Ehhhh...hvorfor ble ikke vedkommende gjøk tatt takk i, avkrevd en unnskyldning, samt erstatning for tapt øl?Hehehe, minner om da vi var på RHCP konsert. Broder rama og en annen handlet inn to brett med øl, 12 stk samlet, nettopp for å ikke fly frem og tilbake. Vi - seks personer - dannet en liten, tett ring rundt dem. Men det tok ikke langt tid før en dåsemikkel brøytet seg vei mellom oss og sparka til ølene. Vi klarte å "sy sammen" restene til å bli fem øl. Gjøken hastet videre, sikkert for å finne seg en et bedre sted å stå
Fyren tenkte sikkert også sitt om de som hadde satt fra seg en masse fulle halvlitere på gulvet i et konsertlokale.Ehhhh...hvorfor ble ikke vedkommende gjøk tatt takk i, avkrevd en unnskyldning, samt erstatning for tapt øl?Hehehe, minner om da vi var på RHCP konsert. Broder rama og en annen handlet inn to brett med øl, 12 stk samlet, nettopp for å ikke fly frem og tilbake. Vi - seks personer - dannet en liten, tett ring rundt dem. Men det tok ikke langt tid før en dåsemikkel brøytet seg vei mellom oss og sparka til ølene. Vi klarte å "sy sammen" restene til å bli fem øl. Gjøken hastet videre, sikkert for å finne seg en et bedre sted å stå
Alternativt tar vi det på utsiden NUUUHHhhh...
Eller rett og slett.......Du er faen meg modigere enn de fleste, for å si det sånn.
Ja, grensen mellom modig og rett og slett ... kan være hårfinEller rett og slett.......Du er faen meg modigere enn de fleste, for å si det sånn.
O
Den faktoren fjerner du om du erstatter hele greia med ei Rega-fjøl i steden som kun veier noen få kilo. Sikkert like godStørste stressfaktor er den gamle bekymringen om hvorvidt gipsankerne holder, og det ser jo ut til at de gjør.
Dulte borti så hardt at det hele tipper over? Tilnærmet null . Dere, det er jo ikke sånn at det hele balanserer på et knivsegg her! Spilleren er "baktung" (mot armbasen) og lærertyggisen sitter godt. Men skal sjekke om jeg har bolter som passer i kveld. Som sagt, alt dette er foreløpig litt ad hoc for å teste ut lydmessig prestasjon, som seff har 1. pri.Hvor mye skal det egentlig til å dulte borti fronten med albuen når du støvsuger eller tilsvarende, så katastrofen er et faktum?
Kjøpte inn både Rega, Target, WM og ett eller annet merke dedikerte platehyller for å sjekke hands on. Alle disse har 2-5 festepunkter. Altså ikke et døyt bedre enn den ht-hylla jeg bruker nå. Ulempen er at de er store og stygge, samt flere kilo høyere egenvekt. Et annet moment er at de ofte ikke er dype nok heller, slik at jeg kan posisjonere spilleren med armbasen inn mot veggen, noe jeg foretrekkerDen faktoren fjerner du om du erstatter hele greia med ei Rega-fjøl i steden som kun veier noen få kilo. Sikkert like godStørste stressfaktor er den gamle bekymringen om hvorvidt gipsankerne holder, og det ser jo ut til at de gjør.
Tipper han mente Rega-spiller.Kjøpte inn både Rega, Target, WM og ett eller annet merke dedikerte platehyller for å sjekke hands on. Alle disse har 2-5 festepunkter. Altså ikke et døyt bedre enn den ht-hylla jeg bruker nå. Ulempen er at de er store og stygge, samt flere kilo høyere egenvekt. Et annet moment er at de ofte ikke er dype nok heller, slik at jeg kan posisjonere spilleren med armbasen inn mot veggen, noe jeg foretrekkerDen faktoren fjerner du om du erstatter hele greia med ei Rega-fjøl i steden som kun veier noen få kilo. Sikkert like godStørste stressfaktor er den gamle bekymringen om hvorvidt gipsankerne holder, og det ser jo ut til at de gjør.
Just precis En RP1 er vel den letteste av de?Tipper han mente Rega-spiller.
æppæppæpp!!! Vi mobber vel ikke det blå lysets apostler?Ah, jeg har flere fjøl på kjøkkenet allerede
Nei, da! Rega låter helt sikkert fett nok. Greia er at det frister ikke like mye å være en del av deres fanboys/sekt. Nesten like sjarmerende gjeng som McIntosh-tilbedere.
Har ikke spilt med matta, broder. Kjøpte kun fordi rødfargen kler mine Arsenaltilbøyeligheter. Kanskje jeg gir den en sjanse en eller annen gangskinnmatte på plass, ser jeg.
du spiller med blank side opp? (jeg har semsket opp).
har du fått tid til å sammenligne det med karbon?
Takker, HCS. Ser helt greit ut, dette. Det er seff kun av lydmessige gevinst jeg gidder dette med å henge opp en vegghylle. Aller celler i kroppen strittet imot!Lekkert dette gunner. Du blir belønnet for litt galskap, men resultatet ble veldig bra.
Stor trivsel og godt stell har ført til at søknad om forlenget opphold er avsendt. Neste søknad er allerede forfattet og ligger godt oppbevart i nattbordskuffen.Det gleder den medisinske ledelse at tilgangen på pasienter er god. Saken svekkes heller ikke av at ideen om deres helbredelse utelukkende ser ut til å være barn av egen fantasi.
Har ikke spilt med matta, broder. Kjøpte kun fordi rødfargen kler mine Arsenaltilbøyeligheter. Kanskje jeg gir den en sjanse en eller annen gangskinnmatte på plass, ser jeg.
du spiller med blank side opp? (jeg har semsket opp).
har du fått tid til å sammenligne det med karbon?
Dersom de hører buldring fra fjellet er det vel slik at Mannen har tatt godt tak i Veslemannen osv.osv...
HmmmmmTakk, HFG . Modig eller rett og slett... Jaja, det jeg kan love, er et riggen fortsatt vil henge der langt etter at andre har byttet ut både det ene og det andre som de knapt nok har blitt ordentlig kjent med .
DobbeltHmmmmmmHmmmmmTakk, HFG . Modig eller rett og slett... Jaja, det jeg kan love, er et riggen fortsatt vil henge der langt etter at andre har byttet ut både det ene og det andre som de knapt nok har blitt ordentlig kjent med .
O