rama
biskopen av holmlia
Det øves før morgendagens aktiviteter...
Vis vedlegget 477580
guttaboys på tur utenfor ring 1 imorgen
Det øves før morgendagens aktiviteter...
Vis vedlegget 477580
SkjønnerOura,
Tror nok det siste røret aldri kom så langt som å bli testet. Det gravdes frem et rør - de vokser jo ikke på trær akkurat - og ble ekspedert til meg ASAP.
211 i Mala Audio sitt sortiment låter muligens godt, men jeg vet nå at GE låter svært bra i C211. Da frister det ikke ekstremt å gamble tusener på noe annet. Men mulig jeg må det likevel, men isf sikler jeg på WE211 alternativet, skal jeg ha en forbedring som monner fra de ganske så gode rørene som fulgte med.
Vaska ei skive akkurat - Prince "Purple Rain" stod for debuten. Joa, det ser renere ut. Men satan for et ståk når vannsugeren gjorde sitt! Må nok brukes om dagen, og da helst med hørselsvern på!
Det blir ikke for mye før bølgene i tekoppen til kona oppe i 1. etasje går over kanten.Takk for fyldig og god tilbakemelding i BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK-tråden!
Folk som er bass-sky, er for lite på konsert. Sånn er det med den saken
Så bra! Endelig.Møtte FedEx-føreren på vei hjem fra jobb i dag og fikk overlevert Nanotube One.
Det sitter en WB The Carbon PU på, motoren. Greit å holde seg til WB hele vegen. Nåletrykk er anbefalt 1.8-2.0g. Jeg har satt på 1.85g, så får vi se om det blir for slankt.Uff ja det er ikke bare bare, slikt tar gjerne litt tid dessverre men godt det ordnet seg til slutt.
Flott spiller i alle fall hvilken pu benytter du?
mvh
Farlig med impulskjøp, Stein Ivar!Gratulerer med lyd fra vinylriggen igjen. Skjønner godt at det har vært et savn der .
Hos oss er det litt pause på hifi fronten om dagen. Ble plutselig ny bolig, så nå er utstyret pakket ned pga oppussing. Blir lenge å vente til midten av mai
Vi har kikket etter noe nytt en god stund, så impuls er det ikke. I forhold til oppussing, så holder vi oss til å male tak og vegger. Koster ikke så mye penger, men krever jo litt innsats. Får håpe det blir vært det den dagen det skal selgesFarlig med impulskjøp, Stein Ivar!Gratulerer med lyd fra vinylriggen igjen. Skjønner godt at det har vært et savn der .
Hos oss er det litt pause på hifi fronten om dagen. Ble plutselig ny bolig, så nå er utstyret pakket ned pga oppussing. Blir lenge å vente til midten av mai
Omfattende oppussing før salg er noe jeg aldri har bedrevet, men det høres lite gøy ut.
Har du prøvd sammenliogne med og uten Heed Obit 2? Denne rimelige PSU er noe jeg anbefaler til alle som kan implementere den. En sk no brainer!