The Gunner's Dream

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.667
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Ble en gørrfornuftig Avensis, ja. Og nei, du får ikke meg til å posere med den, nei. Såpass anstendighet har jeg!;)

Ok, eksosanlegget har sett nyere dager, og kommer neppe til å vare i fem år fremover. Men den var iaf tyst da jeg prøvekjørte - stod tom rett bak bilen og pisset! Men nå, etter å ha kommet hjem, så kom det lyder derfra, ikke fra selve potta, men det virker som noe kommer i kontakt med hverandre og lager ulyden:mad:. Faen, og jeg som gikk for bekymringsfritt bilhold fremfor hjerte&smerte-faktor. Tanken er, som rama var inne på, å heller bruke kronasjene på annet som er gøyere enn et fremkomstmiddel. Jeg har omtrent samme forhold til biler som andre har til feks klær og mote, eller kaffe.

Satt forresten på en iPace i dag. Dæven, den river skinnet av pølsa når den akselerer. Ble nesten uvel av det!:p
    Vanlig feil er ett varmeskjold rett over katalysator som løsner (i ett eller flere av de tre festene.)

Hilsen
    løsnet-i-to-av-festene

Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    9.970
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Grattis med kjerre. Ikke alltid spennende er best. Her står 3.2 liter Arese sekser fra 2002 og lukter svidd. Takk for konsert foto og godt å høre formen er stigende for alle sammen etter den grusomme smellen.

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Kondolerer med ny bil gunner ;):)

O
    Hehehe, da får jeg ta bladet fra munnen og kondolerer deg med å bruke Accuphase, hifiens svar på Toyota ;)

Fikk også en sur melding fra en annen venn, som selv kjører Koreansk Industr Avfall. Jaja, selvinnsikt er å få kjøpt på boks. I fremtiden :rolleyes:

Men som sagt, jeg er ingen bilentusiast. Driftssikkerhet og sikkerhet er viktigst. Også har jeg blitt litt glad i utstyr, det er min svøpe :(

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ja. Jeg vurderer sterkt å gå tilbake til sølvplater, og droppe streaming. Ja, streaming er enkelt, gir mulighet til å oppdage musikk, og jeg skjønner jo at det er det som er fremtiden. Men jeg merker hvor lett det er å miste konsentrasjonen om musikken når man ikke har et fysisk format, og når man bare trykker seg fram til den musikken man vil ha. Pluss at jeg misliker tanken på at lyttevanene mine gir så lite igjen til artistene og musikerne.
    Kjør på, Olav:D!
    Streaming skulle ha eksistert da jeg var ung og fattig(ere). Ikke at jeg er noen riking nå - da hadde jeg kjørt noe annen enn 10 år gammel Avensis, som feks en bare 3 år gammel Avensis - men å handle musikk i fysisk format nå er langt lettere å bære økonomisk.

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Grattis med kjerre. Ikke alltid spennende er best. Her står 3.2 liter Arese sekser fra 2002 og lukter svidd. Takk for konsert foto og godt å høre formen er stigende for alle sammen etter den grusomme smellen.
    Takk, Opeth.
    3.2L, hehehe. Det må jo nødvendigvis kickker ass!>:D
    Men for min del tar jeg det rolig bak rattet en god stund fremover. Blir lite med forbikjøringer fra denne kanten, for å si det sånn, spes med familien ombord ;)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ble en gørrfornuftig Avensis, ja. Og nei, du får ikke meg til å posere med den, nei. Såpass anstendighet har jeg!;)

Ok, eksosanlegget har sett nyere dager, og kommer neppe til å vare i fem år fremover. Men den var iaf tyst da jeg prøvekjørte - stod tom rett bak bilen og pisset! Men nå, etter å ha kommet hjem, så kom det lyder derfra, ikke fra selve potta, men det virker som noe kommer i kontakt med hverandre og lager ulyden:mad:. Faen, og jeg som gikk for bekymringsfritt bilhold fremfor hjerte&smerte-faktor. Tanken er, som rama var inne på, å heller bruke kronasjene på annet som er gøyere enn et fremkomstmiddel. Jeg har omtrent samme forhold til biler som andre har til feks klær og mote, eller kaffe.

