skranglefant
Hi-Fi freak
(Blablabla om)... Morrissey, men en sutrekuk....det er han
(Blablabla om)... Morrissey, men en sutrekuk....det er han
Rakk å plukke hjem den siste boxen på Bengans idag jeg med (iaf den som stod fremme) den skal åpnes ved anledningHer hamres det løs både på det ene og det andre, ja. Godt, da vet man at engasjementet og tråden lever!
Jeg liker både det ene og det andre, jeg. Men soul med utstrakt stemmebåndsrunking styrer jeg unna. Tekster med overdrent bruk og jamring av ord som "baby", "girl" eller en kombo av de to ordene; "beibi gøøøøl!" er rett og slett forjævlige å lytte på!
Ser at den bestilte The Smiths "The Queen Is Dead" inneholder hele fem skiver. Sjansen for at minst en av de er skeive er absolutt tilstede. Like spennende hver gang!
Stod med den boxen i handen förste gangen jeg var innom og valgte sölvskivene istedenfor, fikk liksom ikke smaken på att det holdt helt ut!....hvilket det ikke gjordeGrattis, musicus. "Sutrekuken" brer om seg til Karmanas fortvilelse. DIGG!>
(Og skyld på Opeth, som satte meg på sporet av denne utgivelsen)
Kabler er bare så oktober, Morrissey er den nye vinen/gnaget (stryk det som ikke passer)Grattis, musicus. "Sutrekuken" brer om seg til Karmanas fortvilelse. DIGG!>
(Og skyld på Opeth, som satte meg på sporet av denne utgivelsen)
Om det bare var så vel.Kabler er bare så oktober
De audiofile nettkrigerne.Kabler er bare så oktober
Vel talt, selv om jeg kjenner på ubehaget hver gang jeg ser den tegningen Kos deg videre med noen av de beste gledene i livet
Er nok det lureste for en sart sjel som meg. Det hadde vært overraskende å debutere med ignorer-knappen med ditt navnVel talt, selv om jeg kjenner på ubehaget hver gang jeg ser den tegningen Kos deg videre med noen av de beste gledene i livet
Da skal jeg bruke argumentene fra "geniene" - dåsemikler i min bok - her inne: -"Hvis du ikke liker det, så kan du vel bare la være å se på det. Ingen som tvinger deg, vi lever i et fritt land!".
Hehehe, som jeg skrev en annen tråd:Er nok det lureste for en sart sjel som meg. Det hadde vært overraskende å debutere med ignorer-knappen med ditt navnVel talt, selv om jeg kjenner på ubehaget hver gang jeg ser den tegningen Kos deg videre med noen av de beste gledene i livet
Da skal jeg bruke argumentene fra "geniene" - dåsemikler i min bok - her inne: -"Hvis du ikke liker det, så kan du vel bare la være å se på det. Ingen som tvinger deg, vi lever i et fritt land!".
En forbilledlig analogi! Jeg vil likevel anta at flere opplever tråden din og min som ruker ift sin egen hifi-interesse. En eventuell opprydning har derfor sine utfordringer. Hva blir igjen... Helt stuerent kan jo også bli litt kjedelig. Det er jo litt gøyalt å kunne rulle seg i driten innimellom. Sa får en heller trippe lett og elegant unna rukene når man har ikledd seg penskoeneHehehe, som jeg skrev en annen tråd:Er nok det lureste for en sart sjel som meg. Det hadde vært overraskende å debutere med ignorer-knappen med ditt navnVel talt, selv om jeg kjenner på ubehaget hver gang jeg ser den tegningen Kos deg videre med noen av de beste gledene i livet
Det burde være en funksjon der man kan velge bort tråder man ikke vil se oppsynet av. Man kan jo seff bare la være å klikke på de. Det er omtrent som å være i et rom der det ligger noen nylårede ruker her og der - og nye kommer til med korte mellomrom! En kan seff la være å tråkke på de. Likevel gjør synet av de, og stanken, at lunsjen blir mindre fristende.
Nå er det jo sånn at man fortsatt henger rundt her likevel, så man er vel en som har valgt å fortære sin lunsj blant møkka.
Men for meg er tråden din veldig langt fra en rukeSeff vil det være de som ikke ønsker å se trynet på tråden min, etter å først ha klikket seg inn i Galeri, og det håper jeg de en dag skal bli forskånet for også. Hva den enkelte får opp på skjermen sin, velger man helt enkelt selv.
Dæven, Sisters of Mercy er definitivt en gruppe jeg skulle ha likt å ha vært på konsert med!!!Litt mere Smiths historie, var så heldig og fikk sett dem i London Mai-83 akkurat før første singel Hand in glove blev sluppet. Konserten var på University of London og jeg gikk vel dit for jeg hade hørt litt om headline bandet Sister of mercy, heldig som kom inn man skulle ha nån typ av student leg?
Konserten begynnte med Ed Kuepper band Laughing Clowns sen gikk Smiths på scen med en Morrisey med en blomster kvast som han svingte med gjenom store deler av konserten det huskes veldig godt! og att det virket være noe sært over sangern i Smiths var nok ett intrykk jeg fikk med meg den gangen.
Kunnet nok sett ut så her som jeg husker det, en annen ting jeg husker var att en pint Guinness kostet ca 50cent
Vis vedlegget 465297
Live 6 May 1983 - University Of London Union, London
Hm, den fyren gikk meg hus forbi, gitt.Ed Kuepper ja, husker han. Står i hylla her Chau
Jobber litt med sakenHm, den fyren gikk meg hus forbi, gitt.Ed Kuepper ja, husker han. Står i hylla her Chau
Men du, Haavard, når du først er her inne etter lang tids fravær, så oppfordrer jeg deg å dele det spennende DIY-prosjeket ditt med HFS. Vi kunne trengt flere feel good-tråder her inne nå
Ed Kuepper var en del av The Saints sammen med Chris Bailey gav ut i sept-76 Im Stranded som regnes for og være en av de første punk singlerHm, den fyren gikk meg hus forbi, gitt.Ed Kuepper ja, husker han. Står i hylla her Chau
Men du, Haavard, når du først er her inne etter lang tids fravær, så oppfordrer jeg deg å dele det spennende DIY-prosjeket ditt med HFS. Vi kunne trengt flere feel good-tråder her inne nå