Har en lei tendens å kvitte meg med store deler av anlegget når jeg først er i gang. På de siste fem årene har oppsettene vært omtrent som følger, med noen "glidende overganger":
1) "Come back-anlegg": Holfi Integra (har den ennå) - Roksan Caspian - Monitor Audio GS10.
2) "Vintage-anlegg": MF M3 Nu Vista - MF CDPre24 - Gallo Nucleus Solo.
3) "Fornuft-anlegg": Lyngdorf TDAI 2200 AD/RP - Copland CDA 288, Lite DAC, Opera LP 1.0 m/Michel teknoArm/DV 20x2L PU/Cyrus riaa - Patos Symphonic 3 AMT.
4) "Back to valves-anlegg": Unison Research Simply 845, Ayon Spark 3 - Cary 306/200, WB The Circle m/0.5/WB The Carbon PU/Cary PH 301 riaa - Omega 8 XRS, KK DXD808 subs.
5) "Prøver å nærme seg slutten-anlegg": Ayon Spark 3, MF AMS35i, NAD D3020 - Cary 306/200, WB The Circle m/0.5/WB The Carbon PU/Cary PH 301 riaa - Omega 8 XRS, Impulse Ta'us. Isotek Mini Sub GII strømrenser.
Omtrent nye kabler hver gang også: Kimber, Analysis Plus, TA, Tara Labs, Oblivion mm.
I forbindelse med kommende flytting, sitter man igjen med: Holfi Integra (beste integrerte fra Holfi, IMO), Ayon Spark 3, Cary 306/200, WB The Circle m/0.5/WB The Carbon PU/Cary PH 301 riaa, KK DXD 808 (selges) og endelig Impulse Ta'us. Kabler fra TA og Oblivion. Isotek Mini Sub GII strømrenser.
Veldig leit å se Omega'ene gå. Jeg får aldri vite hvordan de egentlig låter, men det er noe magisk over de. Synd og skam at MF AMS35i forsvant også. Antagelig den beste integrerte forsterkeren jeg noensinne har hatt, men trangen etter å gå for horn og rør blir for stor.