Satt forresten på en iPace i dag. Dæven, den river skinnet av pølsa når den akselerer. Ble nesten uvel av det!:p
    Vanlig feil er ett varmeskjold rett over katalysator som løsner (i ett eller flere av de tre festene.)

Hilsen
    løsnet-i-to-av-festene
    Bra tips, Jorwed! ;D
    Skal sjekke det snarest mulig.

Bilen er kjøpt fra forhandler, men jeg fikk nettopp tlf fra forrige eier(!). Litt utradisjonelt, og skal ikke plage dere med detaljer. Uansett, han kunne fortelle at bilen har fungert upåklagelig under hans eie (95k km) og det har aldri vært noe problem med eksosanlegget da han leverte den fra seg til fordel for en el-bil, som passer pensjonisttilværelsen bedre.

Satser på at det er festene!

Men det skal bli en utfordring med denne fargen på interiøret og de tre grisene jeg frakter rundt :(

266_432586560.jpg

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Grattis med ny kjerre, og håper eksosanlegget vare en stund til. Selv byttet jeg min eldre Mazda i en tysk engelskmann for et par år siden, nå kjører jeg Mini. Du kan så si at bil ikke er et fokus, selv synes jeg det skal være litt gøy å kjøre. Vurderer nå å bytte fra Mini til Abarth, en liten ulv i fåreklær og noe utenom det vanlige. Noe ala denne med 180 Hk er kult: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=130888575

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.105
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Kondolerer med ny bil gunner ;):)

O
    Hehehe, da får jeg ta bladet fra munnen og kondolerer deg med å bruke Accuphase, hifiens svar på Toyota ;)

Fikk også en sur melding fra en annen venn, som selv kjører Koreansk Industr Avfall. Jaja, selvinnsikt er å få kjøpt på boks. I fremtiden :rolleyes:

Men som sagt, jeg er ingen bilentusiast. Driftssikkerhet og sikkerhet er viktigst. Også har jeg blitt litt glad i utstyr, det er min svøpe :(
    Nei nå roter du fært gunner,det er hifiens svar på Lexsus. :)

O

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Luxman er mer Lexus isf, ikke Accuphazzzzzzzzzzzzzzzzzzze - gubbehaifai ;)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Grattis med ny kjerre, og håper eksosanlegget vare en stund til. Selv byttet jeg min eldre Mazda i en tysk engelskmann for et par år siden, nå kjører jeg Mini. Du kan så si at bil ikke er et fokus, selv synes jeg det skal være litt gøy å kjøre. Vurderer nå å bytte fra Mini til Abarth, en liten ulv i fåreklær og noe utenom det vanlige. Noe ala denne med 180 Hk er kult: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=130888575

Abarth må være sinnsykt gøy å frese rundt med. Bare en ikke støter på et vogntog i en sånn:eek:! Jeg kjøper ikke biler med minst 5 gode stjerner fra NCAP. Klok av skade!

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen

Abarth må være sinnsykt gøy å frese rundt med. Bare en ikke støter på et vogntog i en sånn:eek:! Jeg kjøper ikke biler med minst 5 gode stjerner fra NCAP. Klok av skade!
    Om du støter på et vogntog med hvilken som helst bil er det uansett katastrofale følger i det fleste tilfeller.

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7

Om du støter på et vogntog med hvilken som helst bil er det uansett katastrofale følger i det fleste tilfeller.
    Joa, ser den :)

Altså, ikke for å gnåle om min egen lille tragedie. Kanskje du ikke fikk det med deg, så jeg gjenforteller. Nylig frontkolliderte jeg med et vogntog, med hele familien ombord. Vi kjørte en SAAB 9-5 - solid sak, med legendarisk sikkerhet som salgsargument. Vi holdt 60 km/t og vogntoget omtrent like høy fart. Vi snakker om ca 120 km/t totalt. Glad vi ikke satt i en Mini, for å si det sånn. Mulig det hadde gått ok likevel. Små marginer i sånne tilfeller, som kan utgjøre forskjell mellom bruddskader og rullestol. Og rullestol og kista. Kall meg pingle, men et slik sammenstøt setter iaf spor hos meg. Skal kjøre enda forsiktigere heretter. En sprek og turtallsvillig bil dekker ikke det behovet jeg/vi har pt. Det blir å duve avgårde på forskriftmessig avstand til bilen foran med det første ;)

