Ja, det er gjerne et argument blant rør-folket, "en kan tune lyden".. Skulle nok vært mer nysgjerrig. Men gidder ikke, ønsker meg en SS som kunbe gjort det enkelt. På/av, ikke varme osv. Men finner ingen foreløpig som gjør SET forsterkere rangen stridig på mine preferanser.
Friskt mot, de finnes, helt sikkert, men da må man betale for det.
Selv gidder jeg ikke å prioritere det. Drar heller til Argentina og fisker ørret i 6 mnd om jeg skal bruke slike summer på meg selv.
Nei, får heller krumme ryggen og røre rundt med rør
.
Selv for meg som knapt nok vet hva en fiskestang er og enda mindre hvordan den brukes, så var en uke med fisking i Patagonia mer enn en minneverdig opplevelse. Fiskingen kombinert med toppturer rundt San Carlos de Bariloche leverte sjelebalsam som knapt noe hi-end kan varte opp med for oss hifigærninger.
Vil benytte anledningen til å gratulere med nyinnkjøpte SH! Det er et fantastisk RIAA (og pre hvis man ikke trenger mye som skal kobles på). Hvis du noengang skal kvitte deg med stålhue kan du bare sette meg opp på kontaktliste over interessenter
. Ønsker deg også lykke til med å finne ny parkamerat til SH. Selv om du av naturlige årsaker ikke vil offentliggjøre hvilke alternativer du ser etter, er vel uansett en passende stallkamerat fra EveAnnas metallhorde og fiskesamling noe som kan og bør vurderes?!
Jeg er misunnelig, terryboy. Ikke alle forunt å ha fisket i Patagonia. Selv har jeg bare sett noen fiskerfilmer fra området; goddamnit for noen beist av ørret, i et vakkert landskap! ;D
Dette fører oss på en naturlig måte over på Steelhead/Regnbueørret. Jeg er svært fornøyd! Dette er et hopp opp, ikke bare pengemessig, men mest lydmessig. Etter flere runder med forskjellige konstellasjoner med rør, så landet jeg på Siemens Halse PCC88 og Tungsol 5687 ". Spiller som ei kule!
Nei, jeg utelukker lite, og det skal bli spennende å høre hva Manley Snapper kan gjøre sammen med broderens egen SH på hans horn. Det vil gi en pekepinn på om jeg skal ta en pause fra SET.
Forøvrig setter jeg deg på lista over ... kistebærere, sir! Du kan få være med å bære kista mi når jeg inntar furudressen, med hendene fortsatt i klamt omfavnelse rundt SH. Spøk til side, det er notert!