyd? Gratulerer, bra det ordnet seg. Og takk til meg som spurte hva som måtte til for å få jobben til 8). Du var kledelig beskjeden der...
Hm, kanskje dette er en fin anledning/unnskyldning til å låne til meg noe av din rikholdige beholdning av hifi-snop? Vi bor jo ikke langt fra hveandre - kun en bom skiller oss.Arcam gir lyd, men kanskje ikke hva C211 fortjener, så bare nevner at jeg hart en Aesthetix Janus Signature stående ubrukt for tiden.
Lettdrevne høyttalere ja... Var vel kanskje ikke aller beste timing å sende Wolf Von Langa Son høyttalerene tilbake til opprinnelseslandet nå mitt i julestria. Hva det blir aner jeg ikke, jeg vet jo ikke hva jeg vil ha heller, men noe gøy må det være. Så her må Bing Crosby klare seg på et par slitne RF63 i jula.
Arteta har jeg trua på, kjenner klubben, har vært viktig for Guardiola og skal i følge ryktene være svært god til å få potensiale ut av spillere.
Ro deg ned, din blære!Du må få deg noe skikkeligt utsyr!������
Nedgradering er en morsom øvelse. En bekjent av meg er iaf veldig fornøyd med dagens oppsett som koster en brøkdel av det han hadde forut. Vi snakker om kloner-ht og vintage rørforsterkersett til en samlet pris under 15k. Sånt inspirerer mer enn å kaste større og større pengesummer på anlegget sitt. Men på den andre siden, hva er vel denne hobbyen uten hig etter stæj? Stæsj er gøy!Bare ta kontakt C., jeg har ferie og hjemme hele romjula.
Beholdningen av «Hifi snop», er heldigvis ganske greit redusert siste ukene. Ble altfor mye stående til spott og spe, og ikke ble det særlig gøy å høre musikk heller. Ble for mye fokus på stæsj.
Nå skal jeg fiffe opp DPA 300b blokkene, og finne et par morsomme ht. som kler de. Og gjerne «billige» også, synes ofte jeg mister retning jo dyrere utstyret blir. La Rosita står derfor ikke på lista.
Savner Swissonor og JBL med 15 tommer. Det var gøy.
Greia her, er at man seff ikke har noen fast oppskrift for hvordan ting kan utarte seg. Man Utd soset rundt i mange år, brukte masse kr på store navn, uten at det gav noe suksess. Noe sånt er heller ikke noe man ønsker seg. Derimot er jeg nådeløs hvis det ikke er tegn til forbedring, så at Emery fikk sparken, var helt på sin plass.Arteta ja,rart at Arsenal tar en såpass risk.
Mer fornøyd med min egen klubb som hanket inn Ancelotti
Lykke til med fotballen og god jul.
Bekjent du lissom Uansett , så har du dine ord i behold hva gjelder H6 klonene og Audio Innovations. Det er sikkert ikke den perfekte lyd , ei heller en finish som gir eierglede a la S F feks.Nedgradering er en morsom øvelse. En bekjent av meg er iaf veldig fornøyd med dagens oppsett som koster en brøkdel av det han hadde forut. Vi snakker om kloner-ht og vintage rørforsterkersett til en samlet pris under 15k. Sånt inspirerer mer enn å kaste større og større pengesummer på anlegget sitt. Men på den andre siden, hva er vel denne hobbyen uten hig etter stæj? Stæsj er gøy!Bare ta kontakt C., jeg har ferie og hjemme hele romjula.
Beholdningen av «Hifi snop», er heldigvis ganske greit redusert siste ukene. Ble altfor mye stående til spott og spe, og ikke ble det særlig gøy å høre musikk heller. Ble for mye fokus på stæsj.
Nå skal jeg fiffe opp DPA 300b blokkene, og finne et par morsomme ht. som kler de. Og gjerne «billige» også, synes ofte jeg mister retning jo dyrere utstyret blir. La Rosita står derfor ikke på lista.
Vil du ikke være bekjent med meg engang?!:'(Bekjent du lissom Uansett , så har du dine ord i behold hva gjelder H6 klonene og Audio Innovations. Det er sikkert ikke den perfekte lyd , ei heller en finish som gir eierglede a la S F feks.Nedgradering er en morsom øvelse. En bekjent av meg er iaf veldig fornøyd med dagens oppsett som koster en brøkdel av det han hadde forut. Vi snakker om kloner-ht og vintage rørforsterkersett til en samlet pris under 15k. Sånt inspirerer mer enn å kaste større og større pengesummer på anlegget sitt. Men på den andre siden, hva er vel denne hobbyen uten hig etter stæj? Stæsj er gøy!Bare ta kontakt C., jeg har ferie og hjemme hele romjula.
Om jeg har gjort en dårlig jobb med matching av komponenter tidligere kan jo selvsagt hende , nå er jeg i det minste inne på rett spor. Et spor jeg fikk et hint av etter lytt hos deg bla.
Nå skal det også sies at ikke alt er loppemarked i benken her..... Thorhauge og Art9 ble kjøpt nytt Thorhauge ble foresten redningen til Art9 her , første inntrykket av denne pu var heller skralt.
Ser da vitterlig sånn ut, Fosse, og ikke bare en, men hele to stk. Virker som de har vært tilgjengelig en stund også. Men kanskje det er ikke sånne du mener?Har Thorhauge begynt å lage SUTer? Jeg hadde to aktive stepuper fra mannen en gang og de fungerte godt. Men var ikke klar over at han også laget passive enheter.
Jau, jau, men da må anlegget fungere først.Toten hilser deg og dine
Spill musikk og drit i hifi
Bulle hilser.Jau, jau, men da må anlegget fungere først.Toten hilser deg og dine
Men jeg har jo et 2.anlegg i tillegg, samt head-fi, så musikk spilles jo.
Hils familien din. Og fortell bikkja di, Bulle(?), at den ene leggen min er nå gift med den andre, så han bør la være å jukke på den når vi treffes igjen
Bulle, du Bulle. En dag, når vi er på tomannshånd, så skal jeg sørge for at du blir en god venn av meg!Bulle hilser.Jau, jau, men da må anlegget fungere først.Toten hilser deg og dine
Men jeg har jo et 2.anlegg i tillegg, samt head-fi, så musikk spilles jo.
Hils familien din. Og fortell bikkja di, Bulle(?), at den ene leggen min er nå gift med den andre, så han bør la være å jukke på den når vi treffes igjen
I frykt for å bli spist er angrep det beste forsvar
U2, mister.chúc mừng năm mới.
...egentlig ett par mnd. til i ditt tilfelle.
Støvtørking av ens juveler (HIFIen) er aldeles ikke oppskrytt, men absolutt nødvendig.Urk, året ebber ut.
Et strevsomt hifi-år har det vært, med flere ting som har gått på tverke.
Skrev i tråden til Blues at hvis det er lite som skjer, så får han tørke støv og legge ut bilder av begivenheten. Sikkert noen som finner det underholdende også. Kanskje det var å dra den litt langt, men det får stå sin prøve!
Vis vedlegget 565387
Godt nytt år, kjære medpasienter!
Null problem. Vi skrev en test av Thorhauge mot ulike trafoer brukt sammen med Dynavector. Likte Thorhauge godt.Edit: æsj, jeg blandet aktive stepup med SUT (med trafoer, altså). Trodde greiene til Thorhauge var passive, jeg