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen

Joa, ser den :)

Altså, ikke for å gnåle om min egen lille tragedie. Kanskje du ikke fikk det med deg, så jeg gjenforteller. Nylig frontkolliderte jeg med et vogntog, med hele familien ombord. Vi kjørte en SAAB 9-5 - solid sak, med legendarisk sikkerhet som salgsargument. Vi holdt 60 km/t og vogntoget omtrent like høy fart. Vi snakker om ca 120 km/t totalt. Glad vi ikke satt i en Mini, for å si det sånn. Mulig det hadde gått ok likevel. Små marginer i sånne tilfeller, som kan utgjøre forskjell mellom bruddskader og rullestol. Og rullestol og kista. Kall meg pingle, men et slik sammenstøt setter iaf spor hos meg. Skal kjøre enda forsiktigere heretter. En sprek og turtallsvillig bil dekker ikke det behovet jeg/vi har pt. Det blir å duve avgårde på forskriftmessig avstand til bilen foran med det første ;)
    I see, du har pirket litt i flaksen din med andre ord, forstår jo da at du tar dine forholdsregler. Alt gikk vel med deg og dine?

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hell i uhell, HFG, vi lever alle mann :)

Men tilbake til haifai. Det ligger en LM219ia ute. Det er litt fristende, faktisk, nå som C211 ser ut til å være historie. Hadde kanskje kjøpt den hadde den vært et effekttrinn og ikke en integrert.

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Gratulerer. Den beste bilen er den en ikke eier selv... 8).
    Hehehe.
    Min bilinteresse heller fof mot det estetiske - linjene, formene. Kan ikke nok om, og gidder ikke å sette meg inn i det tekniske. Iaf ikke i detalj. Men jeg skjønner at folk lar seg fascinere :)
    Skal jeg noensinne anskaffe meg en toseter, så har drømmen vært en beskjeden Mazda Miata i en eller annen form. Var nær engang, men klarte ikke å selge unna stereoanlegget fort nok for å finansiere kjøpet.

• Liker
    Reaksjoner: HCS

Horny

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2004
    Antall liker
    1.461
    Torget vurderinger
    5
    Heller Avensis og heftig rørslede enn Mercedes og trist transe. Gammelt jungelord :)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Heller Avensis og heftig rørslede enn Mercedes og trist transe. Gammelt jungelord :)
    Hehehe, nå har jeg ertet på meg flere transvestitter i det siste at jeg skylder å påpekte at de har både sjel og følelser, de også. Nærmest uansett hva de velger av kjøretøy.

Peace :)

Horny

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2004
    Antall liker
    1.461
    Torget vurderinger
    5
    Selvsagt. Kommentaren gikk mer på prioriteringer enn på spesifikke merker og teknologiske løsninger. Kunne godt tenkt meg en cabriolet og en klasse-d-forsterker, jeg! Dessuten må jeg innrømme at jeg nå for første gang faktisk har dyrere bil enn stereoanlegg. Hmm...

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Selvsagt. Kommentaren gikk mer på prioriteringer enn på spesifikke merker og teknologiske løsninger. Kunne godt tenkt meg en cabriolet og en klasse-d-forsterker, jeg! Dessuten må jeg innrømme at jeg nå for første gang faktisk har dyrere bil enn stereoanlegg. Hmm...
    Der sa du noe! Har faktisk ikke tenkt på det selv, men det gjelder jaggu for meg også!:eek:

Hva i alle dager skjera?!

Stein Ivar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Antall liker
    416
    Torget vurderinger
    6
    Gratulerer med ny bil Gunner. Sikkert en bil som gjør "nytta", har vurdert tilsvarende selv tidligere.

Er C211 historie? Klarer de ikke å få orden på den?

