The Gunner
Æresmedlem
"bremsen"?! Javel, aner ikke hva dere gutta i "hornmafia" har på hverandre, men det er vel en grunn til det. Får spørre mannen i morgen! ;D
Og dere lever lykkelig sammen ennåRack får være rack litt til...
For det blir grisespennende å sette inn denne:
Vil du gifte deg med meg?
Vis vedlegget 257035
Ja, seff!
Vis vedlegget 257036
Dynavector 20X2L
Vis vedlegget 257037
Åh ja, hun har gravd godt i rillene mine i to dager nå. Deilig!Og dere lever lykkelig sammen ennåRack får være rack litt til...
Vis vedlegget 257035
Ja, seff!
Vis vedlegget 257036
Dynavector 20X2L
Vis vedlegget 257037
gismo
Jo da, de graver deilig musikk inn i sjelen på en stakkarÅh ja, hun har gravd godt i rillene mine i to dager nå. Deilig!Og dere lever lykkelig sammen ennåRack får være rack litt til...
Vis vedlegget 257035
Ja, seff!
Vis vedlegget 257036
Dynavector 20X2L
Vis vedlegget 257037
gismo
Men filene dine, gizmo, de kan jo ikke grave i det hele tatt
Har ikke hørt nettopp Sylvania E88CC på min Einstein, men de får jo greie omtaler da.Good, gismo!
Synes at Sylvania E88CC er litt lys og slank. Forslag om noe som er rundere, varmere, uten å miste klarheten - eller er det rett og slett E88CC/6922 sin natur at de er nøytrale i lyden?
Joa, SER bra ut, men da jeg kom hjem fra jobben i dag, fant jeg at han ufordragelige 17 mnd gamle nevøen din hadde tatt av drivreimen på vinylsnurreren. Kikket nervøst på PU'en, men den ble spart...denne gangen!ser veldig bra ut nå
Dette var flott oppsett vinagunnerNår man først har dratt frem kameraet...
Vis vedlegget 262912
Vis vedlegget 262911
Vis vedlegget 262913
synes du burde få laget deg et romslig akryllokk som dekker hele platespilleren.Joa, SER bra ut, men da jeg kom hjem fra jobben i dag, fant jeg at han ufordragelige 17 mnd gamle nevøen din hadde tatt av drivreimen på vinylsnurreren. Kikket nervøst på PU'en, men den ble spart...denne gangen!ser veldig bra ut nå
Sånn som riggen står nå, så er det ikke plass til et lokk som dekker hele platespilleren - armen vil komme i veien. Får pønske ut noe som i det minste beskytter PU'en. Finnes det en anretning som gjør den jobben?
Cardas se11 har jeg liggende sammen med Cardas Musician Reference rca. Meget gode kabler som skulle matche komponentene dine godt.