the gunner's nightmare
https://www.aftenposten.no/norge/i/L08dgJ/Lastebil-mot-bil-pa-Geilo--mor-satt-fastklemt
https://www.aftenposten.no/norge/i/L08dgJ/Lastebil-mot-bil-pa-Geilo--mor-satt-fastklemt
Gooners er jo "has been's" pr. definisjon..Godt det gikk bra med dere alle. Vi har ikke råd til å miste verken nåværende eller fremtidige gooners.
Gå og vask munnen dinGooners er jo "has been's" pr. definisjon..Godt det gikk bra med dere alle. Vi har ikke råd til å miste verken nåværende eller fremtidige gooners.![]()
Lise ler høyt her.Cash 63 og dere andre som har opplevd trafikkulykker. Sorry å vekke opp vonde minner, folkens
Det ironiske ved min situasjon, er at jeg nå er nødt til å bedrive langt mer med husarbeidet enn da jeg var frisk! Så man famler rundt lutrygget, knasker smertestillende mens man lager mat, vasker, rydder, brødfø/bringer/henter/legger ungene osv. Ja, tom bader hele gjengen, kona inkludert! Innimellom fyller man ut diverse skjemaer til forsikringsselskapet, ser etter ny bil, setter alle blomstene vi har mottatt i vaser osv. Må være straffen for alle timene jeg har latet meg i sofaen forut, hahaha!
![]()
17 år siden nå, skjedde i vei krysset ner til hytta så man blir påmind ganske ofte. Vi hade englevakt den gangen.Cash 63 og dere andre som har opplevd trafikkulykker. Sorry å vekke opp vonde minner, folkens
Det ironiske ved min situasjon, er at jeg nå er nødt til å bedrive langt mer med husarbeidet enn da jeg var frisk! Så man famler rundt lutrygget, knasker smertestillende mens man lager mat, vasker, rydder, brødfø/bringer/henter/legger ungene osv. Ja, tom bader hele gjengen, kona inkludert! Innimellom fyller man ut diverse skjemaer til forsikringsselskapet, ser etter ny bil, setter alle blomstene vi har mottatt i vaser osv. Må være straffen for alle timene jeg har latet meg i sofaen forut, hahaha!
![]()
Hehehe, de hasardiøse aktivitetene overlater jeg til ungfolene rama og Haavard (skjønt, jeg vil ikke ta imot når sistnevnte lander)Det der er sjarmen med små barn serru...Det går nok bra! Men hold deg unna stagediving etc. en periode! Rolig med luftgitaren også...
Hæææ. Sier du jeg er feitHehehe, de hasardiøse aktivitetene overlater jeg til ungfolene rama og Haavard (skjønt, jeg vil ikke ta imot når sistnevnte lander)Det der er sjarmen med små barn serru...Det går nok bra! Men hold deg unna stagediving etc. en periode! Rolig med luftgitaren også...
Sjarmerende med sengevæting? Sluket, ikke prøv å sjarmere meg neste gang vi treffes, ok?!![]()
Jeg sier bare at jeg vil ikke komme bort i mannepuppene dineHæææ. Sier du jeg er feitHehehe, de hasardiøse aktivitetene overlater jeg til ungfolene rama og Haavard (skjønt, jeg vil ikke ta imot når sistnevnte lander)Det der er sjarmen med små barn serru...Det går nok bra! Men hold deg unna stagediving etc. en periode! Rolig med luftgitaren også...
Sjarmerende med sengevæting? Sluket, ikke prøv å sjarmere meg neste gang vi treffes, ok?!![]()
![]()
Enda godt det var det du mente ??????Jeg sier bare at jeg vil ikke komme bort i mannepuppene dineHæææ. Sier du jeg er feitHehehe, de hasardiøse aktivitetene overlater jeg til ungfolene rama og Haavard (skjønt, jeg vil ikke ta imot når sistnevnte lander)Det der er sjarmen med små barn serru...Det går nok bra! Men hold deg unna stagediving etc. en periode! Rolig med luftgitaren også...
![]()
![]()
Ja. Jeg vurderer sterkt å gå tilbake til sølvplater, og droppe streaming. Ja, streaming er enkelt, gir mulighet til å oppdage musikk, og jeg skjønner jo at det er det som er fremtiden. Men jeg merker hvor lett det er å miste konsentrasjonen om musikken når man ikke har et fysisk format, og når man bare trykker seg fram til den musikken man vil ha. Pluss at jeg misliker tanken på at lyttevanene mine gir så lite igjen til artistene og musikerne.Sitter på bussen til eksotiske Hønefoss for å hente meg en av verdens kjedeligste bil. Hadde noen minutter til rådighet og stakk innom PK og plukket kjapt med meg disse to skivene. Det slo meg da hvor latterlig billig musikk i fysisk format kan være. Samtidig er det rart å tenke på at de fleste artister får brødsmuler fra streamingstjenestene.
Vis vedlegget 537170
den har søsteren min nettopp kjøpt seg.I-Pace?![]()