-Stein Ivar

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Ny kjærre ja........er det fungerende navigasjon om bord da?? :D :cool:
    Fint om en skal finne fram til fiske-felta innafor! :cool:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Takker. Kjerre må man ha som familiefar, spesielt om man også på fisketur skal dra.
    Synd jeg kjenner ingen som helst puls, heller bekymring over når den engang skal sørves. Hadde jeg brukt 1/3 av summen på oppgradering av anlegget så hadde kroppen vært så nedsyltet i adrenalin at jeg kunne ha brukket tre ribbein til uten å kjenne noe til det! :p

Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: BHO

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Gratulerer med ny bil Gunner. Sikkert en bil som gjør "nytta", har vurdert tilsvarende selv tidligere.

Er C211 historie? Klarer de ikke å få orden på den?

-Stein Ivar
    C211 er historie, ja. Har bare ikke orket å fjerne de fra signaturen ennå. Synd, jeg elsket de køddene.
    Nå gjelder å få pengene tilbake. Vi snakker en annen variant av sakte-tv her, kan du si.:rolleyes:

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.087
    "Alive end kicking" heldigvis!

Det er godt å høre at du ikke ble overført til de himmelske hifi sfærer Gunner etter den jævlige smellen og opplevelsen.
    Jeg hadde nok heller ikke hatt så mye høy i hatten etter en slik opplevelse/smell.
    Så kjør gubbebil på en duvende måte du.
    Det er mange der ute som kjører som de har stjålet både bilen og bensinen, gjerne mens de de håndterer snakkofonen manuelt.
    Slike burde vært presset av veien, og skremt dritten ut av.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.746
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har ikke fått med meg kræsjet.
    Ettersom jeg forstår gikk det likevel forholdsvis bra. Det er godt å høre du er oppe og går.

Lite vesentlig hvilken bil en kjøper, og nesten uviktig hvilken forsterker som står i stereoen.
    At helse og liv er det viktigste, tror jeg alle er enige om.

Mvh

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    "Alive end kicking" heldigvis!

Det er godt å høre at du ikke ble overført til de himmelske hifi sfærer Gunner etter den jævlige smellen og opplevelsen.
    Jeg hadde nok heller ikke hatt så mye høy i hatten etter en slik opplevelse/smell.
    Så kjør gubbebil på en duvende måte du.
    Det er mange der ute som kjører som de har stjålet både bilen og bensinen, gjerne mens de de håndterer snakkofonen manuelt.
    Slike burde vært presset av veien, og skremt dritten ut av.
    Hehehe, du kan få sagt det, Power ;D
    Det virker som om folk tror at de er gudbenådet sjåfør straks de anskaffer seg dyr og sprek bil, ja. Som å bli mattegeni bare man får seg en avansert kalkulator.:rolleyes:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jeg har ikke fått med meg kræsjet.
    Ettersom jeg forstår gikk det likevel forholdsvis bra. Det er godt å høre du er oppe og går.

Lite vesentlig hvilken bil en kjøper, og nesten uviktig hvilken forsterker som står i stereoen.
    At helse og liv er det viktigste, tror jeg alle er enige om.

Mvh
    Det har gått en mnd nå, og det går bedre og bedre her. Hell i uhell.
    Det er generelt så mye man kan sette av tid og energi på. Hunder, barn, mote, haifai, reise, klokker, fotballklubb, fiske, bil osv. De fleste er entusiastiske på noe, og mindre på annet, avhengig av økonomi, interesse og livssituasjon. Men viktigst er helsa, som du påpeker :)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Stillstand på haifai-fronten. Gav opp en effekt med 211 rør. Har prøvd å overtale en annen forumsmedlem til å selge meg sine monoblokker uten å lykkes.

Kjeder meg litt. Og det er da man skal passe seg for å ikke slenge for mye med leppa i ren kjedsomhet :rolleyes:

Men det landet et likeretterrør i postkassa (til RIAAen). Noen som har inngående info om det, og forteller meg hva "2x120 mA" innebærer?

58375680_426266477939516_7237576951018291200_n.jpg

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Det strides. Jeg har langt fra lest alle innleggene om nøytralitetens fortreffelighet, og ikke gidder jeg det heller. Mulig jeg går glipp av noen revolusjonerende gullkorn her og der, men tror jeg har fått med meg hva de enkelte står for.

Vel, de aller fleste som henger her inne, spes de som har produsert en viss mengde innlegg, er nerder. Det er fellesnevneren. Forskjellen er at vi er nerder på forskjellige måter. Noen jakter på den store musikalske opplevelsen, mens andre jakter på det målemessige perfekte resultatet. Alle gnikker og gnukker på "prosjektet" sitt, flytter på millimeter her og der i håp om forbedring.

Forskning og utvikling må til. Det gjelder ikke bare innen hifi, men i så å så innen alle områder der teknologi og innovasjon er tilstede. Det er bra at noen sysler med dette. De fleste andre er forbrukere. Disse er mer opptatt av hvordan å få best mulig reproduksjon av musikken sin, av favorittene sine. Det bør ikke være overraskende for noen at preferansene er ulike på dette området. Tar vi og overser rent personlig smak av musikk, så vil forskjellige aspekter ved gjengivelsen verdsettes, gjerne i forskjellige grad og måter også. Har man drevet med dette en stund, så har man klart å danne seg en formening av hva man foretrekker, basert på kunnskap, erfaring og fordommer. Som mennesker klamrer vi oss til knagger som er gjenkjennelige, og som gjør at vi føler oss komfortable. Dette gjelder såvisst også innen reproduksjon av vår musikk. Man ønsker å oppnå en forbindelse, et bånd til artistene. Det skal være slik at det er musikken som utfordrer, begeistre, trøste eller hva enn slags følelser eller sinnsstemning man ønsker å frembringe/oppnå.

For å runde av, så har jeg drevet med dette i noen tiår nå. Jeg har tilgode å møte på noen som foretrekker 100% det samme som meg, og omvendt. Ikke engang 80%, tror jeg. Ikke en eneste en. Ja, det finnes individer hvis ører, erfaring og kunnskap jeg stoler mer på enn andre. Felles for dem alle, er at de er mer glad i musikk enn teknologien bak. Ikke det at de ignorerer den, eller avfeier den. Hvordan kan de det når de er opptatt av hvordan komponentene skal passe til hverandre (teknisk). Hvordan det hele skal driftes og vedlikeholdes osv. Igjen, for å få maks ut av sine investeringer. Og når man har hengt her inne en stund, så ser man kjapt hvem disse menneskene er. De viser gleder, de deler sine opplevelser av musikk, blant annet. Hermetisk eller live. Det hender de formelig bobler over av entusiasme i et svak øyeblikk. De er levende.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Røyka for mye eventyr-tobakk nå eller? ;). Som sagt mange ganger før, av meg, hifi var morsommere før det ble gitt voksenopplæring enten en vil eller ikke. Den gang vi klappet på hverandres skuldre for små nyanser. Ja, vi er matriellt bortskjemte, og vi kan sikkert litt mer teknikk enn før. For min del er det bedre å være enkel og dum, enn gretten og sitte på den høye hest med ei kunnskapskvise i rumpa jeg bare må dele... :)

Sist redigert:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Såså, man kan jo bare la være å lese det som man ikke finner interessant. Omtrent som å la være å sniffe selv om noen har gjort fra seg i rommet man er i:p ;D

Spøk til side. Den naive tiden er forlengst forbi og ingen av oss vil vel tilbake dit vi var? Vi søker kunnskap, erfaringer og pondus. Vi er blasserte og stinne av selvtillit, i takt med prislappen på anlegget.
    Utvikling og fremskritt, kalles det.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.258
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Såså, man kan jo bare la være å lese det som man ikke finner interessant. Omtrent som å la være å sniffe selv om noen har gjort fra seg i rommet man er i:p ;D

Spøk til side. Den naive tiden er forlengst forbi og ingen av oss vil vel tilbake dit vi var? Vi søker kunnskap, erfaringer og pondus. Vi er blasserte og stinne av selvtillit, i takt med prislappen på anlegget.
    Utvikling og fremskritt, kalles det.
    Faen til pågangsmot da :mad: Noen må snart slå et slag for konservatisme, slumretepper og kamferdrops ;)

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Vi gutta som digger SET er uten tvil de mast progressive i hobbyen... ;)... Eller kanskje ikke.. Kamfer? Usj..

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn